De är ju så sjukt nervösa. Bästa vore om ingen jävel gick och såg matcherna och gav fan i DIF. Sorgligt men sant.Kall-El skrev:Tyvärr exakt samma defensiva kladd och skit i egen zon som förra säsongen...
...Slarvas när vi har pucken under kontroll och när vi skall starta anfall.
Så satans nonchalant och minst hälften av spelarna minst gör inte det jobb som krävs i varje byte.
Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Säg den glädje som varar
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Bäst när det inte gäller.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Jag tror folk buade åt den solklara puckout som varDavid1891 skrev:Okej, det ser inte jättebra ut, absolut inte. Men hur fan kan man bua ut laget efter 20 min, efter en period? Idioter.
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Så klart..Baggso skrev:Jag tror folk buade åt den solklara puckout som varDavid1891 skrev:Okej, det ser inte jättebra ut, absolut inte. Men hur fan kan man bua ut laget efter 20 min, efter en period? Idioter.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Troja kan bara ställa upp och vänta på att vi skall bjussa dem på chanser.
Att de dessutom har ett bättre PP-Spel än oss gör inte saken bättre.
Att vi inte klarar av att försvara oss mot ett anfallsspel som går ut på kontringar och att slå in pucken och sedan åka efter är inte heller direkt imponerande.
Att dessutom se backar försöka chansbryta, bli överspelade och sedan få ett baklängesmål på kuppen gör att jag bara vill skrika.
Känns som vi tappat precis allt sedan ET-matcherna, precis allt.
Att vi inte klarar av att försvara oss mot ett anfallsspel som går ut på kontringar och att slå in pucken och sedan åka efter är inte heller direkt imponerande.
Att dessutom se backar försöka chansbryta, bli överspelade och sedan få ett baklängesmål på kuppen gör att jag bara vill skrika.
Det är bara att inse nu att vi inte är förberedda. Det funkar inte med ET längre och spela mot halvintresserat motstånd, vilket inte bör bli ett problem eftersom vi blir utkastade nästa säsong ändå.
- Lee Harvey Oswald
Snälla, du som har varit med ett tag, säg att du inte gick på det.Kall-El skrev:Troja kan bara ställa upp och vänta på att vi skall bjussa dem på chanser.
Att DIF "krossar" i ET har inget med starten i HA att göra, varför kan ingen bara förstå sådana enkla ting?
2 helt olika sporter
Edit//
Va faan gör sångaren i The Darkness i S24:s websändning?

Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-09-12 18:57:00, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tyvärr gjorde jag nog det lite grand, inte minst med tanke på vilka budgetar de andra lagen i ET har.Lee Harvey Oswald skrev:Snälla, du som har varit med ett tag, säg att du inte gick på det.Kall-El skrev:Troja kan bara ställa upp och vänta på att vi skall bjussa dem på chanser.
Att DIF "krossar" i ET har inget med starten i HA att göra, varför kan ingen bara förstå sådana enkla ting?
2 helt olika sporter
Dock spelade vi bättre i de matcherna. Mycket rejälare i egen zon framför allt.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Jaja lägg av att vara efterklokStaten skrev:Det är bara att inse nu att vi inte är förberedda. Det funkar inte med ET längre och spela mot halvintresserat motstånd, vilket inte bör bli ett problem eftersom vi blir utkastade nästa säsong ändå.
kommentatorn borde klippa sig.
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Håller med, mycket bättre att vara "förklok", spela mot allsvenskt motstånd på försäsongen, så slipper chocken slå oss så hårt varje jävla säsongsstartBaggso skrev:Jaja lägg av att vara efterklokStaten skrev:Det är bara att inse nu att vi inte är förberedda. Det funkar inte med ET längre och spela mot halvintresserat motstånd, vilket inte bör bli ett problem eftersom vi blir utkastade nästa säsong ändå.
Inte bara en fördel att spela för ett lag med stor supporterskara. Snack om nonchalans och att folk inte gör sitt jobb är i 99 % av fallen ren bullshit. Finns garanterat inte en spelare i DIF idag som inte gör sitt ytterst i varje byte.DIF_Soldier skrev:De är ju så sjukt nervösa. Bästa vore om ingen jävel gick och såg matcherna och gav fan i DIF. Sorgligt men sant.Kall-El skrev:Tyvärr exakt samma defensiva kladd och skit i egen zon som förra säsongen...
...Slarvas när vi har pucken under kontroll och när vi skall starta anfall.
Så satans nonchalant och minst hälften av spelarna minst gör inte det jobb som krävs i varje byte.
Underpresterar man beror på det något annat, som att grundspelet inte funkar eller att man har jobbigt med pressen, men aldrig att det beror på att man inte bryr sig.
Tror f ö att ni vänder detta.
Sjönöd på mer än ett sätt just nu med andra ord....
Huddingekedjan är stundtals riktigt, riktigt bra.
Edit: Inte samma lag på banan i andra perioden.. Det här liknar ju nästan något.
Edit: Inte samma lag på banan i andra perioden.. Det här liknar ju nästan något.
Nu skramlar vi för Printz tycker jag.