Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
Lär bli Adam. Spelar faktiskt ingen roll för mig vem som står.
Timmy, Lofquist, Nils, Arnesson, Holm och Norell ska vara dom främsta backarna.
Timmy, Lofquist, Nils, Arnesson, Holm och Norell ska vara dom främsta backarna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Det känns väldigt bra att vi har två jämna målvakter som kommer att slås om förstaspaden.
clowns to the left of me, jokers to the right
Djurgårdens IF - Troja-Ljungby 12/9 2013
ÄNTLIGEN!!
Finns inga ursäkter till att inte köpa biljett till den här matchen! Säsongspremiär och en av våra största hjältar ska hyllas!
HYLLA JIMMIE!
Finns inga ursäkter till att inte köpa biljett till den här matchen! Säsongspremiär och en av våra största hjältar ska hyllas!
HYLLA JIMMIE!
2014-04-07, vad hände?
Ska bli riktigt jävla kul faktiskt!
Hoppas vi säljer mycket biljetter nu, Jimmie förtjänar en fullsatt borg och grabbarna efter deras kanoninsats i ET förtjänar det med.
Men nu i veckan gäller det också att glömma allt med ET och det vi har gjort där, ny match mot Troja som kommer göra allt för att sabba festen, nu gäller det att visa vart skåpet ska stå och kriga i 60 minuter!
Hoppas vi säljer mycket biljetter nu, Jimmie förtjänar en fullsatt borg och grabbarna efter deras kanoninsats i ET förtjänar det med.
Men nu i veckan gäller det också att glömma allt med ET och det vi har gjort där, ny match mot Troja som kommer göra allt för att sabba festen, nu gäller det att visa vart skåpet ska stå och kriga i 60 minuter!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Äntligen! Skulle vara riktigt underbart med en rejäl bondekross i premiären.
(Har förövrigt en säsongsbiljett på A10 rad 23 till salu för 100kr då jag kommer att ta med mig tre st marginalare till denna match).
(Har förövrigt en säsongsbiljett på A10 rad 23 till salu för 100kr då jag kommer att ta med mig tre st marginalare till denna match).
Avskaffa tre mot tre.
Inget snack för mig angående femmorna alls.. Någon förändring på backsidan, inte lira säkerhetsriskerna Holm och Lidström ihop. Spelar försäsongen någon som helst roll så ska Mattsson stå, imponerat stort. Adam har lirat okej men Mattsson glänser. Att ändra forwards vore oerhört korkat:
Mattsson (Reideborn)
Pettersson - Lofquist
Guter - Eriksson - Sörensen
Arnesson - Holm
Johner - Ljungh - Saviano
Norell - Andersson
Ahlén - Holmqvist - Hank
Krüger - Sundberg - Heinerö
Lidström
Kalin
Kalin ska liras frekvent även han. Ser intressant ut! Börjar Nisse eller Norell ställa till det för sig ska Lidström in på hans plats.
Mattsson (Reideborn)
Pettersson - Lofquist
Arnesson - Holm
Norell - Andersson
Ahlén - Holmqvist - Hank
Lidström
Kalin
Kalin ska liras frekvent även han. Ser intressant ut! Börjar Nisse eller Norell ställa till det för sig ska Lidström in på hans plats.
-
Hur fan kan dom lägga premiären på S24? Jaja , Jag vill ha torsdag NU!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
För att Hovet ska fyllasDIFiskogen skrev:Hur fan kan dom lägga premiären på S24? Jaja , Jag vill ha torsdag NU!

Avskaffa tre mot tre.
När man ser hur backparen presenteras är det smärtsamt uppenbart hur mycket vi skulle behöva få in en pålitlig backklippa.
Lidström har tyvärr inte alls imponerat på mig återigen och tyvärr hade jag nog även förväntat mig mer av Timmy och Nils. Tänk om man bland topp sex backarna hade kunnat få byta ut Andersson mot Printz t ex.
Nu skall det dock återigen sägas att Andersson kanske kan steppa upp en hel del till efter sin skada, men som sagt det återstår att se.
Lidström har tyvärr inte alls imponerat på mig återigen och tyvärr hade jag nog även förväntat mig mer av Timmy och Nils. Tänk om man bland topp sex backarna hade kunnat få byta ut Andersson mot Printz t ex.
Nu skall det dock återigen sägas att Andersson kanske kan steppa upp en hel del till efter sin skada, men som sagt det återstår att se.
Ska bli ruskigt kul med hockey! Kommer tillbaka runt 04.30 från Eskillsminne-away men som tur är har man tagit ledigt så det blir till att sova fram tills eftermiddagen för att sedan ladda upp!
Ska bli kul att se om laget klarar av att prestera även i hockeyallsvenskan!
Nu visar vi, återigen hockeysverige att vi är DIF!
En jävla massa bönder!
Ska bli kul att se om laget klarar av att prestera även i hockeyallsvenskan!
Nu visar vi, återigen hockeysverige att vi är DIF!
En jävla massa bönder!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Åh fyfan vad jag längtar! Ska bli så satans kul.
Fullsatt Hovet, hockeyn drar igång på riktigt..
FULL FART FRAMÅT
4-1 DIF?
Fullsatt Hovet, hockeyn drar igång på riktigt..
FULL FART FRAMÅT
4-1 DIF?
25/4-2025
Jag passade på att fråga tjejen i kassan när jag hämtade ut säsongskortet idag och enligt bokningssystemet (tror jag hon sa) så återstår det 1 300 biljetter.
Tyckte det lät väldigt bra och hon sade också att det går mot slutsålt!
Köp!
Tyckte det lät väldigt bra och hon sade också att det går mot slutsålt!
Köp!
Dessa forwardsformationer som spelats under ET har sett riktigt vassa ut, klockrena, speciellt förstakedjan , Heinerö har ju varit borta rätt mycket nu men hoppas på att dessa 3 herrar får kemin på rätt plats! Längtar!!Manijock skrev:
Pettersson - Lofquist
Arnesson - Holm
Norell - Andersson
Ahlén - Holmqvist - Hank
Lidström
Kalin
Riktigt taggad! Hoppas att vi säljer slut de där sista 1000!