Frågetråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frågetråden
När släpps lösbiljetterna nån som vet?
Skall dom ha namnen ovanför siffrorna nu på tröjorna?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
bara under ET sen ska det in reklam på den platsen och då flyttas namnen ner.Inteno skrev:Skall dom ha namnen ovanför siffrorna nu på tröjorna?
Varför kan man inte behålla namnen där? Tycker det är snyggare.
Eller är platsen över namnen dyrare än den under?
Tror det är standard att man gör så i Sverige, typ förutom Brynäs. I NHL har du namnen över. Det har väl med att svenska företag inte tycker att de får ut samma valuta för sponsringen om loggan är under numret. Synd för sporten då det ser bäst ut med namnen överst. Kanske man kan göra delade siffror, typ itu-sågade med namnet i mitten?Heaty skrev:Varför kan man inte behålla namnen där? Tycker det är snyggare.
Eftersom hälften av spelarna kör med tröjan innanför brallorna skulle ju inte sponsorn synas i den grad som krävs antar jag.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Är det som första europeantrophy-matchen att man blir avbockad i entrén eller måste vi komma före och hämta dom i Difbutiken?
Är det som första europeantrophy-matchen att man blir avbockad i entrén eller måste vi komma före och hämta dom i Difbutiken?
Man hämtar dom i butikenSettleR skrev:Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Intressant. Jag var förbi butiken i söndags innan fotbollen och fick svaret att dom inte har några biljetter utan man fick nog hämta biljetterna i ingång 11 på matchdagen. Återstår att se vad som gäller på fredag.Högdalen skrev:Man hämtar dom i butikenSettleR skrev:Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Du hämtar dom i entre 11 på matchdagen från 17:30 och framåt, dom har skyltar A-M o s v som du ska välja kö efter förnamnet.SettleR skrev:Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
http://www.ticnet.se/event/dif-liberec-biljetter/275553?easer90 skrev:Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
Tack, kom på att det gick via Ticnet också (tänkte mer från DIFhockey's hemsida, gick bara att köpa till brynäsmatchen)Vikas skrev:http://www.ticnet.se/event/dif-liberec-biljetter/275553?easer90 skrev:Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
Frågetråden
Jag uppdaterade min tapatalk-app på telefonen och nu vetefan hur man citerar folk. Kan någon förklara för mig? Förövrigt är den här nya versionen jävligt förvirrande. Iallafall för mig, gillade den gamla bättre 

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Frågetråden
Klicka på inlägget du vill citera så det blir blått, klicka sen som vanligt högst upp till höger så funkar det.Challen skrev:Jag uppdaterade min tapatalk-app på telefonen och nu vetefan hur man citerar folk. Kan någon förklara för mig? Förövrigt är den här nya versionen jävligt förvirrande. Iallafall för mig, gillade den gamla bättre
Hatar den här nya tapatalken.
2014-04-07, vad hände?