Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
johanmelin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av johanmelin »

När släpps lösbiljetterna nån som vet?
Inteno

Inlägg av Inteno »

Skall dom ha namnen ovanför siffrorna nu på tröjorna?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Inteno skrev:Skall dom ha namnen ovanför siffrorna nu på tröjorna?
bara under ET sen ska det in reklam på den platsen och då flyttas namnen ner.
Användarvisningsbild
Heaty
Säsongskort: Ja

Inlägg av Heaty »

Varför kan man inte behålla namnen där? Tycker det är snyggare.
Eller är platsen över namnen dyrare än den under?
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Heaty skrev:Varför kan man inte behålla namnen där? Tycker det är snyggare.
Eller är platsen över namnen dyrare än den under?
Tror det är standard att man gör så i Sverige, typ förutom Brynäs. I NHL har du namnen över. Det har väl med att svenska företag inte tycker att de får ut samma valuta för sponsringen om loggan är under numret. Synd för sporten då det ser bäst ut med namnen överst. Kanske man kan göra delade siffror, typ itu-sågade med namnet i mitten?
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Eftersom hälften av spelarna kör med tröjan innanför brallorna skulle ju inte sponsorn synas i den grad som krävs antar jag.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
SettleR

Inlägg av SettleR »

Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Är det som första europeantrophy-matchen att man blir avbockad i entrén eller måste vi komma före och hämta dom i Difbutiken?
Användarvisningsbild
Högdalen

Inlägg av Högdalen »

SettleR skrev:Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Är det som första europeantrophy-matchen att man blir avbockad i entrén eller måste vi komma före och hämta dom i Difbutiken?
Man hämtar dom i butiken
MGC

Inlägg av MGC »

Högdalen skrev:
SettleR skrev:Jag och en till har säsongskort standard inför denna säsong och tänkte åka och kolla på matchen nu på fredag. Men vi bor dessvärre en bit från Stockholm och har inte möjlighet att hämta biljetterna före.
Man hämtar dom i butiken
Intressant. Jag var förbi butiken i söndags innan fotbollen och fick svaret att dom inte har några biljetter utan man fick nog hämta biljetterna i ingång 11 på matchdagen. Återstår att se vad som gäller på fredag.
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

Du hämtar dom i entre 11 på matchdagen från 17:30 och framåt, dom har skyltar A-M o s v som du ska välja kö efter förnamnet.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

easer90 skrev:Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
http://www.ticnet.se/event/dif-liberec-biljetter/275553?
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Vikas skrev:
easer90 skrev:Ehm, en dum fråga kanske. Varför går det inte köpa biljetter till matchen imorgon (Lördag)?
http://www.ticnet.se/event/dif-liberec-biljetter/275553?
Tack, kom på att det gick via Ticnet också (tänkte mer från DIFhockey's hemsida, gick bara att köpa till brynäsmatchen)
Användarvisningsbild
Challen

Frågetråden

Inlägg av Challen »

Jag uppdaterade min tapatalk-app på telefonen och nu vetefan hur man citerar folk. Kan någon förklara för mig? Förövrigt är den här nya versionen jävligt förvirrande. Iallafall för mig, gillade den gamla bättre :(
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Jepe

Frågetråden

Inlägg av Jepe »

Challen skrev:Jag uppdaterade min tapatalk-app på telefonen och nu vetefan hur man citerar folk. Kan någon förklara för mig? Förövrigt är den här nya versionen jävligt förvirrande. Iallafall för mig, gillade den gamla bättre :(
Klicka på inlägget du vill citera så det blir blått, klicka sen som vanligt högst upp till höger så funkar det.

Hatar den här nya tapatalken.
2014-04-07, vad hände?
Skriv svar