ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
Hur ser spelet ut, endast möjlighet att följa rapporteringen på ETs hemsida. Den är, minst sagt, sparsmakad vad gäller info.
Re: ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
Grova försvarsmissar. Även om domarna knappast gör det lättare för DIF! Mattsson ska inte beskyllas för något mål även om man såklart hoppades att han skulle bjuda på någon oväntad räddning någon gång.
Var fan är Johner? Var fan är Saviano? Var fan är Guter? Våra stjärnspelare ser oerhört bleka ut. Allt som skapas skapas av antingen Huddinge eller Honken-kedjan...
Var fan är Johner? Var fan är Saviano? Var fan är Guter? Våra stjärnspelare ser oerhört bleka ut. Allt som skapas skapas av antingen Huddinge eller Honken-kedjan...
Adam är nog glad att han inte står idag. Mattsson får noll hjälp utav försvaret i andra perioden. Inte konstigt att det ramlar in mål. Knappast målvaktens fel. Upp med rejält försvarsspel i tredje perioden och snygga till siffrorna framåt. Om domarna tillåter vill säga.
1-3 målet ska han faktiskt ta. Väldigt nära att han tar den dock.
1-4 var lite oturligt då Printz inte hade någon klubba.
Manijock skrev:Grova försvarsmissar. Även om domarna knappast gör det lättare för DIF! Mattsson ska inte beskyllas för något mål även om man såklart hoppades att han skulle bjuda på någon oväntad räddning någon gång.
Johner undrar jag också över. Visserligen tidigt på säsongen men han syns verkligen inte alls!
Värt att minnas är att det fortfarande är försäsong. De spelar sin andra match, lite jävla tålamod får man väl ha.
Har absolut inte saknat folk som skriker "SKJUT DÅ!"...
Har absolut inte saknat folk som skriker "SKJUT DÅ!"...
Blandar jag ihop målen nu, men var inte 1-3 målet det i powerplay? Det kan han ju knappast lastad för.Axel_K skrev:1-3 målet ska han faktiskt ta. Väldigt nära att han tar den dock.
Men försvaret ser onekligen väldigt blekt ut ikväll, och jag vill inte ens tänka mig hur det sett ut utan Printz...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ljungh ser däremot bra mycket bättre ut än senast. Han har åkt om backar och glidit igenom ett par tre gånger nu.
- ANTECKNINGSBLOCK
Gör en snabb comeback och påminner er om den bistra sanningen som jag konstaterade för 4~månader sedan.
?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Gör en snabb comeback och påminner er om den bistra sanningen som jag konstaterade för 4~månader sedan.
- Jim Morrison
Antar att du sa någonting ödesdigert, men att ligga under mot ett finskt lag i den andra försäsongsmatchen? Anser du detta bevis nog för din "tes"?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Gör en snabb comeback och påminner er om den bistra sanningen som jag konstaterade för 4~månader sedan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Och DÄR! blev han belönadTúrin Turambar skrev:Ljungh ser däremot bra mycket bättre ut än senast. Han har åkt om backar och glidit igenom ett par tre gånger nu.

25/4-2025
Jag tror han menar hur vi har värvat alla dessa hemska AIKare, t.e.x. Printz, Reideborn, Heinerö & Mattsson. Hur vi inte längre har något hjärta kvar i klubben..Jim Morrison skrev:Antar att du sa någonting ödesdigert, men att ligga under mot ett finskt lag i den andra försäsongsmatchen? Anser du detta bevis nog för din "tes"?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Gör en snabb comeback och påminner er om den bistra sanningen som jag konstaterade för 4~månader sedan.
-
-
Satan vad glad man är att Sören är kvar!
25/4-2025