ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Djurgårdens IF - TPS 15/8 2013 | EP Trophy
Vem tar Savianos plats om tån inte håller?
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SirDIFalot
Heinerö?Henke95 skrev:Vem tar Savianos plats om tån inte håller?
Expert.
Så känningen han hade tidigare stoppar honom inte från spel imorgon? Kalin gjorde det bra tillsammans med Krüger och Sundberg men målet har väl ändå alltid varit att låta Huddingekillarna spela tillsammans?SirDIFalot skrev:Heinerö?Henke95 skrev:Vem tar Savianos plats om tån inte håller?
- SirDIFalot
Ingen aning. Det var bara en gissning.Henke95 skrev:Så känningen han hade tidigare stoppar honom inte från spel imorgon? Kalin gjorde det bra tillsammans med Krüger och Sundberg men målet har väl ändå alltid varit att låta Huddingekillarna spela tillsammans?SirDIFalot skrev:Heinerö?Henke95 skrev:Vem tar Savianos plats om tån inte håller?
Expert.
Okej. Det viktigaste imorgon är ändå att inte åka på fler skador. En seger sitter inte heller fel.SirDIFalot skrev:Ingen aning. Det var bara en gissning.Henke95 skrev:Så känningen han hade tidigare stoppar honom inte från spel imorgon? Kalin gjorde det bra tillsammans med Krüger och Sundberg men målet har väl ändå alltid varit att låta Huddingekillarna spela tillsammans?SirDIFalot skrev:Heinerö?Henke95 skrev:Vem tar Savianos plats om tån inte håller?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjukligt sugen på match, skall bli så jävla roligt att få se laget live. Nästan så jag skiter fullständigt i om vi blir överkörda med 0-10 här, vill se Djurgården spela hockey. Live. På Hovet.
Livet är gott.
Livet är gott.
Sist jag var på Hovet så schabblade vi bort en kvalserieplats hemma mot Örebro, då kände man att man aldrig någonsin ville se en hockeymatch igen.
Men likförbannat sitter man här hemma och räknar timmarna...
Men likförbannat sitter man här hemma och räknar timmarna...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
Hoppas som fan Saviano kan lira så man kan välkomna honom. Förmodligen den spelaren som man ser mest fram emot att se.
Expert.
Någon som vet om även denna match kommer att visas för oss mindre lyckliga som inte kan närvara på plats?
*Edit*
Såg nu.
"Se matchen i DIFTV
För dig som inte bor i Stockholmsområdet sänder vi alla hemmamatcher (och de flesta bortamatcherna) i European Trophy i DIFTV. Sändningen sker i vår regi och intäkterna tillfaller också Djurgården Hockey. Betalningslänk kommer upp mitt på dagen."
*Edit*
Såg nu.
"Se matchen i DIFTV
För dig som inte bor i Stockholmsområdet sänder vi alla hemmamatcher (och de flesta bortamatcherna) i European Trophy i DIFTV. Sändningen sker i vår regi och intäkterna tillfaller också Djurgården Hockey. Betalningslänk kommer upp mitt på dagen."
-
Vad hände med att viasat ska visa ET? Ska skicka en faktura till Jihde.
- SirDIFalot
Vart har du läst det?1962FenderStrat skrev:Vad hände med att viasat ska visa ET? Ska skicka en faktura till Jihde.
Expert.
-
Det var snack om att Viasat skulle visa några matcher. Dock så verkar det vara strul med rättigheter som dom inte kommer överens om.
Ahhh jag älskar känslan av matchdag!
Kan inte klockan bli 17.00 nu så man kan lämna jobbet och bege sig ut mot Hovet.
Härliga förväntningar inför ikväll.
Vi får hoppas på lite inramningen ikväll. Jag är i alla fall sugen på att sjunga!
Kan inte klockan bli 17.00 nu så man kan lämna jobbet och bege sig ut mot Hovet.
Härliga förväntningar inför ikväll.
Vi får hoppas på lite inramningen ikväll. Jag är i alla fall sugen på att sjunga!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
-
Då Saviano troligen är borta blir frågan om Kalin går in i den kedjan för att det ska bli så få omstuvningar som möjligt. Det förutsätter väl att Heinerö är tillbaka i och för sig. Annars kanske vi får se Lindberg i laget också.