Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Andy »

Mattebo skrev:Spred ordet på SvenskaFans.

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/bi ... 77843.aspx

Och lade givetvis in ett bidrag.
Tack!

Både det ekonomiska bidraget och marknadsföringen är varmt välkommet.

Andy
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
cCat

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av cCat »

Mattebo skrev:Spred ordet på SvenskaFans.

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/bi ... 77843.aspx

Och lade givetvis in ett bidrag.
Toppen! Tack för ditt engagemang!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
svenwig

Inlägg av svenwig »

500 insatta.

Kommer nog mera nästa löning också.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

svenwig skrev:500 insatta.

Bra kämpat !
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

svenwig skrev:500 insatta.

Underbart!

Det känns som att insamlingen börjar ta fart nu.

Vi arbetar på att få upp en ny hemsida, men barometer och annat så alla kan följa hur insamlingen går.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Túrin Turambar

Inlägg av Túrin Turambar »

Jag satte in 300 kr som kommer in på tisdag. Det var det jag kände att studentkassan kunde undvara.
Användarvisningsbild
Jepe

Djurgårdshjälpen

Inlägg av Jepe »

Har även jag satt in pengar idag.

Ett tips bara i all välmening: I fortsättningen ta inte alla frågor och det man skriver här på forumet som direkt kritik riktad till er eller projektet personligen. Vet inte om mitt inlägg tidigare uppfattades som "hård" kritik, det hoppas jag inte då det var en förfrågan om hur detta "veto" skulle använts. Men ni måste ju förstå att folk undrar hur ens pengar kommer användas. Hade ett svar som Andys kommit tidigare så hade folk sluppit undra och fråga.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Jepe skrev:Har även jag satt in pengar idag.

Ett tips bara i all välmening: I fortsättningen ta inte alla frågor och det man skriver här på forumet som direkt kritik riktad till er eller projektet personligen. Vet inte om mitt inlägg tidigare uppfattades som "hård" kritik, det hoppas jag inte då det var en förfrågan om hur detta "veto" skulle använts. Men ni måste ju förstå att folk undrar hur ens pengar kommer användas. Hade ett svar som Andys kommit tidigare så hade folk sluppit undra och fråga.
Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?

EDIT: Tack för ditt bidrag!!!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Användarvisningsbild
cCat

Inlägg av cCat »

Jepe skrev:Har även jag satt in pengar idag.

Tack för bidraget och synpunkterna!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

BaronVonDif skrev:Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?

Även om jag inte hade något emot "Rädda Otto" då jag själv bidrog till den kampanjen så tycker jag personligen att denna kampanj är mer "rätt" då Challe själv får välja vilken spelare han avser att nyttja kulorna på. Nu sa förvisso Challe att han ville ha in Otto den gångna säsongen men att det inte fanns kulor för det så det gjorde ju inget i det fallet. Men ni hajar vad jag menar.

Bra initiativ vill jag dock säga, riktigt bra!

EDIT: Jag kommer naturligtvis att bidra till denna kampanj också. Istället för att köpa ett säsongskort som jag ändå inte kommer kunna utnyttja så väljer jag att lägga de pengarna på detta istället.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Stulle skrev:
BaronVonDif skrev:Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?

Även om jag inte hade något emot "Rädda Otto" då jag själv bidrog till den kampanjen så tycker jag personligen att denna kampanj är mer "rätt" då Challe själv får välja vilken spelare han avser att nyttja kulorna på. Nu sa förvisso Challe att han ville ha in Otto den gångna säsongen men att det inte fanns kulor för det så det gjorde ju inget i det fallet. Men ni hajar vad jag menar.

Bra initiativ vill jag dock säga, riktigt bra!

Jättekul, tack för dina synpunkter och bidrag!

EDIT: Jag kommer naturligtvis att bidra till denna kampanj också. Istället för att köpa ett säsongskort som jag ändå inte kommer kunna utnyttja så väljer jag att lägga de pengarna på detta istället.
Jättekul, tack för dina synpunkter och bidrag!
mb81

Inlägg av mb81 »

Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!
Kommer sätta in pengar men känner mig tyvärr inte lika motiverad då förra året gällde min favoritspelare men givetvis kommer pengar!

Vad kommer "Djurgårdsdagen" bestå av?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

mb81 skrev:Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!
Kommer sätta in pengar men känner mig tyvärr inte lika motiverad då förra året gällde min favoritspelare men givetvis kommer pengar!

Vi jobbar på delbetalning,PayPal,SMS,SEQR etc och det blir förhoppningsvis klart när nya hemsidan dyker upp. Vi kanske inte löser allt men gör vårt bästa.
Djurgårdsdagen är en kick off och under arbete,mer info inom kort.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

BaronVonDif skrev:
mb81 skrev:Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!

Vi jobbar på delbetalning,PayPal,SMS,SEQR etc och det blir förhoppningsvis klart när nya hemsidan dyker upp. Vi kanske inte löser allt men gör vårt bästa.
Edit. Försvinner en hel del pengar till mellanhänder via sms betalning så vi får se om vi hittar nåt lönsamt där.
Magnutz

Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Magnutz »

BaronVonDif skrev:
BaronVonDif skrev:

Edit. Försvinner en hel del pengar till mellanhänder via sms betalning så vi får se om vi hittar nåt lönsamt där.
Paypal snor ca 6% också.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar