Tack!Mattebo skrev:Spred ordet på SvenskaFans.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/bi ... 77843.aspx
Och lade givetvis in ett bidrag.
Både det ekonomiska bidraget och marknadsföringen är varmt välkommet.
Andy
Tack!Mattebo skrev:Spred ordet på SvenskaFans.
Toppen! Tack för ditt engagemang!Mattebo skrev:Spred ordet på SvenskaFans.
Bra kämpat !svenwig skrev:500 insatta.
Kommer nog mera nästa löning också.
Underbart!svenwig skrev:500 insatta.
Kommer nog mera nästa löning också.
Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?Jepe skrev:Har även jag satt in pengar idag.
Ett tips bara i all välmening: I fortsättningen ta inte alla frågor och det man skriver här på forumet som direkt kritik riktad till er eller projektet personligen. Vet inte om mitt inlägg tidigare uppfattades som "hård" kritik, det hoppas jag inte då det var en förfrågan om hur detta "veto" skulle använts. Men ni måste ju förstå att folk undrar hur ens pengar kommer användas. Hade ett svar som Andys kommit tidigare så hade folk sluppit undra och fråga.
Tack för bidraget och synpunkterna!Jepe skrev:Har även jag satt in pengar idag.
Ett tips bara i all välmening: I fortsättningen ta inte alla frågor och det man skriver här på forumet som direkt kritik riktad till er eller projektet personligen. Vet inte om mitt inlägg tidigare uppfattades som "hård" kritik, det hoppas jag inte då det var en förfrågan om hur detta "veto" skulle använts. Men ni måste ju förstå att folk undrar hur ens pengar kommer användas. Hade ett svar som Andys kommit tidigare så hade folk sluppit undra och fråga.
Även om jag inte hade något emot "Rädda Otto" då jag själv bidrog till den kampanjen så tycker jag personligen att denna kampanj är mer "rätt" då Challe själv får välja vilken spelare han avser att nyttja kulorna på. Nu sa förvisso Challe att han ville ha in Otto den gångna säsongen men att det inte fanns kulor för det så det gjorde ju inget i det fallet. Men ni hajar vad jag menar.BaronVonDif skrev:Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?
EDIT: Tack för ditt bidrag!!!
Jättekul, tack för dina synpunkter och bidrag!Stulle skrev:Även om jag inte hade något emot "Rädda Otto" då jag själv bidrog till den kampanjen så tycker jag personligen att denna kampanj är mer "rätt" då Challe själv får välja vilken spelare han avser att nyttja kulorna på. Nu sa förvisso Challe att han ville ha in Otto den gångna säsongen men att det inte fanns kulor för det så det gjorde ju inget i det fallet. Men ni hajar vad jag menar.BaronVonDif skrev:Du har helt rätt, vi har brottats lite med detta själva, Otto insamlingen var mycket enklare för vi hade en spelare i sikte och alla visste vad som stod på spel, nu är det bara en insamling för någon spelare, vem vet vi inte än och hur det kommer se ut vet vi ju inte heller än, det enda vi vet är att DIF behöver förstärka budgeten. Tror vissa hade föredragit en kampanj med specifikt syfte typ "Värva Mark In da park" eller "Rädda Kalus"?
EDIT: Tack för ditt bidrag!!!
Bra initiativ vill jag dock säga, riktigt bra!
Jättekul, tack för dina synpunkter och bidrag!
EDIT: Jag kommer naturligtvis att bidra till denna kampanj också. Istället för att köpa ett säsongskort som jag ändå inte kommer kunna utnyttja så väljer jag att lägga de pengarna på detta istället.
Vi jobbar på delbetalning,PayPal,SMS,SEQR etc och det blir förhoppningsvis klart när nya hemsidan dyker upp. Vi kanske inte löser allt men gör vårt bästa.mb81 skrev:Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!
Kommer sätta in pengar men känner mig tyvärr inte lika motiverad då förra året gällde min favoritspelare men givetvis kommer pengar!
Vad kommer "Djurgårdsdagen" bestå av?
Edit. Försvinner en hel del pengar till mellanhänder via sms betalning så vi får se om vi hittar nåt lönsamt där.BaronVonDif skrev:Vi jobbar på delbetalning,PayPal,SMS,SEQR etc och det blir förhoppningsvis klart när nya hemsidan dyker upp. Vi kanske inte löser allt men gör vårt bästa.mb81 skrev:Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!
Kommer sätta in pengar men känner mig tyvärr inte lika motiverad då förra året gällde min favoritspelare men givetvis kommer pengar!
Djurgårdsdagen är en kick off och under arbete,mer info inom kort.
Paypal snor ca 6% också.BaronVonDif skrev:Edit. Försvinner en hel del pengar till mellanhänder via sms betalning så vi får se om vi hittar nåt lönsamt där.BaronVonDif skrev:Vi jobbar på delbetalning,PayPal,SMS,SEQR etc och det blir förhoppningsvis klart när nya hemsidan dyker upp. Vi kanske inte löser allt men gör vårt bästa.mb81 skrev:Skulle kanska vara bra att ha någon sorts månadsbetalning. 100 kr i månaden tills man inte vill längre! Ingen bindningstid men lättare för många att betala 100 kr/månaden än 1000 kr direkt! Andra saker som kanske är krångligare är att det skulle vara bra med sms betalning så det blir lättare för alla att betala!
Djurgårdsdagen är en kick off och under arbete,mer info inom kort.