Ge oss mera skägg! Nu!

Är inne på samma spår, men väntar med att döma ut laget helt innan vi ens har spelat.Manijock skrev:Och det kommer behövas...Rix skrev:-22 sista säsongen hos Malmö och ett år i Frankrike, nej tack, sen är det ju så att backarna är spikade, eventuellt nyförvärv ser vi nog först i december om det behövs.robin_dif skrev:Backsidan må vara spikad men denna spelare kommer flytta till Stockholm
Robin Wiehager
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4014
Västerås är ute efter han.. kan vara en defensivpjäs
Murray, tror jag bidrog till vissa saker "off-ice" också vad man hört. Tex hade han synpunkter på att dom som skall in står upp i båset för att underlätta så det inte är fel gubbe som hoppar in och orsakar 6-man på plan. En liten sak som kan förhindra dåligt tagna utvisningar.PETTAX skrev:fattar inte hur folk kan gnälla på backsidan, att vi inte har några bjässar som plockar bort framför mål osv. vi hade murray, i min mening så blev laget varken bättre eller sämre med honom. och det säger jag inte för att vara taskig mot murray, då han gjorde en helt godkänd insats, utan för att vi måste bli en lagmaskin!
om folk gnäller för att vi är för mesiga framför vårt eget mål så kan jag hålla med. men vi är minst lika mesiga framför motståndarnas mål! alla spelare, oavsett vikt och längd, måste stå upp för varandra och ta fighten framför alla mål! det är knappast så att motståndarna får stå och slå på våra spelare utan att domarna agerar. så väger vår back bara 85 kg och möter en forward på över 120kg, så ska vår back stå upp och skydda vår målis. ge forwarden en smäll, ta 2-3 själv, få en utvisning med dig. vi får PP minst 2 min och producerar ett mål tackvare spelskickliga backar. det är min dröm i alla fall. och att vi går till ES. samt att vi spelar fysiskt och blir obehagliga att möta.
Ge oss mindre Rocky3000! Nu!Rocky3000 skrev:
Ge oss mera skägg! Nu!
Diskussioner om det pågår tydligen.Järnkaminen90 skrev:Dags att låta Mikael Ahlén komma hem?
Då vet jag en person som myser när han läser detta...Andy skrev:Diskussioner om det pågår tydligen.Järnkaminen90 skrev:Dags att låta Mikael Ahlén komma hem?
Kommer aldrig att hända. Nästa kanadensiska supertalang, född 98, som nyss fått exceptional status för att få spela i OHL nästa säsong.Sjöwall skrev:Enligt mina källor bör DIF värva Sean Day men det är föga troligt.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2