Öka postcounten heter det.SirDIFalot skrev:Varför håller du på och lyfter massa gamla trådar?
Välkommen Dustin Johner!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Dustin Johner!
DIF!
-
Börjar bli riktigt less på dina poster och dina bilder som tar upp hela skärmen. Sluta sprid bilder på div.3 spelare och sluta sprid värdelösa poster innan jag blir tvungen att lugga upp dig.Rocky3000 skrev:Gör oss stolta!
- SirDIFalot
Ja sitta och leta efter målvakter över 100 kg oavsett om de spelar i divsion 3 eller i elitserien måste verkligen isolera en från resten av världen ett tag.Rocky3000 skrev:För att jag har fokuserat mig för mycket i "DRAMAT" om en ny första målis, så har jag glömt de andra trådarna under tiden.SirDIFalot skrev:Varför håller du på och lyfter massa gamla trådar?Så då passa jag på och skriver i dem nu.
Ska bli kul att se vad Johner bidrar med i Djurgårdströjan! Matchen mot SC Bern får vi svaret..
Expert.
- DIF_Soldier
Är det inte smurf02 eller Bjurre är det någon annan.
Vafaaan...
Vafaaan...
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Ser verkligen fram emot video-intervjun med Johner. Han skulle komma över i augusti va?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Så är det sagt.Jim Morrison skrev:Ser verkligen fram emot video-intervjun med Johner. Han skulle komma över i augusti va?
Expert.
- Jim Morrison
Bara att hoppas att inte något NHL-lag skriver kontrakt med honom. Pallar inte med ännu en Bartley-historia.SirDIFalot skrev:Så är det sagt.Jim Morrison skrev:Ser verkligen fram emot video-intervjun med Johner. Han skulle komma över i augusti va?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Jag tror inte det kommer ske. Bartley var ung och up and coming. Johner är 29 år och har harvat runt i lite andraligor i Europa.Jim Morrison skrev:Bara att hoppas att inte något NHL-lag skriver kontrakt med honom. Pallar inte med ännu en Bartley-historia.SirDIFalot skrev:Så är det sagt.Jim Morrison skrev:Ser verkligen fram emot video-intervjun med Johner. Han skulle komma över i augusti va?
Expert.
Välkommen Dustin Johner!
Det här har ni säkert missat:
"We'll be back Dustin extended his option for next season"
Vi tar det en gång till.
/Blixten
Vi tar det en gång till.
/Blixten
Haha BjurreDIF_Soldier skrev:Är det inte smurf02 eller Bjurre är det någon annan.
Vafaaan...
- SirDIFalot
Allt snack som förs här är sånt som ska tas i Silly-tråden. Så vi låser dessa ett tag och uppmanar gärna alla att sluta lyfta gamla välkomsttrådar till spelarna så fort det finns en nyhet om dessa.
Det är därför vi har Silly-tråden och DIF i media-tråden för nyheter som inte gäller Silly.
Det är därför vi har Silly-tråden och DIF i media-tråden för nyheter som inte gäller Silly.
Expert.