Välkommen Dustin Johner!
Välkommen Dustin Johner!
Ja, då var det officiellt. Dustin Johner till DIF. Vår första värvning är klar och det märks att vi lever i en annan verklighet nu. Bra i power play och box play enligt Challe Berglund. Visste vore det väl skönt om vi kunde lyckas med en transatlantisk värvning? Kanske kan Dustin Johner bli en ny Himelfarb och göra 60 poäng på en säsong?
Dustin Johner på eliteprospects: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12476
Källa på att han är klar: http://www.svd.se/sport/djurgarden-varv ... 982175.svd
Dustin Johner på eliteprospects: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12476
Källa på att han är klar: http://www.svd.se/sport/djurgarden-varv ... 982175.svd
Senast redigerad av pulverapa den 2012-04-10 13:06:36, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Välkommen Dustin Johner!
Välkommen till DIF Dustin.
Har aldrig sett honom spela. Enligt statistiken och en del kommentarer har vi gjort en bra värvning.
Lassen var väl också rätt bra värvning innan han visade sina skills. Fast det var under JJ´s era. Dags att börja våga hoppas på våra nyförvärv nu?
JJ lyckades inte med en enda, möjligen Widing. Resten höll inte alls.
Har aldrig sett honom spela. Enligt statistiken och en del kommentarer har vi gjort en bra värvning.
Lassen var väl också rätt bra värvning innan han visade sina skills. Fast det var under JJ´s era. Dags att börja våga hoppas på våra nyförvärv nu?
JJ lyckades inte med en enda, möjligen Widing. Resten höll inte alls.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Remy Lebeau
23+18 I ett mediokert bottenlag får ses som väldigt imponerande. Han vet vad det innebär att spela i Allsvenskan och vet vad som krävs för att ta sig upp till Elitserien.
Klockren värvning helt enkelt.
Hatten av till Challe, fortsätt i samma stil så blir det nog bra till slut!
Welcome Dustin!
Welcome Dustin!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- BaronVonDif
Re: Re: Välkommen Dustin Johner!
Bakom varje mål finns en assist, vem ska passa Dustin? Även Carlsson öste in mål i ssk men ack så få i DIF,ingen som passade han.Remy Lebeau skrev:23+18 I ett mediokert bottenlag får ses som väldigt imponerande. Han vet vad det innebär att spela i Allsvenskan och vet vad som krävs för att ta sig upp till Elitserien.
Welcome Dustin!
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Verkar lovande! Men ansluter efter sommaren?
Man kan ju anta det om han blir värvad till den kommande säsongen..gaspo skrev:Verkar lovande! Men ansluter efter sommaren?
Carlsson gjorde 18 kassar i ett Södertälje som kom sist har jag för mig. Johner gjorde 23 i Tingsryd som var på nedre halvan i HA.
Jag vill absolut inte verka negativ, men jag har slutat bli uppspelt på nyförvärv tills jag sett dem ett par matcher.
Jag vill absolut inte verka negativ, men jag har slutat bli uppspelt på nyförvärv tills jag sett dem ett par matcher.
- Remy Lebeau
Re: Re: Välkommen Dustin Johner!
Du tycker inte det är lite skillnad på att jämföra Dustin med Carlsson?BaronVonDif skrev:Bakom varje mål finns en assist, vem ska passa Dustin? Även Carlsson öste in mål i ssk men ack så få i DIF,ingen som passade han.Remy Lebeau skrev:23+18 I ett mediokert bottenlag får ses som väldigt imponerande. Han vet vad det innebär att spela i Allsvenskan och vet vad som krävs för att ta sig upp till Elitserien.
Welcome Dustin!
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Dustin har alltid producerat bra med mål och assist vart han än spelat. Han sliter och kämpar både i offensiven men även i defensiven. Han har ett bra spelsinne och är kapabel till att spela fram till mål, vilket ochså hans statistik visar. Han är mångsidig, och inte enbart någon utpräglad målskytt eller framspelare.
Han kommer inte enbart att vara viktig för poängproduktionen, utan han gör andra spelare bättre.
Att jämföra honom med Carlsson är ett skämt.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Försäsongsträning etc??lkpgsödra skrev:Man kan ju anta det om han blir värvad till den kommande säsongen..gaspo skrev:Verkar lovande! Men ansluter efter sommaren?
- Nummer19
Välkommen till Sveriges finaste klubb!
Har aldrig sett killen lira, men hans statistik säger att det här är en ruskigt bra värvning. Känns extra gott då många lag i HA var ute efter hans signatur. Bra gjort Challe!
Mot Elitserien.
Har aldrig sett killen lira, men hans statistik säger att det här är en ruskigt bra värvning. Känns extra gott då många lag i HA var ute efter hans signatur. Bra gjort Challe!
Mot Elitserien.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- -daniel-
Kommer faktiskt ihåg honom i KS när Växjö tog steget upp, mindes honom som en av deras bättre spelare då. Antar han inte fick följa med klubben upp mestadels pga hans icke EU-pass.
Tror det här blir bra.
Tror det här blir bra.
Välkommen Dustin! Hoppas att du kommer att trivas i DIF.
- Caeruleus_Sancti
Sv: Välkommen Dustin Johner!
Bara hans inställning är ju värd att värva, välkommen dustin!
Vänligen sprid din vinnarinställning och visa hur man producerar.
CoinInserted från min Sensation z715e med Beats Audio via Tapatalk II.b7
Vänligen sprid din vinnarinställning och visa hur man producerar.

CoinInserted från min Sensation z715e med Beats Audio via Tapatalk II.b7

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.