Klipp med intervjuer
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
När ni ändå diskuterar FAN-tv kan jag passa på att fråga om någon vet ifall alla klipp som lagras till höger i bildkant, som sedemera förvinner efter att det i kronologisk ordning fylls på med nya (invecklad formulering känner jag...) vad dessa tar vägen? Jag har inte sett något arkiv där dessa samlas?
Vill nämligen se (och höra framförallt) klippen från Skellefteå aik-matchen igen. Jag har mailat frågan till FAN-tv utan något svar.
Vill nämligen se (och höra framförallt) klippen från Skellefteå aik-matchen igen. Jag har mailat frågan till FAN-tv utan något svar.
Blue Brigade Sthlm
Allt finns kvar, gå in på www.svenskafans.com/fantv Välj sedan intervjuer, och scrolla ner och klicka på DIF hockey så finner du dem.spiik skrev:När ni ändå diskuterar FAN-tv kan jag passa på att fråga om någon vet ifall alla klipp som lagras till höger i bildkant, som sedemera förvinner efter att det i kronologisk ordning fylls på med nya (invecklad formulering känner jag...) vad dessa tar vägen? Jag har inte sett något arkiv där dessa samlas?
Eller använd länken http://www.svenskafans.com/fantv/defaul ... 0&list=251
Vad du än gör med fan-tv så är det oerhört omtyckt och mycket välkommet! Gör vad du känner för så blir det perfekt! =) Såg att ni lagt in intervjuerna från gårdagen vid tvåtiden inatt. Stor eloge till er som sitter och redigerar film när en annan ligger och sover! =)WilleB skrev:Tack för alla bra förslag på reportage/intervjuer, och jag lovar att göra mitt bästa för att fixa dem, även om hembesöken kan bli knepiga
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack Wille! Nu hittade jag dem. Förut tryckte jag på fel meny i all iver att få tag på klippen...WilleB skrev:spiik skrev:När ni ändå diskuterar FAN-tv kan jag passa på att fråga om någon vet ifall alla klipp som lagras till höger i bildkant, som sedemera förvinner efter att det i kronologisk ordning fylls på med nya (invecklad formulering känner jag...) vad dessa tar vägen? Jag har inte sett något arkiv där dessa samlas?
Allt finns kvar, gå in på www.svenskafans.com/fantv Välj sedan intervjuer, och scrolla ner och klicka på DIF hockey så finner du dem.
Eller använd länken http://www.svenskafans.com/fantv/defaul ... 0&list=251

Blue Brigade Sthlm
mycket bra förslag här uppe tycker jag
har några fler förslag på några personer som kanske glöms bort i sammanhanget men är jätteviktiga för att laget ska fungera och kunna prestera på topp...jag snackar såklart om matrisarna, massörerna, läkarna osv...skulle vara intressant att tex följa en materialförvaltares matchdag
jag skulle vilja se detta utvecklas till nått mer än "bara" intervjuer före och efter matcherna...lite mera reportagestuket...kanske en 15-20minuters program en gång i veckan eller nått sånt med lite curiosa runt laget...
keep up the good work Wille!!;]...
har några fler förslag på några personer som kanske glöms bort i sammanhanget men är jätteviktiga för att laget ska fungera och kunna prestera på topp...jag snackar såklart om matrisarna, massörerna, läkarna osv...skulle vara intressant att tex följa en materialförvaltares matchdag
jag skulle vilja se detta utvecklas till nått mer än "bara" intervjuer före och efter matcherna...lite mera reportagestuket...kanske en 15-20minuters program en gång i veckan eller nått sånt med lite curiosa runt laget...
keep up the good work Wille!!;]...
-
Keep up the good work!
Vill bara fortsätta berömma er som gör intervjuerna. De blir ju bara bättre och bättre och fler och fler. Underbart jobbat gubbar!!!