Klipp med intervjuer

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
JoAxe
Kontakt:

Klipp med intervjuer

Inlägg av JoAxe »

Riktigt kul att få så mycket intervjuer både före och efter match på hemsidan! En stor eloge till er som jobbar med detta!

En liten sak som jag personligen skulle tycka var väldigt roligt vore att få se ett "repotage" över en träning eller kanske i bussen på väg till en bortamatch. Det är lite intressant att få se lite bakom kuilisserna i DIF!

Återigen, tack för det ni gör! Otroligt kul med videoklipp!!!
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

aye...håller fullständigt med...riktigt skoj att kolla in klippen:]...keep em comming!:]]
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

Mycket bra tråd..

Jag tror att de flesta delar din uppfattning. På något vis så känns det som om man får en helt annan (och bättre) relation med de laget i och med alla dessa spelar och ledarintervjuer..

Ett stort tack till de ansvariga..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Instämmer med föregående DIF-anhängare. Klockrent med videoklipp nästintill dagligen.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

ser alla klipp från hockeyn. mycket uppskattat. killarna är vältaliga. inte bara Challe som har tv-vana, utan även flera andra.
WilleB

Inlägg av WilleB »

Kul att se att ni gillar intervjuerna. De görs ju för att ni ska bli nöjda så kom gärna med förslag på saker som ni vill se/veta mer om.

Wille
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Måste också instämma. Efter att i alla år ha saknat någon som punktmarkerat DIF-hockey är det en fröjd att följa WB i Fan-TV och även Hallman i City.

WB är alert, skarp och humoristisk utan att bli för mycket. Jag tror att man med fantasi kan göra roliga program: Vem har hårdaste slagskottet? Snabbast (sorry Ölvestad, dum fråga..) och som någon annan nämnde åka med på en bussresa.

Hur som, redan nu jävligt bra!
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Vem är det som intervjuar i FAN-TV ?
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Kan bara instämma....Dem är helt underbara och se och lyssna på, det är världsklass!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Sidney Crosby skrev:Vem är det som intervjuar i FAN-TV ?
Wille, som skrev ett inlägg lite längre upp i tråden.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Hovet skrev:
Sidney Crosby skrev:Vem är det som intervjuar i FAN-TV ?
Wille, som skrev ett inlägg lite längre upp i tråden.

Jaha, okej ;)
Björne Nord
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Björne Nord »

Vill också passa på att tacka FanTv för ett grymt jobb! Intervjuerna är väldigt uppskattade!

På länken nedan finns förövrigt ett litet klipp med Linkan från Aftonbladets Webb-Tv.

http://www.aftonbladet.se/atv/player.ht ... ipID=13956
JoAxe
Kontakt:

Inlägg av JoAxe »

WilleB skrev:Kul att se att ni gillar intervjuerna. De görs ju för att ni ska bli nöjda så kom gärna med förslag på saker som ni vill se/veta mer om.

Wille
Jag skiver som jag gjorde när jag startade tråden. Det är jättekul att se på alla klipp och jag är otroligt tacksam för det ni gör! Här kommer lite förslag på vad ni kan göra repotage om som vore kul att se!

- Bussresa till bortamatch. Med lite intervjuer utenför hockeyn. Vem sover mest på bussen o.s.v.
- Tävlingar. Jag vet att DIF har olika tävlingar på träningen. Strafftävling, skottävling o.s.v.
- Omklädningrumet. Vem har plats bredvid vem och varför?

Dessa saker kan verka "fjantiga" men det kan nog bli ganska mycket roligt utav det.
Ni andra som läser, fyll gärna på med fler tips och idéer!!!

Återigen. Tack Wille för mycket bra intervjuer!!!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Det är mycket trevligt att se videoklippen. Förutom att det är intressant och roligt så får man (som någon tidigare skrev) en mer närhet till laget. Man bryr sig ännu mer om hur det går (om det nu är möjligt?).

Tack!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

JoAxe skrev:
WilleB skrev:Kul att se att ni gillar intervjuerna. De görs ju för att ni ska bli nöjda så kom gärna med förslag på saker som ni vill se/veta mer om.

Wille
Jag skiver som jag gjorde när jag startade tråden. Det är jättekul att se på alla klipp och jag är otroligt tacksam för det ni gör! Här kommer lite förslag på vad ni kan göra repotage om som vore kul att se!

- Bussresa till bortamatch. Med lite intervjuer utenför hockeyn. Vem sover mest på bussen o.s.v.
- Tävlingar. Jag vet att DIF har olika tävlingar på träningen. Strafftävling, skottävling o.s.v.
- Omklädningrumet. Vem har plats bredvid vem och varför?

Dessa saker kan verka "fjantiga" men det kan nog bli ganska mycket roligt utav det.
Ni andra som läser, fyll gärna på med fler tips och idéer!!!

Återigen. Tack Wille för mycket bra intervjuer!!!
Precis min tanke. (förutom "fjant-delen") Har man även möjlighet kan man ju göra lite hembesök hos några spelare så att man kan se hur de har det socialt. Då får man än bättre anknytnig till spelarna och "lär känna" dem mer, som någon ovanstående sa. DIF gör ju även mycket besök till barnsjukhus (känns väldigt bra att DIF visar att de bryr sig om de små. En eloge!). Man kan även följa med på dessa evenemang i framtiden.
Säg den glädje som varar
Skriv svar