Jag har en fundering, om hur vi skulle kunna nå ut till flera Djurgårdare, tror nämligen att det bara är en bråkdel av supportrar som faktiskt går in här och läser.
Som det är nu så måste ju vartenda förlag som hjälper oss Djurgården framåt, vara värd sin vikt i guld.
Vi måste göra allt i vår makt att nå så många som möjligt.
Så till mitt förslag.
Som det är idag så finns det ju en massa facebook grupper som har inriktningen på Djurgården, varför inte be alla dessa att kanske frångå inriktningen o under åtminstone en månad vara bered att låta sina följare komma med förslag, som de sen kan föra vidare till denna tråd.
Det har ju egentligen ingen roll hur många följare man har utan det kan ju vara så att, den med 40 st råkar ha just den som sitter på det bästa förslaget.
Jag personligen är inblandad i en sida som är fokuserad på bilder, men skulle gladeligen be de som följer vår sida att komma med förslag till förbättring, som jag i min tur langar vidare till denna tråd så att dennes idé sedan kan diskuteras.
Några förslag på sidor jag hittade som man skulle kunna ta kontakt med (detta är bara en bråkdel)
Djurgården-Oavsett Vad, DIF-Dokumentären, Älska Djurgården, Operation ”Rädda Otto”, Be Right Back, DIF-Selman, Järnkaminerna.
Jag skulle kunna hålla på hela dagen och rabbla upp olika sidor, men jag hoppas att ni fattar principen, ju fler sidor som kan tänka sig att hjälpa till med detta desto mer förslag kan vi vänta oss.
Kanske det är ett av dessa förslag som vänder allt till vår fördel

.
Skulle vi kunna få till detta så kanske man kan se ett samarbete mellan alla sidor så att i framtiden när man vill nå ut med något viktigt så skulle ju informationen få maximal spridning.
Finns det någon som skulle kunna skriva ihop ett snyggt upprop(skulle även kunna vara någon passande bild till) som man sedan skulle kunna dela ut till de berörda sidorna, tror nämligen att det vore bra om förfrågan på förlag skulle se likadant på varje sida.(är personligen dålig på att uttrycka mig i ord o komma på vad det bör stå)
Jag skulle kunna ta på mig att skicka detta till så många som möjligt, skulle det visa sig att ägaren av sidan inte orkar eller har tid att jobba med detta också, så skulle jag kunna hänvisa till vår sida så om deras följare har förslag så skulle de kunna lämna dessa till oss istället.
Med vänlig hälsning En som fortfarande tror och hoppas på oss = Djurgården.