Allt hänger väl på vad man hade för förväntningarna.Metal Machine skrev:Nu snackar du skit. Hank har visst levererat PRECIS det man hade kunnat förvänta sig. Pickard har varit över förväntan. Johner har varit ungefär som förväntat, Granath likaså. Skärp dig nu!SirDIFalot skrev:Hur många av Challes värvningar levererade egentligen på förväntad nivå när det kom till kritan?
Honken? Guter? Kalus? Det är typ dom.
Inte Ljungh, Hank, Lidström, Granath, Timmy, Linkan, Johner, Pickard. Hur låg det egentligen till med scoutingen Challe?
Hank, ok, det kan jag köpa. Hade hoppats att han skulle spela på ett lite mer fysiskt sätt och bli en favorit på det sättet. Nu stack han mest ut genom att vara ganska dålig. Men jag kan tycka att han ändå gjorde det OK.
Mina förväntingar på Pickard var väldigt låga, så okej, vi får väl säga att han överträffat dom.
Granath trodde jag skulle vara en av allsvenska absoluta bästa backar. Så han har för mig varit en jättebesvikelse.
Johner trodde jag skulle vara en förstacenter som gör hela sin kedja bättre. Typ som Jared Aulin. Nu var han istället någon som gör målen i en bra kedja i bra omgivning. Jag håller med om att han var en bra spelare. Jag vill gärna ha kvar honom. Men han var inte vad jag hade förväntat mig.