Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av minalman »

Nu tömmer Jesper ut och in på alla mailkontakter han har och säljer plåtarna för en hundring. Bra!
http://www.difhockey.se/stodet
Gäller bara A19.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Challen

Biljettråden

Inlägg av Challen »

Vet inte ens vart a19 är men jag köpte 2 st. Borde väl vara bredvid klacken
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Isabo

Re: Biljettråden

Inlägg av Isabo »

minalman skrev:Nu tömmer Jesper ut och in på alla mailkontakter han har och säljer plåtarna för en hundring. Bra!
http://www.difhockey.se/stodet
Gäller bara A19.
"Synd" att man redan har köpt biljett. :)
Isabo

Re: Sv: Biljettråden

Inlägg av Isabo »

David1891 skrev:1000;- Allsvenskt pris
1995;- Elitserie pris

Om jag minns rätt :-)
OK, borde väl bli något liknande till nästa säsong antar jag.
Användarvisningsbild
Nyberabb

Re: Sv: Biljettråden

Inlägg av Nyberabb »

Isabo skrev:
1995;- Elitserie pris

till nästa säsong blir svårt, jag kommer vänta länge innan jag köper, vill se att vi har ett slagkraftig lag på banan annars blir det lösbiljetter mot intresanta lag
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Re: Sv: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

Nyberabb skrev:
Isabo skrev:
1995;- Elitserie pris

till nästa säsong blir svårt, jag kommer vänta länge innan jag köper, vill se att vi har ett slagkraftig lag på banan annars blir det lösbiljetter mot intresanta lag
Inga matcher för dig nästa säsong alltså? Haha.
Användarvisningsbild
JohanPez

Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

Nyberabb skrev:
Isabo skrev:
1995;- Elitserie pris

Knepigt resonemang. Vill du ha ett slagkraftigt lag gäller det ju att köpa tidigt så man ger föreningen en chans.
De budgeterar ju efter hur mycket de säljer och har de sålt få säsongskort lär de ju inte kunna ställa ett bra lag på isen. Right?
Rix

Inlägg av Rix »

Självklart köper man säsongskort, men blir nog till AS pris då jag ska börja studera till hösten. 2000 kronor är rätt mycket när man studerar.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...
Stentuff

Inlägg av Stentuff »

Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...
Så går det. 8)

Självklart blir det säsplåt nästa år också. Möjligtvis till AS-pris dock... Som studerande har man inte mycket att ge till!
Isabo

Inlägg av Isabo »

Stentuff skrev:
Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...
Så går det. 8)

Självklart blir det säsplåt nästa år också. Möjligtvis till AS-pris dock... Som studerande har man inte mycket att ge till!
Min projektanställning är slut tills dess så det blir AS-priset för mig också troligtvis.
Användarvisningsbild
Nyberabb

Inlägg av Nyberabb »

Isabo skrev:
Stentuff skrev:
Så går det. 8)

Min projektanställning är slut tills dess så det blir AS-priset för mig också troligtvis.
jag vill köpa , men se ett lag som har chans att gå upp, men att pröjsa närmare 6lax för en bra plats i en ANDRALIGA, njeaae
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Skulle bli väldigt förvånad om man använder termen "Allsvensk pris" respektive "Elitseriepris" till nästa säsong.. Varför skulle man?
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Sjöwall skrev:Skulle bli väldigt förvånad om man använder termen "Allsvensk pris" respektive "Elitseriepris" till nästa säsong.. Varför skulle man?
Kanske inte de termerna nästa säsong, men valet borde finnas. Jag betalar gärna de lite högre priset.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Jepe

Biljettråden

Inlägg av Jepe »

Nyberabb skrev:
Isabo skrev:
Stentuff skrev:
Så går det. 8)

jag vill köpa , men se ett lag som har chans att gå upp, men att pröjsa närmare 6lax för en bra plats i en ANDRALIGA, njeaae
Ja va sjutton, dumt att ge DIF ett välgrundat budgetunderlag innan de värvat ihop ett lag utan att ha koll på budgeten. Hoppas många tar efter...

Kan köpa att folk tvekar på att köpa säsbiljetter för att man inte känner suget men att vänta in laget...njaaa Det är efter det man säljer marginalkorten (ta inte detta som medgångspekande).

Bättre att fler köper tidigt än att vänta in ett bra lag, då kan man få vänta många säsonger...
2014-04-07, vad hände?
Skriv svar