Biljettråden
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Biljettråden
Nu tömmer Jesper ut och in på alla mailkontakter han har och säljer plåtarna för en hundring. Bra!
http://www.difhockey.se/stodet
Gäller bara A19.
Gäller bara A19.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Biljettråden
Vet inte ens vart a19 är men jag köpte 2 st. Borde väl vara bredvid klacken
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Re: Biljettråden
"Synd" att man redan har köpt biljett.minalman skrev:Nu tömmer Jesper ut och in på alla mailkontakter han har och säljer plåtarna för en hundring. Bra!
Gäller bara A19.

Re: Sv: Biljettråden
OK, borde väl bli något liknande till nästa säsong antar jag.David1891 skrev:1000;- Allsvenskt pris
1995;- Elitserie pris
Om jag minns rätt
Re: Sv: Biljettråden
till nästa säsong blir svårt, jag kommer vänta länge innan jag köper, vill se att vi har ett slagkraftig lag på banan annars blir det lösbiljetter mot intresanta lagIsabo skrev:OK, borde väl bli något liknande till nästa säsong antar jag.David1891 skrev:1000;- Allsvenskt pris
1995;- Elitserie pris
Om jag minns rätt
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Sv: Re: Sv: Biljettråden
Inga matcher för dig nästa säsong alltså? Haha.Nyberabb skrev:till nästa säsong blir svårt, jag kommer vänta länge innan jag köper, vill se att vi har ett slagkraftig lag på banan annars blir det lösbiljetter mot intresanta lagIsabo skrev:OK, borde väl bli något liknande till nästa säsong antar jag.David1891 skrev:1000;- Allsvenskt pris
1995;- Elitserie pris
Om jag minns rätt
Biljettråden
Knepigt resonemang. Vill du ha ett slagkraftigt lag gäller det ju att köpa tidigt så man ger föreningen en chans.Nyberabb skrev:till nästa säsong blir svårt, jag kommer vänta länge innan jag köper, vill se att vi har ett slagkraftig lag på banan annars blir det lösbiljetter mot intresanta lagIsabo skrev:OK, borde väl bli något liknande till nästa säsong antar jag.David1891 skrev:1000;- Allsvenskt pris
1995;- Elitserie pris
Om jag minns rätt
De budgeterar ju efter hur mycket de säljer och har de sålt få säsongskort lär de ju inte kunna ställa ett bra lag på isen. Right?
Självklart köper man säsongskort, men blir nog till AS pris då jag ska börja studera till hösten. 2000 kronor är rätt mycket när man studerar.
Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...
Så går det.Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...

Självklart blir det säsplåt nästa år också. Möjligtvis till AS-pris dock... Som studerande har man inte mycket att ge till!
Min projektanställning är slut tills dess så det blir AS-priset för mig också troligtvis.Stentuff skrev:Så går det.Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...![]()
Självklart blir det säsplåt nästa år också. Möjligtvis till AS-pris dock... Som studerande har man inte mycket att ge till!
jag vill köpa , men se ett lag som har chans att gå upp, men att pröjsa närmare 6lax för en bra plats i en ANDRALIGA, njeaaeIsabo skrev:Min projektanställning är slut tills dess så det blir AS-priset för mig också troligtvis.Stentuff skrev:Så går det.Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...![]()
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Skulle bli väldigt förvånad om man använder termen "Allsvensk pris" respektive "Elitseriepris" till nästa säsong.. Varför skulle man?
Kanske inte de termerna nästa säsong, men valet borde finnas. Jag betalar gärna de lite högre priset.Sjöwall skrev:Skulle bli väldigt förvånad om man använder termen "Allsvensk pris" respektive "Elitseriepris" till nästa säsong.. Varför skulle man?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Biljettråden
Ja va sjutton, dumt att ge DIF ett välgrundat budgetunderlag innan de värvat ihop ett lag utan att ha koll på budgeten. Hoppas många tar efter...Nyberabb skrev:jag vill köpa , men se ett lag som har chans att gå upp, men att pröjsa närmare 6lax för en bra plats i en ANDRALIGA, njeaaeIsabo skrev:Min projektanställning är slut tills dess så det blir AS-priset för mig också troligtvis.Stentuff skrev:Så går det.Isabo skrev:Köpte inget säsongskort till den här säsongen, men är helt övertygad om att jag hade tjänat på det. Bara de fem sista matcherna i grundserien gick ju på 450 spänn...![]()
Kan köpa att folk tvekar på att köpa säsbiljetter för att man inte känner suget men att vänta in laget...njaaa Det är efter det man säljer marginalkorten (ta inte detta som medgångspekande).
Bättre att fler köper tidigt än att vänta in ett bra lag, då kan man få vänta många säsonger...
2014-04-07, vad hände?