Jordan skrev:Svår match, men det här klarar Djurgården! Tippar 4-2 till DIFs fördel inför 7500 åskådare. ALLA TILL GLOBEN!
DIF mot slutspel!
ALLA TILL GLOBEN innebär att alla som skriver här inne ringer och mailar sina Blårandiga vänner för att påminna dessa om att de "borde" gå mer på hockey. Eller köp biljetter till era vänner!
Bra där. Det är en bra metod som ger resultat.
Har gjort det sen sässongen startade och tänker inte sluta med det heller.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Vi har ju prickat in en formtopp men dessvärre kommer väl en negativ reaktion snart. Jag hoppas dock innerligt att vi kan klappa till hv vilket skulle sitta väldigt fint eftersom jag är Jönköpingsbo.
kungK2 skrev:Vi har ju prickat in en formtopp men dessvärre kommer väl en negativ reaktion snart. Jag hoppas dock innerligt att vi kan klappa till hv vilket skulle sitta väldigt fint eftersom jag är Jönköpingsbo.
Tips 4-2
Mål av Fernholm, Dragan, Bengan och Bäcker!!
Ett tecken på gott omdöme att bo i en hockeystad som Jönköping och ändå ha hjärtat på rätt ställe!
Jag har en magkänsla av att det blir en uddamålstorsk med 3-2 om vi inte får Ersberg ur balans tidigt. Hoppas jag har fel.
Ersberg är en bra målvakt, dock vet jag med hjälp utav lite insider info att han inte klarar av storkäftare, såsom ledin o Sjögren. Så bussa Sjögren på Ersberg så kommer han ur balans.