Samma här men jag har på känn att det finns en alldeles speciell plats för Leksand i helvetet.BaronVonDif skrev:Är själv inte religiös men hoppas Gud en dag straffar de som missbrukar skattemedel och syndar med resultatenHenke95 skrev:4-0...
Jävla Leksand.
Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Victory is sweetest when you've known defeat.
Nästa år ska Leksand fullständigt mördas på Hovet. Håna håna håna, varenda jävla äckelsupporter för den där myglande parasitföreningen ska häcklas. Usch, Lif är lika äckliga som Aik, märks tydligare än någonsin att skiten är bajen!
Vågar man lita på att DIF slår Asplöven? Knappast. Heja Vik och DIF får ta sikte på femteplatsen.
Vågar man lita på att DIF slår Asplöven? Knappast. Heja Vik och DIF får ta sikte på femteplatsen.
"4.07 Wennberg skjuter, Bremberg missar öppet mål. Otroligt nära."
Usch tungt. Sjukt viktigt att Linkan får komma igång ordentligt med poängproduktionen. 1 assist än så länge!
Usch tungt. Sjukt viktigt att Linkan får komma igång ordentligt med poängproduktionen. 1 assist än så länge!
Västerås - Örebro 1-2 målskytt Fylle-Conny
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Våt Dröm !
Otroligt nog vände lyxfållans if, mot förmodan ett fyra noll underläge till fyra fem mot karlsskoga.
Tyvärr är det nog inget vi kommer att få läsa
Otroligt nog vände lyxfållans if, mot förmodan ett fyra noll underläge till fyra fem mot karlsskoga.
Tyvärr är det nog inget vi kommer att få läsa
-
-
Uppdrag Granskning 6 mars 20:00
Om Läxand...
Om Läxand...
Ntt kladdande framför eget mål. Frågan jag ställer mig är, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? Kommer att bli Djurgårdens död dessa satans knattemissar. Framför eget mål gör man noll misstag på en säsong, så jävla enkelt är det!
Arnesson, tror jag.Manijock skrev:Ntt kladdande framför eget mål. Frågan jag ställer mig är, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? Kommer att bli Djurgårdens död dessa satans knattemissar. Framför eget mål gör man noll misstag på en säsong, så jävla enkelt är det!
-
Instämmer fullt ut!Manijock skrev:Ntt kladdande framför eget mål. Frågan jag ställer mig är, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? Kommer att bli Djurgårdens död dessa satans knattemissar. Framför eget mål gör man noll misstag på en säsong, så jävla enkelt är det!
Står Granath på rapporteringen.kaminor skrev:Arnesson, tror jag.Manijock skrev:Ntt kladdande framför eget mål. Frågan jag ställer mig är, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? Kommer att bli Djurgårdens död dessa satans knattemissar. Framför eget mål gör man noll misstag på en säsong, så jävla enkelt är det!
Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Nu är det inte bra.....
-
Illa är det. Vi har förlorat för mycket denna säsong pga av sådant slafs.Manijock skrev:Står Granath på rapporteringen.kaminor skrev:Arnesson, tror jag.Manijock skrev:Ntt kladdande framför eget mål. Frågan jag ställer mig är, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? Kommer att bli Djurgårdens död dessa satans knattemissar. Framför eget mål gör man noll misstag på en säsong, så jävla enkelt är det!
Lirar inte Erik Gustafsson? Ser att han sitter och twittrar?
Erik Gustafsson ?@ErkanGustafsson
"Såja. 4-1!! Bra boys!"
Erik Gustafsson ?@ErkanGustafsson
"Såja. 4-1!! Bra boys!"
Haha 5-0 till Karlskoga. Tro fan om inte Leksand tänker på att fixa till våra konkurrenters målskillnad också...