Allsvenskan 2012/13

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Isabo
Säsongskort: Ja

Re: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av Isabo »

Div1Norra skrev:Haha, appropå att hata BIK Bobsleigh: http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... la-rovhal/

Det sista twitterinlägget är ju episkt: "de får stå för dig. Dock så är inte min syster min mamma."

:lol:
Haha :-)
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av minalman »

Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Div1Norra skrev:Haha, appropå att hata BIK Bobsleigh: http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... la-rovhal/

Det sista twitterinlägget är ju episkt: "de får stå för dig. Dock så är inte min syster min mamma."

:lol:
Kan ju tillägga att tingsryds bondepack har en ramsa i stil med "Den som stödjer Nisse Ekman är en loser." som de kört varenda match vi spelat mot dem hitills. Så tycker inte direkt han kan öppna käften om att det andra lagets klack.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
18DIF91

Re: Sv: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av 18DIF91 »

minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Nackskott.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
18DIF91

Re: Sv: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av 18DIF91 »

18DIF91 skrev:
minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Nackskott.
Och nej, inte en bra lösning, och inget jag står för. Bara irriterad och hävde ur mig något. Våld är inte OK. Fast vore iofs roligt och se samtliga ansvariga för leksand smiskas på stortorget i Leksand med arslet bart i denna kylan.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
minalman

Sv: Re: Sv: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av minalman »

18DIF91 skrev:
Nackskott.
Egyptisk domstol. Sänd dem till muffinett!
Edit:"muftin" är det bäst att skriva.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
18DIF91

Re: Sv: Re: Sv: Allsvenskan 2012/13

Inlägg av 18DIF91 »

minalman skrev:
18DIF91 skrev:
Nackskott.
Egyptisk domstol. Sänd dem till muffinett!
Lite väl drastiskt, som jag sa, var bara irriterad och drog iväg med något.

Anser absolut inte att någon form av våld är en godtycklig lösning på leksandsproblemet.

leksand kommer aldrig ha den ekonomi som krävs för spel i elitserien, inte ens med de extra pengar som de kommer få om de spelar där.

Deras tid i elitserien gav dem knappast en sund ekonomi, och många klubbar som har hyfsat sund ekonomi har det svårt även i elitserien. Kan inte se hur ett lag med så urbota kass ekonomi skulle kunna vända på steken även om man gick upp.

leksand borde ha flyttats ner till division 1, det är ju inte direkt första gången detta händer leksand heller.

Usch, nu skall jag sluta skriva om det där jävla pissgänget, blir bara mer och mer arg.
Alltid Oavsett.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Div1Norra

Inlägg av Div1Norra »

Isabo skrev:Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Och här är deras nya hemmaarena http://www.reklamballonger.se/hoppborga ... sportarena

Då kan de spela vart fan dom vill.
Stor sportarena... med flera kor längs sargerna
Jag blev genast på bättre humör nu :lol:
Isabo

Inlägg av Isabo »

Div1Norra skrev:
Isabo skrev:Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Och här är deras nya hemmaarena http://www.reklamballonger.se/hoppborga ... sportarena

Sitter och asgarvar nu. Det är bättre än "Gnaget: Snart på en uterink nära dig"
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Isabo skrev:
Div1Norra skrev:

Sitter och asgarvar nu. Det är bättre än "Gnaget: Snart på en uterink nära dig"
Du är inte ensam om det. Hahaha :lol:
Användarvisningsbild
Malto

Allsvenskan 2012/13

Inlägg av Malto »

Heja löven.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Jäkla LIF vände efter ditt inlägg. Förbannat flyt. :(
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Matchen imorgon kommer kännas trevlig att kolla på då det för en gångs skull är obligatoriskt poängtapp för åtminstone ett av de lag vi konkurrerar med, å andra sidan innebär det också att ett av lagen måste vinna. Kämpa vik antar jag.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Bästa är seger för VIK, antingen vid full tid eller förlängning. BIk har all press på sig efter två dåliga insatser på raken.
Skriv svar