HahaDiv1Norra skrev:Haha, appropå att hata BIK Bobsleigh: http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... la-rovhal/
Det sista twitterinlägget är ju episkt: "de får stå för dig. Dock så är inte min syster min mamma."
Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Allsvenskan 2012/13
Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kan ju tillägga att tingsryds bondepack har en ramsa i stil med "Den som stödjer Nisse Ekman är en loser." som de kört varenda match vi spelat mot dem hitills. Så tycker inte direkt han kan öppna käften om att det andra lagets klack.Div1Norra skrev:Haha, appropå att hata BIK Bobsleigh: http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... la-rovhal/
Det sista twitterinlägget är ju episkt: "de får stå för dig. Dock så är inte min syster min mamma."
Alltid Oavsett.
Re: Sv: Allsvenskan 2012/13
Nackskott.minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Alltid Oavsett.
Re: Sv: Allsvenskan 2012/13
Och nej, inte en bra lösning, och inget jag står för. Bara irriterad och hävde ur mig något. Våld är inte OK. Fast vore iofs roligt och se samtliga ansvariga för leksand smiskas på stortorget i Leksand med arslet bart i denna kylan.18DIF91 skrev:Nackskott.minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Alltid Oavsett.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Sv: Allsvenskan 2012/13
Egyptisk domstol. Sänd dem till muffinett!18DIF91 skrev:Nackskott.minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Edit:"muftin" är det bäst att skriva.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Re: Sv: Allsvenskan 2012/13
Lite väl drastiskt, som jag sa, var bara irriterad och drog iväg med något.minalman skrev:Egyptisk domstol. Sänd dem till muffinett!18DIF91 skrev:Nackskott.minalman skrev:Bästa straffet för lif? Konkurs eller tvångsnedflyttning till Divison ett? Jag tror det senare skulle smaka bäst. Då kommer nog konkursen på köpet.
Anser absolut inte att någon form av våld är en godtycklig lösning på leksandsproblemet.
leksand kommer aldrig ha den ekonomi som krävs för spel i elitserien, inte ens med de extra pengar som de kommer få om de spelar där.
Deras tid i elitserien gav dem knappast en sund ekonomi, och många klubbar som har hyfsat sund ekonomi har det svårt även i elitserien. Kan inte se hur ett lag med så urbota kass ekonomi skulle kunna vända på steken även om man gick upp.
leksand borde ha flyttats ner till division 1, det är ju inte direkt första gången detta händer leksand heller.
Usch, nu skall jag sluta skriva om det där jävla pissgänget, blir bara mer och mer arg.
Alltid Oavsett.
Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Och här är deras nya hemmaarena http://www.reklamballonger.se/hoppborga ... sportarenaIsabo skrev:Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Då kan de spela vart fan dom vill.
Jag blev genast på bättre humör nuStor sportarena... med flera kor längs sargerna
Sitter och asgarvar nu. Det är bättre än "Gnaget: Snart på en uterink nära dig"Div1Norra skrev:Och här är deras nya hemmaarena http://www.reklamballonger.se/hoppborga ... sportarenaIsabo skrev:Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Jag blev genast på bättre humör nuStor sportarena... med flera kor längs sargerna
Du är inte ensam om det. HahahaIsabo skrev:Sitter och asgarvar nu. Det är bättre än "Gnaget: Snart på en uterink nära dig"Div1Norra skrev:Och här är deras nya hemmaarena http://www.reklamballonger.se/hoppborga ... sportarenaIsabo skrev:Hur många divisioner finns det i Dalarna? Om det finns ner till Div 3, så tycker jag att man skapar en fjärde bara för Leksand. En stängd serie.
Jäkla LIF vände efter ditt inlägg. Förbannat flyt. 
Matchen imorgon kommer kännas trevlig att kolla på då det för en gångs skull är obligatoriskt poängtapp för åtminstone ett av de lag vi konkurrerar med, å andra sidan innebär det också att ett av lagen måste vinna. Kämpa vik antar jag.
Bästa är seger för VIK, antingen vid full tid eller förlängning. BIk har all press på sig efter två dåliga insatser på raken.