Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...SirDIFalot skrev:Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.starvin_marwin skrev:Kanon, visst skriver du för SF också?SirDIFalot skrev:På Järnkaminernas hemsida när den är klar. Vet inte när.starvin_marwin skrev:Snyggt!! Dyker den upp på Svenska Fans?SirDIFalot skrev:Olof Lindh ?@OlofLindh1
2,5 timmar råmaterial skall klippas ner till något lyssningsbart. Jag jobbar så fort jag kan! Snart kommer första #DIFpodden !!
Redigeraren.
Edit: Kom precis på att jag presenterade mig själv som 21 år gammal i podden.. Med tanke på att jag är född 1990 och det är år 2013 så inser jag nu att det inte riktigt går ihop.
DIF i Media
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: DIF i Media
Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.[/quote]
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...[/quote]
För att fotboll är världens största populäraste och roligaste sport, lägg därtill att det är en av de enklaste och billigaste samt att vem som helst kan bli en sjtärna i den, jämför bara messi och zlatan typ
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...[/quote]
För att fotboll är världens största populäraste och roligaste sport, lägg därtill att det är en av de enklaste och billigaste samt att vem som helst kan bli en sjtärna i den, jämför bara messi och zlatan typ
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...[/quote]Nyberabb skrev:Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
För att fotboll är världens största populäraste och roligaste sport, lägg därtill att det är en av de enklaste och billigaste samt att vem som helst kan bli en sjtärna i den, jämför bara messi och zlatan typ[/quote]
Med roligaste tog du i en aning. En ganska stor aning. Ishockey, innebandy, handboll, boxning, tennis, curling och poker är roligare sporter än fotboll. Dock så är det DIF vi pratar om nu, så det är en annan sak. Men att fotboll är kul är INTE sant.
- SirDIFalot
Tror man att det har med spelkvalitén att göra är man såklart snett ute.minalman skrev:
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...
Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.
Expert.
- minalman
DIF i Media
Tror man att det har med spelkvalitén att göra är man såklart snett ute.SirDIFalot skrev:Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...minalman skrev: Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.[/quote]
Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...
Fotboll i UK är "intressant" när Arsenal är ur form. Vår Allsvenska är precis som vår HA. En massa bonnlag. Att jag bryr mig om en värvning till Borås...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?
Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...minalman skrev:Tror man att det har med spelkvalitén att göra är man såklart snett ute.SirDIFalot skrev:Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...minalman skrev: Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.
Fotboll i UK är "intressant" när Arsenal är ur form. Vår Allsvenska är precis som vår HA. En massa bonnlag. Att jag bryr mig om en värvning till Borås...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?[/quote]
PL är ju något av det värsta som finns, bara pengar, oljeschejker rika Jänkare, nästan värre än NHL, BUNDESLIGA, äkta kärlek, publikfester, bra drag, och suporterägda föreningar
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- minalman
DIF i Media
Något var fel med quotningen. Ser det bättre ut nu?Nyberabb skrev:minalman skrev:Tror man att det har med spelkvalitén att göra är man såklart snett ute.SirDIFalot skrev:Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...minalman skrev: Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.PL är ju något av det värsta som finns, bara pengar, oljeschejker rika Jänkare, nästan värre än NHL, BUNDESLIGA, äkta kärlek, publikfester, bra drag, och suporterägda föreningarminalman skrev: Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?
- SirDIFalot
- Jim Morrison
"Fem turpoäng. Vart fan är Tim i femman?"SirDIFalot skrev:Veckans Viasat-femma.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Såg detta först nu. Men hur fan kan det vara första gången Ottosson är med?! och detsamma gäller Fleury?Jim Morrison skrev:"Fem turpoäng. Vart fan är Tim i femman?"SirDIFalot skrev:Veckans Viasat-femma.
Expert.
Ottosson ska ha en given plats i den där femman varje vecka, så bra är han. Sen är det dags att Åberg får lite erkännande. Han är verkligen en av våra bästa spelare just nu. Han har styrka, fart och även bra med pucken. Han backcheckar även som en gud.
Sv: Re: DIF i Media
Anledningen att Åberg inte är med är pga att han varje vecka är med i veckans NHL-lag.Staten skrev:Ottosson ska ha en given plats i den där femman varje vecka, så bra är han. Sen är det dags att Åberg får lite erkännande. Han är verkligen en av våra bästa spelare just nu. Han har styrka, fart och även bra med pucken. Han backcheckar även som en gud.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Sant. Han ligger även högst i NHL-skottstatistiken i Djurgårn. Han har skjutit flest NHL-skott i år. Mycket bra!
- SirDIFalot
http://www.jarnkaminerna.se/2013/01/26/ ... el-1-av-2/
Premiär av DIF-podden.
Hockeysnack i första avsnittet.
Premiär av DIF-podden.
Expert.
Intressant lyssningSirDIFalot skrev:http://www.jarnkaminerna.se/2013/01/26/ ... el-1-av-2/
Premiär av DIF-podden.