DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av minalman »

SirDIFalot skrev:
starvin_marwin skrev:
SirDIFalot skrev:
starvin_marwin skrev:
SirDIFalot skrev:Olof Lindh ?@OlofLindh1
2,5 timmar råmaterial skall klippas ner till något lyssningsbart. Jag jobbar så fort jag kan! Snart kommer första #DIFpodden !!

Redigeraren.

Edit: Kom precis på att jag presenterade mig själv som 21 år gammal i podden.. Med tanke på att jag är född 1990 och det är år 2013 så inser jag nu att det inte riktigt går ihop.
Snyggt!! Dyker den upp på Svenska Fans?
På Järnkaminernas hemsida när den är klar. Vet inte när.
Kanon, visst skriver du för SF också?
Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Nyberabb

Re: DIF i Media

Inlägg av Nyberabb »

Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.[/quote]
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...[/quote]
För att fotboll är världens största populäraste och roligaste sport, lägg därtill att det är en av de enklaste och billigaste samt att vem som helst kan bli en sjtärna i den, jämför bara messi och zlatan typ
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Nyberabb skrev:Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...[/quote]
För att fotboll är världens största populäraste och roligaste sport, lägg därtill att det är en av de enklaste och billigaste samt att vem som helst kan bli en sjtärna i den, jämför bara messi och zlatan typ[/quote]
Med roligaste tog du i en aning. En ganska stor aning. Ishockey, innebandy, handboll, boxning, tennis, curling och poker är roligare sporter än fotboll. Dock så är det DIF vi pratar om nu, så det är en annan sak. Men att fotboll är kul är INTE sant.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

minalman skrev:
Så tråkigt. Sååå trååååkigt.... DIF Fotboll, berätta hur du orkar så här års! Match mot Gefle utomhus däruppe nästa vecka? Ibland undrar jag över hur fotboll kan ha blivit så djävla stort i det här landet vid Polcirkeln...
Tror man att det har med spelkvalitén att göra är man såklart snett ute.

Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.
Expert.
Användarvisningsbild
minalman

DIF i Media

Inlägg av minalman »

SirDIFalot skrev:
minalman skrev: Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.

Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.[/quote]
Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...
Fotboll i UK är "intressant" när Arsenal är ur form. Vår Allsvenska är precis som vår HA. En massa bonnlag. Att jag bryr mig om en värvning till Borås...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?
Användarvisningsbild
Nyberabb

Inlägg av Nyberabb »

minalman skrev:
SirDIFalot skrev:
minalman skrev: Ja, men inget om DIF hockey där. Bara DIF fotboll och Silly Season just nu.

Djurgårdsfamiljen. Precis som i hockeyn. Samma kärlek som här. Jag följer ju inte hockey för att det är så EXTREMT underhållande heller. I så fall skulle jag inte följa hockeyallsvenskan. Bara NHL.
Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...
Fotboll i UK är "intressant" när Arsenal är ur form. Vår Allsvenska är precis som vår HA. En massa bonnlag. Att jag bryr mig om en värvning till Borås...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?[/quote]

PL är ju något av det värsta som finns, bara pengar, oljeschejker rika Jänkare, nästan värre än NHL, BUNDESLIGA, äkta kärlek, publikfester, bra drag, och suporterägda föreningar
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
minalman

DIF i Media

Inlägg av minalman »

Nyberabb skrev:
minalman skrev:
SirDIFalot skrev:

minalman skrev: Klart jag har säsongskort på fotbollen, men så här års...
En kall öl i solen på sektion B. Oerhört efterlängtat. Men bortamatch på Strömvallen 2/2...?
PL är ju något av det värsta som finns, bara pengar, oljeschejker rika Jänkare, nästan värre än NHL, BUNDESLIGA, äkta kärlek, publikfester, bra drag, och suporterägda föreningar
Något var fel med quotningen. Ser det bättre ut nu?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Veckans Viasat-femma.

Bild
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:Veckans Viasat-femma.

Bild
"Fem turpoäng. Vart fan är Tim i femman?"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jim Morrison skrev:
SirDIFalot skrev:Veckans Viasat-femma.

Bild
"Fem turpoäng. Vart fan är Tim i femman?"
Såg detta först nu. Men hur fan kan det vara första gången Ottosson är med?! och detsamma gäller Fleury?
Expert.
Staten

Inlägg av Staten »

Ottosson ska ha en given plats i den där femman varje vecka, så bra är han. Sen är det dags att Åberg får lite erkännande. Han är verkligen en av våra bästa spelare just nu. Han har styrka, fart och även bra med pucken. Han backcheckar även som en gud.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Sv: Re: DIF i Media

Inlägg av Sjöwall »

Staten skrev:Ottosson ska ha en given plats i den där femman varje vecka, så bra är han. Sen är det dags att Åberg får lite erkännande. Han är verkligen en av våra bästa spelare just nu. Han har styrka, fart och även bra med pucken. Han backcheckar även som en gud.
Anledningen att Åberg inte är med är pga att han varje vecka är med i veckans NHL-lag.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Staten

Inlägg av Staten »

Sant. Han ligger även högst i NHL-skottstatistiken i Djurgårn. Han har skjutit flest NHL-skott i år. Mycket bra!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

http://www.jarnkaminerna.se/2013/01/26/ ... el-1-av-2/
Premiär av DIF-podden.

Hockeysnack i första avsnittet.
Expert.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

SirDIFalot skrev:http://www.jarnkaminerna.se/2013/01/26/ ... el-1-av-2/
Premiär av DIF-podden.

Hockeysnack i första avsnittet.
Intressant lyssning :) Även om det känns som det mesta redan har diskuterats på detta forum :P
Skriv svar