Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Ja det får man säga, denna spelare från Brynäs såg RIKTIGT intressant ut.
Senast redigerad av Caveman den 2013-01-05 03:42:51, redigerad totalt 1 gånger.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tim var riktigt blek idag. Vilket han även har varit under en stor del av säsongen.
Stör mig fortfarande på att vi förlängde med honom.
Senast redigerad av Nummer19 den 2013-01-05 03:43:56, redigerad totalt 2 gång.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Klapp, klappNummer19 skrev:Tim var riktigt blek idag. Vilket han även har varit till och från under säsongen.
Asså Caveman lugna ner dig... Du är ju mer testosteronstinn än en älgtjur på vittring. Djurgården vann, du hatar verkligen på tok för mycket. Snudd på ghnietnivå!
En del personer klarar verkligen inte av alkohol.... Lägger därmed ner all form av "diskussion" med Caveman till han sovit ruset av sig!
En del personer klarar verkligen inte av alkohol.... Lägger därmed ner all form av "diskussion" med Caveman till han sovit ruset av sig!
Låter som en utmärkt planManijock skrev:Asså Caveman lugna ner dig... Du är ju mer testosteronstinn än en älgtjur på vittring. Djurgården vann, du hatar verkligen på tok för mycket. Snudd på ghnietnivå!
- SirDIFalot
Ingen matchtråd utan en avslutade Tim-diskussion. Märkligt hur en relativt anonym breddspelare kan vara ett så stort samtalsämne hela tiden.
Expert.
Äsch, vad är det för snack...Manijock skrev:Asså Caveman lugna ner dig... Du är ju mer testosteronstinn än en älgtjur på vittring. Djurgården vann, du hatar verkligen på tok för mycket. Snudd på ghnietnivå!
DIF vann med 6-1 vilkert var underbart, men jag ser br saker & jag ser sämre saker, även där jag sitter/står så vart dessa Tim-älskare besvikna, han borde inte få mer istid, m,m, detta var/är Tim/turbo-fantaster sa, han gjorde en kass match idag, nu så såg jag det lite tidigare än dom andra, men så kan jag hockey, han var riktigt kass idag, hellre Sörensen och sedan >>Wennberg, Tim är menlös...
Godnatt alla!
Ha Ha, jag begriper inte själv vad jag skrivit. Så nu lämnar jag in. godnatt..............
Senast redigerad av Caveman den 2013-01-05 04:08:47, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Men vad i helvete... Helt fel match att missa. Fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Nummer19
Tim hade varit en i mängden även i ett valfritt div.2-lag.
Fattar inte vad alla "Tim-fans" ser hos honom som är så jävla speciellt och fantastiskt.
Fattar inte vad alla "Tim-fans" ser hos honom som är så jävla speciellt och fantastiskt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Haha skojar duJim Morrison skrev:Men vad i helvete... Helt fel match att missa. Fan.
Dif borde anställa Martin så det blir lite ordning och reda i klacken!Rix skrev:Skön vinst!
Martin tack för att du tog tack i klacken, det var tamefan bedrövligt i 1a och 2a perioden.
DIF går återigen ner på tre kedjor, i en match som dittills sett risig ut på fyra kedjor, och VIPS så levererar vi ett fantastiskt klapp-klapp-spel i tredje.
Jag tror på att gå på kortare med folk. Låt våra lirare få mer speltid.
Beröm till Hank för matchen igår förresten. Ett helt gäng fina tacklingar! Att han sedan tappar pucken varje gång han rör den, behöver inte ältas när han bidrar så mycket i det fysiska spelet som han gjorde igår.
Jag måste få erkänna att Tim inte gör någon bra match. Han har, enligt mig, varit fantastiskt bra på slutet, men igår fick han inte till det överhuvudtaget.
Återigen vill jag framhäva Berglinds och Gustafssons insatser. Vet inte hur många riktigt bra passningar Erik sätter idag, men nog fan har han på slutet växt ut till vår bäste back. Berglind har vad Bohman och Lennhammer saknar - smidighet. Dessutom ett fantastiskt spelsinne och en fin förmåga att fylla på i anfallen. Återstår att se om han kan vara lika bra framöver. Challe jobbar, enligt en säker källa, hårt på att få låna honom under resten av säsongen.
Jag tror på att gå på kortare med folk. Låt våra lirare få mer speltid.
Beröm till Hank för matchen igår förresten. Ett helt gäng fina tacklingar! Att han sedan tappar pucken varje gång han rör den, behöver inte ältas när han bidrar så mycket i det fysiska spelet som han gjorde igår.
Jag måste få erkänna att Tim inte gör någon bra match. Han har, enligt mig, varit fantastiskt bra på slutet, men igår fick han inte till det överhuvudtaget.
Återigen vill jag framhäva Berglinds och Gustafssons insatser. Vet inte hur många riktigt bra passningar Erik sätter idag, men nog fan har han på slutet växt ut till vår bäste back. Berglind har vad Bohman och Lennhammer saknar - smidighet. Dessutom ett fantastiskt spelsinne och en fin förmåga att fylla på i anfallen. Återstår att se om han kan vara lika bra framöver. Challe jobbar, enligt en säker källa, hårt på att få låna honom under resten av säsongen.
Senast redigerad av Mäklaren den 2013-01-05 10:14:27, redigerad totalt 3 gång.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-

Haha att alla matchtrådar i slutändan kommer att handla om Tim är helt obegripligt, men ändå lite roligt (jag vet att jag just bidrar till det också).
Vaknade imorse med ett stort leende på läpparna, för första gången på bra länge. Jag vidhåller dock fortfarande att jag inte riktigt tycker vi gör någon bra match; BIK får ju oss precis dit de vill i två perioder och hade vi inte fått kvitteringspucken som en skänk från domarna så vet jag inte riktigt hur det hade slutat.
Men i vilket fall en sanslöst skön vinst där det nästan blev lite slentrianmässigt hurrande från min sida när 5:an och 6:an trillade in. En sjuk känsla.
Bäst på banan: Victor Berglind (utan konkurrens), Petr Kalus, Erik Gustafsson.
Tyvärr har vi fortfarande några fundamentala problem i egen zon när vissa backar är inne, och jag tycker fortfarande vi alltför ofta har en tendens av att backa in mot målvakten och släppa motståndare i hög fart genom mittzon som sen får oceaner av yta i vår zon. Typexempel Bofors första mål.
In alles: skönt som fan att vinna men vi måste upp några klasser om vi skall ha en chans mot Leksand på måndag.
Kan förstå att Challe jobbar på att få Berglind hela säsongen.
Killen har en trygghet med puck som de flesta andra av våra backar saknar och gör därför både PP och uppspelen från egen zon mycket bättre.
BIF borde dessutom vara hyfsat sugna på att låna ut honom med tanke på att han inte är startspelare hos dem och hos oss kommer han få massor av speltid.
Nu får man också hålla alla tummar för att Arnesson och Wennberg kan hålla i sin form efter junis-vm så att de inte går i samma fälla som Cehlin och Mika t ex gjorde.
Killen har en trygghet med puck som de flesta andra av våra backar saknar och gör därför både PP och uppspelen från egen zon mycket bättre.
BIF borde dessutom vara hyfsat sugna på att låna ut honom med tanke på att han inte är startspelare hos dem och hos oss kommer han få massor av speltid.
Nu får man också hålla alla tummar för att Arnesson och Wennberg kan hålla i sin form efter junis-vm så att de inte går i samma fälla som Cehlin och Mika t ex gjorde.