Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Kentta »

Man vet att det är turister i klacken när dom flesta innan matchen sätter sig på Aktiv. "Eeh ursäkta, dom här platserna är upptagna, säsongskort vettu."
Janzoo
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Janzoo »

David1891 skrev:
Janzoo skrev:För övrigt, sjukt många som satt ner i klacken fram tills 3:e. Många äldre samt en hel del kvinnor mellan 18-30~. Någon annan som märkte detta?
Kändes som att det var väldigt många "turister" överlag. Krävdes en jävla utskällning av Martin för att väcka stora delar. Lät sämre än på länge kändes det som. Väldigt tyst och lamt stora delar av 1a och 2a.
Kentta skrev:Man vet att det är turister i klacken när dom flesta innan matchen sätter sig på Aktiv. "Eeh ursäkta, dom här platserna är upptagna, säsongskort vettu."
Jag fick frågan om det satt folk på platserna bredvid mig, det kanske säger sig självt att det var en hel del turister på plats.

Jag brukar föredra att sitta ner i närheten av klacken, speciellt när jag går ensam. Men nog fan vet jag att det är stå upp och sjung som gäller i klacken. Hur svårt kan det vara att missa detta?
Rix

Inlägg av Rix »

Skön vinst!

Martin tack för att du tog tack i klacken, det var tamefan bedrövligt i 1a och 2a perioden.
Användarvisningsbild
Alexander

Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Alexander »

Janzoo skrev:
David1891 skrev:
Janzoo skrev:För övrigt, sjukt många som satt ner i klacken fram tills 3:e. Många äldre samt en hel del kvinnor mellan 18-30~. Någon annan som märkte detta?
Kändes som att det var väldigt många "turister" överlag. Krävdes en jävla utskällning av Martin för att väcka stora delar. Lät sämre än på länge kändes det som. Väldigt tyst och lamt stora delar av 1a och 2a.
Kentta skrev:Man vet att det är turister i klacken när dom flesta innan matchen sätter sig på Aktiv. "Eeh ursäkta, dom här platserna är upptagna, säsongskort vettu."
Jag fick frågan om det satt folk på platserna bredvid mig, det kanske säger sig självt att det var en hel del turister på plats.

Jag brukar föredra att sitta ner i närheten av klacken, speciellt när jag går ensam. Men nog fan vet jag att det är stå upp och sjung som gäller i klacken. Hur svårt kan det vara att missa detta?
Inte så konstigt, de kanske antog att du möjligen stod bredvid några andra som var på toaletten eller liknande
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

>Såg ni vad jag såg, felpass, sen så tappade han pucken TVÅ gånger i samma byte, klart att vissa här inne inte såg det, men vi som kan hockey såg det, eller hur BomBomBuchard (eller vad fan du heter)...?
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

DIF ska inte behöva ha så många menlösa spelare i sitt lag.. ( ja, han tappar minst med puckar i DIF, verkligheten är här, inte så kul va?)
Senast redigerad av Caveman den 2013-01-05 03:18:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
AdamPickard

Inlägg av AdamPickard »

förevigtdjurgården skrev:Självklart är vi med och slåss om kvalserien, det är oberoende av kvällens resultat. Däremot skulle det helt klart vara skönt att ta 3p av Bofors och klättra även på dem.

Tror på en explosion a la Leksands IF hemma,

6-1 DIF
haha sjuk du e
Manijock

Inlägg av Manijock »

Caveman skrev:DIF ska inte behöva ha så mänga menlösa spelare i sitt lag.. ( ja, han tappar minst med puckar i DIF, verkligheten är här, inte så kul va?)
Caveman skrev:>Såg ni vad jag såg, felpass, sen så tappade han pucken TVÅ gånger i samma byte, klart att vissa här inne inte såg det, men vi som kan hockey såg det, eller hur BomBomBuchard (eller vad fan du heter)...?
Vad snackar du om fyllefjun? Borde vara alkolås på forumet. Spänn av, gamla fina Djurgårn vann...

Förövrigt har jag inte njutit så grov av en seger sen finalåret tror jag. Linkans 2-1 mål var ren eufori. Tänker inte gnälla alls idag, tom Gustafsson var suverän.

Tack DIF
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Manijock skrev:
Caveman skrev:DIF ska inte behöva ha så mänga menlösa spelare i sitt lag.. ( ja, han tappar minst med puckar i DIF, verkligheten är här, inte så kul va?)
Caveman skrev:>Såg ni vad jag såg, felpass, sen så tappade han pucken TVÅ gånger i samma byte, klart att vissa här inne inte såg det, men vi som kan hockey såg det, eller hur BomBomBuchard (eller vad fan du heter)...?
Vad snackar du om fyllefjun? Spänn av gamla fina Djurgårn vann...

Förövrigt har jag inte njutit så grov av en seger sen finalåret tror jag. Linkans 2-1 mål var ren eufori. Tänker inte gnälla alls idag, tom Gustafsson var suverän.

Tack DIF
Självklart så missade du Tims byte, men nu kan du vara glad för att Linkan gjorde mål. Hej Bönder!
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Vad gjorde Tim som var så bra i den här matchen då?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Nummer19 skrev:Vad gjorde Tim som var så bra i den här matchen då?
Ha, han utmärkte sig pga sin oduglighet, men tydligen så har inte alla sett det, men tycker man inte som Tim-fantasterna så är man gnagare, så är det på detta forum.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Jag såg alla byten och Tim gjorde inte sämre ifrån sig än någon annan. En ren laginsats där inget speciellt gjorde en dålig match. Tim var lika stabil som vanligt!

Sen vet jag inte om han legat med din fru eller något liknande och isåfall beklagar jag. Men att sitta och leta enstaka misstag på en spelare i DIF och sen sitta och runka till det, det tycker jag bara är rent sorgligt.
Användarvisningsbild
Lakrisal

Inlägg av Lakrisal »

Tim gjorde inte sin bästa match. Det var det fanimej inte många i DIF som gjorde. Så sluta klaga, gå och sov av er ruset och njut av vinsten.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Manijock skrev:Jag såg alla byten och Tim gjorde inte sämre ifrån sig än någon annan. En ren laginsats där inget speciellt gjorde en dålig match. Tim var lika stabil som vanligt!

Sen vet jag inte om han legat med din fru eller något liknande och isåfall beklagar jag. Men att sitta och leta enstaka misstag på en spelare i DIF och sen sitta och runka till det, det tycker jag bara är rent sorgligt.

Men så brukar du gå på Twilight på bio istället för att se DIF, så varför ska någon lyssna på dig?
Så du menar att du inte såg Tims bedrövliga insats idag, då är du sjukare än vad jag trott.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Lakrisal skrev:Tim gjorde inte sin bästa match. Det var det fanimej inte många i DIF som gjorde. Så sluta klaga, gå och sov av er ruset och njut av vinsten.

Håll Käften, vem är du att bestämma när vi ska lägga oss, det händer saker i Stockholm när du sover...
Skriv svar