Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Alexander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Alexander »

Har highlights dykt upp nånstans än ?
Användarvisningsbild
John Terry
Djurgården Hockey

Inlägg av John Terry »

android skrev:
#87 skrev:Robert Pettersson på hockeysverige.se är ju halvrolig ändå..

"Jag tycker det är skönt när fansen har speciella klackdagar så att alla vet vilken dag om året man ska gå och stötta sitt lag."

:lol:
Killen har poänger ibland men ibland så är det så tydligt att han bara vill provocera.
Jag tycker han väldigt ofta bara är fånig.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Alexander skrev:Har highlights dykt upp nånstans än ?
expressen.se
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

#87 skrev:Robert Pettersson på hockeysverige.se är ju halvrolig ändå..

"Jag tycker det är skönt när fansen har speciella klackdagar så att alla vet vilken dag om året man ska gå och stötta sitt lag."

:lol:
Han har ju verkligen koll...
clowns to the left of me, jokers to the right
DIFnacka
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFnacka »

Måste ju ge cred till Challe som stoppade laget i spelargången så att de fick göra två ärevarv istället. Kullerbyttorna var pricken över i:et. Alltid lika roligt att se!
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
Mäklaren skrev:Berglind är den kyligaste backen jag sett i DIF på länge. Bohman och Lennhammer har oerhört mycket att lära av honom. Vilken match han gör!
Som jag skrev ovan, jag tror aldrig jag under alla mina år som aktiv DIF-supporter sett en back göra en bättre debut i Djurgården. Sjukt spelskicklig. Är han verkligen så här bra eller gjorde han "en Lassen"?
När Mäklaren gillar en ung, rightfattad, offensiv back så vet man fan att det är någon bra...
Expert.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Linkan hyllar fansen ska sägas, på frågan om det som varit på tapeten kring hans familj så svarar han: det är ju bara några enstaka, våra normala fans är underbara, skönt att vi fick ge dom en seger.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mer än två timmar sedan matchen tog slut, och allt som kommit upp på hemsidan är en matchrapport. Jag vet att det har varit strul med DIFTV, men lite bilder kan väl komma upp i alla fall?
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Kentta skrev:Mer än två timmar sedan matchen tog slut, och allt som kommit upp på hemsidan är en matchrapport. Jag vet att det har varit strul med DIFTV, men lite bilder kan väl komma upp i alla fall?
http://www.difhockey.se/artikel/2159/

Finns notis i högermarginalen!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

#87 skrev:
Kentta skrev:Mer än två timmar sedan matchen tog slut, och allt som kommit upp på hemsidan är en matchrapport. Jag vet att det har varit strul med DIFTV, men lite bilder kan väl komma upp i alla fall?
http://www.difhockey.se/artikel/2159/

Finns notis i högermarginalen!
Aaah, väl gömt!
Användarvisningsbild
wolsey100

Inlägg av wolsey100 »

BIK spelaren var så borta efter att Honken tryckt till honom att han var på väg till Djurgårdens utvisningsbås.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

För övrigt, sju poäng upp till direktplats. Kämpa Djurgårn! När var vi sist så här nära?
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Bondtränaren: pucken kan inte ha varit inne och det måste ha varit blåst, våran kille såg ju inte så intresserad ut av att slå bort den: ???????????

Han missade ju pucken din jävla bondjävel, skulle man inte vara sugen på att slå bort pucken om den är på mållinjen??? jävla nolla!
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

#10 skrev:Bondtränaren: pucken kan inte ha varit inne och det måste ha varit blåst, våran kille såg ju inte så intresserad ut av att slå bort den: ???????????

Han missade ju pucken din jävla bondjävel, skulle man inte vara sugen på att slå bort pucken om den är på mållinjen??? jävla nolla!
Antagligen var han inte sugen på att slå bort den för att han är lika efterbliven som sin tränare. :lol:
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

#10 skrev:Bondtränaren: pucken kan inte ha varit inne och det måste ha varit blåst, våran kille såg ju inte så intresserad ut av att slå bort den: ???????????

Han menade ju eftersom det var blåst så brydde sig inte BIK-spelaren om att slå bort den.

Hursomhelst var det ett rätt märkligt mål, som inte borde godkänts eftersom man tydligt hör att han blåser i pipan. Men vad gör det en dag som denna? Sånt här jämnar alltid ut sig...
Skriv svar