Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Alexander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Alexander »

-daniel- skrev:
Alexander skrev:Jag vill rikta ett stort tack till han med keps längst ner på kortsidan som drog igång hela klacken, dagens supporterhjälte!
Du menar Martin? När han drar igång så blir det alltid livat.
Mycket möjligt :) Han tystade hela klacken och började skrika lite hit o dit och sen var det fullt drag.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

#10 skrev:
crike skrev:Wtf?! Uppenbarligen har man på fyllan på nyår lovat att gå på parmiddag ikväll. Nu kunde jag ju inte vara på plats men soffan var ju spikad med några bira. Aja får bli mobilen med viaplay och skylla på rännskita så man kan vara på toaletten hela kvällen.

Tror på något så osexigt som 1-1.
Man kan ju lätt bli lite småkrasslig i dessa vintertider så man måste stanna hemma och kurera sig i soffan :wink:
Hoppas parmiddagen var trevlig cricke:)
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Ok, de trodde det var avblåst... Men varför? Varför blåser domaren av i så fall?

För att svara någon ovan så har Berglind Twitter, Bersa4 eller något sånt, men han är inte särskilt aktiv.
Expert.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

#10 skrev:
#10 skrev:
crike skrev:Wtf?! Uppenbarligen har man på fyllan på nyår lovat att gå på parmiddag ikväll. Nu kunde jag ju inte vara på plats men soffan var ju spikad med några bira. Aja får bli mobilen med viaplay och skylla på rännskita så man kan vara på toaletten hela kvällen.

Tror på något så osexigt som 1-1.
Man kan ju lätt bli lite småkrasslig i dessa vintertider så man måste stanna hemma och kurera sig i soffan :wink:
Hoppas parmiddagen var trevlig cricke:)
Haha ajaj, att man ska få missa sånt här =/
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Alexander skrev:
-daniel- skrev:
Alexander skrev:Jag vill rikta ett stort tack till han med keps längst ner på kortsidan som drog igång hela klacken, dagens supporterhjälte!
Mycket möjligt :) Han tystade hela klacken och började skrika lite hit o dit och sen var det fullt drag.
Ja, han kommer in och väcker hela klacken. Det blir sjukt livat. Domaren tar två BIK-utvisningar och vi vänder matchen.
Expert.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Helvete vad Boforsarna var gnälliga. Efter varenda jävla avblåsning, bokstavligt talat. Typ om DIF slog en icing så var man framme och skällde. Pucken gick ut i Boforsbåset - man var framme och skrek på domaren. Helt jävla otroligt.

Men nog om dessa patetiska motståndare, vilken jävla match.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jag har följt HA halvfrekvent senaste säsongerna och Bofors har ALLTID varit så här jävla gnälliga...knappast en överraskning. De är verkligen FBK-light. Hemskt äckliga jävla värmlänningar med mindervärdeskomplex värre än sina storebröder i Färjestad.

Inlägg av #10 »

emilin skrev:Tror faktiskt inte att jag har varit med om en sådan här tredje period under mina 40 år som djurgårdare, om det har skett så har jag tyvärr glömt det.

Hoppas nu att det finns någon som har möjligheter att lägga upp hela tredje på youtube, så att man kan se den om o om igen.
Kan vara fint att ta fram när man tycker att livet grinar illa.

O föresten fy fan va skönt att man kan pricka in detta en sådan här dag :D
Jag spelade in matchen på tv, försökte avbryta inspelningen i andra pausen pga min vidskeplighet, det gick inte, har den på hd-boxen nu:)
Användarvisningsbild
pege

Inlägg av pege »

Kalus är min nya favorit. Härlig energi och står upp för de andra i laget när det hettar till. Skönt med lite islossning, men kanske hade 3-1 hade speglat matchbilden bättre anser jag.

Även om Karlskoga verkar ruggigt stabila så får vi hoppas att de fortsätter med en torsk mot Malmö i nästa
tomten

Inlägg av tomten »

Alexander skrev:
-daniel- skrev:
Han var på väldigt många matcher förr och styrde upp klacken (en riktig klackledare). Första gången jag ser honom den här säsongen.
Användarvisningsbild
Jepe

Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013

Inlägg av Jepe »

Aaaaaaand now ska jag kolla inspelningen av matchen, tror jag spolar fram till tredje perioden. De två första var helt värdelösa, var livrädd för "en sån där JK dag" när inget klaffar. Men i efterhand så känns det underbart. Linkans spel i tredje höjdes rätt rejält, helt plötsligt satte han sina precisa passningar genom hela BIK försvaret.

BIK är fan på gränsen till gnälligare än Modo och R Wallin!

Honkens fight var underbar!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Jepe skrev:Aaaaaaand now ska jag kolla inspelningen av matchen, tror jag spolar fram till tredje perioden. De två första var helt värdelösa, var livrädd för "en sån där JK dag" när inget klaffar. Men i efterhand så känns det underbart. Linkans spel i tredje höjdes rätt rejält, helt plötsligt satte han sina precisa passningar genom hela BIK försvaret.

BIK är fan på gränsen till gnälligare än Modo och R Wallin!

Honkens fight var underbar!
Upp med tredjeperren och intervjuerna på youtube, pronto! :wink:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

För dem som inte har så mycket för sig ikväll så knappa på viasat hockey 00:15 och se reprisen och framförallt tredje perioden.

Bara njut.
Spela fult
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

HAHA intervjun med Linkan:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6021687.ab

Kolla typ 0:22 när dörren öppnas, ser ut som Jimmie sitter och skiter med världens största leende på läpparna... totalt OT men ibland är jag lättroad. :lol:
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

#10 skrev:
emilin skrev:Tror faktiskt inte att jag har varit med om en sådan här tredje period under mina 40 år som djurgårdare, om det har skett så har jag tyvärr glömt det.

Hoppas nu att det finns någon som har möjligheter att lägga upp hela tredje på youtube, så att man kan se den om o om igen.
Kan vara fint att ta fram när man tycker att livet grinar illa.

O föresten fy fan va skönt att man kan pricka in detta en sådan här dag :D
Jag spelade in matchen på tv, försökte avbryta inspelningen i andra pausen pga min vidskeplighet, det gick inte, har den på hd-boxen nu:)

Ut med tredje på youtube skippa första o andra tredje räcker :D
Skriv svar