För att inte tala om skott i PP som letar sig igenom den lilla djungeln av benskydd.minalman skrev:Vi har sådana usla backar annars så en petad brynäsare som kan leverera en passning liknar en gud. Behåll!-daniel- skrev:Den här nya backen, han var ju dålig... sjukt imponerad.![]()
Bästa debut jag sett en back göra i Djurgården någonsin tror jag.
Helt sinnessjuk match. Galen. Förstår fortfarande inte vad som hände...kändes lite som vi trampade igång på allvar i upptakten på 3:e. SÅ JÄVLA ENKELT! (nåja).
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 4/1 2013
Carl Berglund (forward i BIKbok): "Signalen hörs hyffsat bra på highlights..... Bra där av han som dömde idag!"
SLUTA gnäll så jävligt, era inavlade jävla bönder! Blev så oerhört less på att efter varje jäävla avblåsning så var det någonting som skulle diskuteras. Stick och brinn för fan. Och Westerholm, du som flinade mot klacken, gör aldrig om det.
SLUTA gnäll så jävligt, era inavlade jävla bönder! Blev så oerhört less på att efter varje jäävla avblåsning så var det någonting som skulle diskuteras. Stick och brinn för fan. Och Westerholm, du som flinade mot klacken, gör aldrig om det.
Om detta är Berglinds "normala" nivå så se till att LÅNA HONOM HELA SÄSONGEN!
2014-04-07, vad hände?
Jag gillar Honken men är helt med på noterna att han borde få lite/ingen speltid i PP.-daniel- skrev:Jag förstår inte varför inte Kalus får speltid i PP, istället för exempelvis Honken (som förövrigt skall hyllas efter dagens match!).
Fan va dåliga vi var i period 1 och 2..... var är glöden? var är Djurgårdshjärtat?
Tänk om Djurgården spelade som de kan spela och gjorde i tredje perioden. Då skulle vi ligga top 3 i allsvenskan. Det är sådan jävla skillnad på inställning mellan period 1,2 mot period 3. Jag blir så förbannad på det när jag tänker på det. VARFÖR HAR VI INTE DEN INSTÄLLNINGEN JÄMT?????
Visst var det en del tur i sista men kolla hur spelarna spelar.... alla går hundra hela tiden efter att vi gjort 2 mål. Allt bara släpper och vi spelar den hockey vi klarar av. VARFÖR GÖR MAN INTE DET VARJE MATCH???
Tänk om Djurgården spelade som de kan spela och gjorde i tredje perioden. Då skulle vi ligga top 3 i allsvenskan. Det är sådan jävla skillnad på inställning mellan period 1,2 mot period 3. Jag blir så förbannad på det när jag tänker på det. VARFÖR HAR VI INTE DEN INSTÄLLNINGEN JÄMT?????
Visst var det en del tur i sista men kolla hur spelarna spelar.... alla går hundra hela tiden efter att vi gjort 2 mål. Allt bara släpper och vi spelar den hockey vi klarar av. VARFÖR GÖR MAN INTE DET VARJE MATCH???
En av Westerholmarna ska ha jiddrat med klacken i andra. Såg det inte själv men Strömberg noterade det i TV-sändningen. Karma hette Honken idag...
-
- Säsongskort: Ja
DIF! Räcker så. Orka gnälla på nått idag när vi gör 6 mål i en period?
Djurgårdens IF
Micke, Kalus och sörensen blir i alla fall mina topp 3 idag.
Jag är lite försiktigt med superlativen idag då laget ärligt talat spelade "som vanligt" i två perioder. Först i 3:e blev det press och fysiskt spel, till Bofors förtret.
Kan man tänka sig...
Jag är lite försiktigt med superlativen idag då laget ärligt talat spelade "som vanligt" i två perioder. Först i 3:e blev det press och fysiskt spel, till Bofors förtret.
Kan man tänka sig...
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jävla tomte boforstränaren!
Gnäller över målet att domaren skulle blåst! Varför skulle han blåsa när pucken ligger helt fri??? Isf är det mål han blåser för ju!
Tror inte jag varit med om gnälligare lag!
Satan om vi spelar med den här inställningen i varje period blir vi svårstoppade!
Gnäller över målet att domaren skulle blåst! Varför skulle han blåsa när pucken ligger helt fri??? Isf är det mål han blåser för ju!
Tror inte jag varit med om gnälligare lag!
Satan om vi spelar med den här inställningen i varje period blir vi svårstoppade!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det stämmer bra det, tämligen korkat och än mer orutinerat.Fricke skrev:En av Westerholmarna ska ha jiddrat med klacken i andra. Såg det inte själv men Strömberg noterade det i TV-sändningen.
Underbart när Honken pucklade på ett av kräken.
- diftobbe89
Helt sinnesjukt underbar match, eller vilken underbar 3e period iallafall. Helt mållös.
Dem här små grejerna man älskar fick man också se, som att Honken nitar den som jiddrade med klacken (eller om det var hans äckliga tvilling)
kalus blir vansinnig och står upp för laget när någon tacklar Sörensen fult i ryggen.
Linkan gör matchens viktigaste mål.
Helt underbart alltihop.

Dem här små grejerna man älskar fick man också se, som att Honken nitar den som jiddrade med klacken (eller om det var hans äckliga tvilling)
kalus blir vansinnig och står upp för laget när någon tacklar Sörensen fult i ryggen.
Linkan gör matchens viktigaste mål.
Helt underbart alltihop.

Spela fult
Jag vill rikta ett stort tack till han med keps längst ner på kortsidan som drog igång hela klacken, dagens supporterhjälte!
- -daniel-
Har Viasat slutat med sina highlights eller har den sektionen bara flyttat någonstans? 

- -daniel-
Du menar Martin? När han drar igång så blir det alltid livat.Alexander skrev:Jag vill rikta ett stort tack till han med keps längst ner på kortsidan som drog igång hela klacken, dagens supporterhjälte!
Tror faktiskt inte att jag har varit med om en sådan här tredje period under mina 40 år som djurgårdare, om det har skett så har jag tyvärr glömt det.
Hoppas nu att det finns någon som har möjligheter att lägga upp hela tredje på youtube, så att man kan se den om o om igen.
Kan vara fint att ta fram när man tycker att livet grinar illa.
O föresten fy fan va skönt att man kan pricka in detta en sådan här dag
Hoppas nu att det finns någon som har möjligheter att lägga upp hela tredje på youtube, så att man kan se den om o om igen.
Kan vara fint att ta fram när man tycker att livet grinar illa.
O föresten fy fan va skönt att man kan pricka in detta en sådan här dag