Djurgårdens IF - Frölunda HC, 6/1 2007
- Remy Lebeau
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fy skäms på den jävel som inte tar sig till Hovet imorgon och sjunger som en gris! Stötta våra hjältar, det märks ju att det ger resultat! Pangstart i alla matcher framöver tack vare adrenalinet och stödet från läktarna med 2-0 efter 5 min - inte mig emot
Som sagt, TA DIG TILL HOVET OM DU ÄR EN ÄKTA DJURGÅRDARE!
Missar du matchen är det bäst för ditt eget samvete att du har en bra förklaring!

Som sagt, TA DIG TILL HOVET OM DU ÄR EN ÄKTA DJURGÅRDARE!
Missar du matchen är det bäst för ditt eget samvete att du har en bra förklaring!
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
ok
Hade planer på att få med mig ett par polare, men nu har jag inte en anning om jag får med mig någon
men men det är bara att tjata på polarna så får jag säkert med någon.

Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Re: ok
Annars så kommer du ju till ett stort gäng polare på plattsmicke_1891 skrev:Hade planer på att få med mig ett par polare, men nu har jag inte en anning om jag får med mig någonmen men det är bara att tjata på polarna så får jag säkert med någon.

Jupp
Självklart ger sig inte järnkaminerna , vi är ostoppbara om djurgården bara får vårat stöd , så pallar er dit köp en läsk ellr en öl och heja på djurgården nu........ Klockan slår klockan slår Djurgården gjorde mål ohh vad det är skönt att se att djurgårdne gjorde mål .... 

Tjena alla djurgårdare Jag heter Micke och Gillar Djurgården till 100% The kings of sports
Finns någ ett par tusen plåtar kvar, men jag har på känn att det kan bli en publiksiffra på uppemot 7000 imorgon.Ragge1 skrev:hur många biljetter brukar finnas till salu?XD
Klackplåtar inhandlas i vanlig ordning i DIF Hockeys butik som är belägen på det nedre planet i Globen City. Priset är i vanlig ordning ynka 100 pix.
Vi ses i kurvan!
- Blåränderna går aldrig ur
- Lee Harvey Oswald
Precis.Kall-El skrev:Det är fraperande hur mycket en vinst betyder för vissa härinne. Det skrivs om vändningar hit och dit efter att man vunnit en hemmamatch. Återigen det kan inte anses som en vändning för man lyckas slå en bottenkollega hemma. OM man skall snacka vändning så krävs det i alla fall 5 segrar på 7 matcher Där helst dessutom 2 av segrarna bör komma borta. 5 segrar på sju matcher är en vändning, att vinna en match hemma för att sedan torska med 3-0 borta mot MoDo för att sedan vinna hemma igen är ingen vändning...
Kan det ha att göra med den relativt låga snittårlder här på forumet?
Jag menar har man varit med ett tag så flyger man inte i taket precis bara för att vi slår ett bottenlag hemma.
Men .......det är inte säkert att DIF måste plocka en massa poäng i bortaspelet om man kan ta full pott på hemmais, det kan räcka.
Dvs, så länge man torskar "rätt" bortamatcher & kryssar mot Mora,SAIK,MIF.
Idag då?
3-3.
Djurgårdens IF - Frölunda HC
Djurgården stärks upp av Patric Hörnqvist och Alexander Ribbenstrand. Teemu Lassila lär vakta målet och inga skadade eller sjuka har rapporterats.
Frölunda får även de tillbaka två spelare. Joel Gistedt och Jonas Ahnelöv är med i laget igen efter avslutat JVM. Tränare Pär Bäckman aviserade att någon eller några ändringar mot torsdagens lag kan vara att vänta.
Djurgården stärks upp av Patric Hörnqvist och Alexander Ribbenstrand. Teemu Lassila lär vakta målet och inga skadade eller sjuka har rapporterats.
Frölunda får även de tillbaka två spelare. Joel Gistedt och Jonas Ahnelöv är med i laget igen efter avslutat JVM. Tränare Pär Bäckman aviserade att någon eller några ändringar mot torsdagens lag kan vara att vänta.