Bortaresor
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bor i Finspång inte långt ifrån Linköping, den här matchen vill jag gå på! Är inte så hemmastadd i Cloetta Center men var brukar bortaklacken stå? (dvs vi) Man vill ju stå med "familjen" och inte sitta vid nåt LHC-pack...Rash skrev:Efter festen på Hovet igår är det tillbaka till "vardagen" igen så jag tänkte passa på och väcka liv i den här tråden.
Snackade lite med folk på matchen igår och som det ser ut nu kan det bli 2 bilar som rullar t linköping 18/1. Finns det intresse funderar vi på att hyra en minibuss.
Visst, det är en vardag, men lkpg är inte långt från hufvudstaden och nu är det hög tid att ge spelarna ett bra stöd på både hemma- som bortaplan.
Vi är med er överallt...
Säg den glädje som varar
-
4 platser kvar nu.
Preliminärt ser det ut som följer:
Avresa från Gullmarsplan mellan 16.00-16.30.
Resan beräknas kosta 100-150:- för soppan och ca 100:- för matchbiljett.
Återkommer med mer detaljer så fort allt är mer satt i sten.
Om efterfrågan blir större än antal platser kan vi försöka skaka fram en till bil, men är det nån som kan tänka sig köra ToR till Linköping så är det bara dra iväg ett PM till mig eller Don_T.
Preliminärt ser det ut som följer:
Avresa från Gullmarsplan mellan 16.00-16.30.
Resan beräknas kosta 100-150:- för soppan och ca 100:- för matchbiljett.
Återkommer med mer detaljer så fort allt är mer satt i sten.
Om efterfrågan blir större än antal platser kan vi försöka skaka fram en till bil, men är det nån som kan tänka sig köra ToR till Linköping så är det bara dra iväg ett PM till mig eller Don_T.
Lycka är att vara djurgårdare
Slänger ut frågan här. Vill kolla lite hur pass stort intresset är för bortamatchen mot Linköping nästa torsdag (18/1). Vad tror ni om en organiserad resa? Hur många här är sugna att åka med? Skulle inte vara fel att lyckas få iväg en buss. Avståndet är inte direkt mördande och motståndet rätt intressant.
Kan vara en skön uppvärmning inför tågresan... Vad tror ni? Vilka är sugna?
Vi är 9 st just nu som ska bila ner. Men jag tror jag kan tala för alla 9 och säga att vi är intresserade av att hänga med på en organiserad resa, vore klockrehnt!Pinocchio skrev:Slänger ut frågan här. Vill kolla lite hur pass stort intresset är för bortamatchen mot Linköping nästa torsdag (18/1). Vad tror ni om en organiserad resa? Hur många här är sugna att åka med? Skulle inte vara fel att lyckas få iväg en buss. Avståndet är inte direkt mördande och motståndet rätt intressant.
Lycka är att vara djurgårdare
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
kom till karlstad den 30/1
som sagt kom till karlstad och skrik och sjung i borta stå, matchen är 30/1.
vi borde ha en bra chans mot fbk!
vi borde ha en bra chans mot fbk!
Dif tills jag dör!