Frågan är hur Linkan skall hanteras. Helt osynlig men bidrar ändå till ett avgörande mål. Tyckte i och för sig att det såg mest ut som tur och petande är inte riktigt min bag, men tja han är ändå där och bidrar.
Jag vill också ha en rejäl chans att se Kalus. Petandet må få förekomma på bortaplan när vi måste spela tråkigt disciplinerat med pet, men jag blir galen när vi spelar ofysiskt och anonymt på hemmaplan.
sensei skrev:Frågan är hur Linkan skall hanteras. Helt osynlig men bidrar ändå till ett avgörande mål. Tyckte i och för sig att det såg mest ut som tur och petande är inte riktigt min bag, men tja han är ändå där och bidrar.
Jag vill också ha en rejäl chans att se Kalus. Petandet må få förekomma på bortaplan när vi måste spela tråkigt disciplinerat med pet, men jag blir galen när vi spelar ofysiskt och anonymt på hemmaplan.
Håller med dig här, Linkan är knepig. Han var fullständigt urusel igår men ändå med där framme när det avgörs. Men vi måste få igång Bremberg, känns som vi mer eller mindre står och faller med det den här säsongen...
Vill också se Kalus från start på fredag. Finns inget annat.
Nämns denna matchen överhuvudtaget på hemsidan, haussas den, matchen är bara några dagar innan Jul, så det borde vara lite "driv" för att locka åskådare till DIF-Oik..
Senast redigerad av Caveman den 2012-12-20 10:54:16, redigerad totalt 1 gånger.
Caveman skrev:Nämns denna matchen överhuvudtaget på hemsidan, haussas den, matchen är bara några dagae innan Jul, så borde vara lite "driv" för att locka årskådare till DIF-Oik..
Tror man gett upp den matchen rent publikmässigt. Mitt i julhandeln är det inte så attraktivt! Personligen finns det inte en chans i helvetet att jag kan åka upp för stunden. Alla är ju inte som Sjöwall och hans NHL-skott, ekonomiskt oberoende Satsar mer på Örebro och Karlskoga!
Caveman skrev:Nämns denna matchen överhuvudtaget på hemsidan, haussas den, matchen är bara några dagae innan Jul, så borde vara lite "driv" för att locka årskådare till DIF-Oik..
Tror man gett upp den matchen rent publikmässigt. Mitt i julhandeln är det inte så attraktivt! Personligen finns det inte en chans i helvetet att jag kan åka upp för stunden. Alla är ju inte som Sjöwall och hans NHL-skott, ekonomiskt oberoende Satsar mer på Örebro och Karlskoga!
Tippar på kring 5000 mot OIK med andra ord
Åk upp imorgon och slå mig en signal så bjuder jag dig på matchen.
Jag tror givetvis på torsk i denna match. Slutresultatet skrivs till 2-3 där Tim Eriksson och Pontus Åberg står för våra mål.
Det är enkelt för mig det här. Vinner vi imorgon kommer jag börja tro på att det är möjligt att nå kvalserien. Förlorar vi känns det som att egentligen ingenting har förändrats och vi kommer fortsätta vår kräftgång säsongen ut.