Det som händer är HA, dvs DIF förlorar mot okänt icke spelkunnigt lag från obyggden.Degear skrev:Lite allvar nu, någon med kunnande får sammanfatta läget nu, för jag fattar fan inte vad det är som händer på isen!!!
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
- Lee Harvey Oswald
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Klaga inte, perfa toa-break ju!leffe06 skrev:Jaha...PP..."rast/vila" i 2 min då!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIE ÖLVEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD. Kasta ut pajasen.
typ, ingen finnes i Hawaii hockey om man inte tränat på det?Lee Harvey Oswald skrev:Det som händer är HA, dvs DIF förlorar mot okänt icke spelkunnigt lag från obyggden.Degear skrev:Lite allvar nu, någon med kunnande får sammanfatta läget nu, för jag fattar fan inte vad det är som händer på isen!!!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jimmie Ölvestad! Jimmie Ölvestad! Challe Berglund! Vilken lirare som ropar ensam på läktaren!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
CHAAAALLEEEE BERGLUUUNDsuper djurgårn skrev:JIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIE ÖLVEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD. Kasta ut pajasen.
CHAAALLLE BERGLUUUND!!!!!super djurgårn skrev:JIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIE ÖLVEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD. Kasta ut pajasen.
Enkel sammanfattning: Djurgården spelar av matchen...vilket kan tyckas lite konstigt med tanke på att de ligger under.Degear skrev:Lite allvar nu, någon med kunnande får sammanfatta läget nu, för jag fattar fan inte vad det är som händer på isen!!!
RAAAANDOM BONDE
EDIT: Samma nivå!
EDIT: Samma nivå!
Haha..."Dyk dök in i kortsargen!"
- norrlandsgold
Det bästa på hela matchen är väl Muppen som sitter och skriker JIMMIE ÖLVESTAD!
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Asså jag orkar inte med det här jävla laget längre, Troja är fan det mest tragiska hockeylaget genom alla tider. Dom är fan värre än Luleå. Bara slår ifrån och slår ifrån, inget jävla eget spel. Patetiskt.
haha, det sorgligaste är att du har såååå rätt!norrlandsgold skrev:Det bästa på hela matchen är väl Muppen som sitter och skriker JIMMIE ÖLVESTAD!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Finns det ingen med målkänsla i J20/J18 som går att plocka in? Någon som vet var nätet ligger? Dags att överraska med att ha en målgörare i laget.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Tjaa, Luleå hade väl slagit oss med 23-1 idag.Salas skrev:Asså jag orkar inte med det här jävla laget längre, Troja är fan det mest tragiska hockeylaget genom alla tider. Dom är fan värre än Luleå. Bara slår ifrån och slår ifrån, inget jävla eget spel. Patetiskt.
Sluta leta fel hos motståndarna, det är "vi" (dif) som är de riktiga bönderna
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan