Drömde du om Mikael Ahlén?sensei skrev:Vaknade nyss upp till Icing. Somnade någon gång i 2:a
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
- Jim Morrison
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kvällens pjubliksiffra: 1790!!!?? 

Japp, vaknade upp svettig med en rejäl fralla och undrade vad det var frågan om.Jim Morrison skrev:Drömde du om Mikael Ahlén?sensei skrev:Vaknade nyss upp till Icing. Somnade någon gång i 2:a
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
haha brie ost på den då!sensei skrev:Japp, vaknade upp svettig med en rejäl fralla och undrade vad det var frågan om.Jim Morrison skrev:Drömde du om Mikael Ahlén?sensei skrev:Vaknade nyss upp till Icing. Somnade någon gång i 2:a
Två mål av Blomstrand mot VIK... 4-5 nu.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Vi drar inte publik längre. Och trojaspelaren som intervjuades efter andra verkade ju inte särskilt imponerad av vårt lag.leffe06 skrev:Kvällens pjubliksiffra: 1790!!!??
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Enda låtar jag hör dem lira om och om igen är Rasputin och Yello (The Race)... fan vet om det var nån av dem du menade dock! :/minalman skrev:Den är alldeles ny på hitlistorna i Ljungby.Mattias_87 skrev:Vad heter melodin som spelas nu i arenan? HAR LETAT EFTER DEN I 7-8 ÅR. Precis innan målet.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Kan någon täppa till truten på den där brölande jävla Ljungby-klappalkisen närmast mikrofonen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lite allvar nu, någon med kunnande får sammanfatta läget nu, för jag fattar fan inte vad det är som händer på isen!!!
Bäst idag är killen som häcklar Jimmie Ölvestad lite då och då. Han har även häcklat Åberg. Med rätta antar jag.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
MEN BLI LITE DESPERATA NU DÅ FÖR HELVETE!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men för faaaan Bengan. Hur många chanser behöver du?
Expert.
Åhh nej, PP för oss
- Jim Morrison
Till och med du Patric Hörnqvist. Hur i helvete kan du spotta in 20-30 mål per säsong i NHL?
Så jävla ofarliga hela bunten.
Så jävla ofarliga hela bunten.
Jaha...PP..."rast/vila" i 2 min då!