Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Åååh vad mentalt jobbigt mål.
Återigen högst otippat att det är Timmy och Lidström som är inne när motståndarna får slå in en retur.
Återigen högst otippat att det är Timmy och Lidström som är inne när motståndarna får slå in en retur.
Expert.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Chet Pickard var inte med i ekvationenSirDIFalot skrev:Det var vår tur att få en utvisning helt enkelt. Bara döda denna nu.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Shane Warschaw din jävla hora. Så jävla dålig du är.
- Jim Morrison
Timmy Pettersson är tamejfan en helt jävla värdelös back den här säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kolla julgranen. Fy fan jag spyr på den här serien och alla jävla incesthålor och deras ishallar. Fy fan! Dra åt helvete allihop. Särskilt Djurgårn.
- minalman
Den är alldeles ny på hitlistorna i Ljungby.Mattias_87 skrev:Vad heter melodin som spelas nu i arenan? HAR LETAT EFTER DEN I 7-8 ÅR. Precis innan målet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Idiotutvisning som straffar sig direkt. Hacka på målvakten efter avblåsning eller vi blockering är aldrig framgångsrikt. Fyfan, vi tigger ju om det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det är ändå rätt trevligt att man vant sig att bönder sopar till oss, i början grät jag, nu zippar jag bara lite whiskey och känner mig allmänt lobomoterad och bara stirrar.....
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Så jäkla sorgligt usla i egen zon de slapptorskarna...SirDIFalot skrev:Åååh vad mentalt jobbigt mål.
- Lee Harvey Oswald
BRA, fortsätt skjut bredvid mål, det har ju funkat klockrent hittills.
På ett sätt är det lite beundransvärt att vi (snart) förlorat 3 matcher i rad mot detta lag.
Hur sämst måste man vara på en skala för att få till det?
Har svårt att riktigt ta in detta
På ett sätt är det lite beundransvärt att vi (snart) förlorat 3 matcher i rad mot detta lag.
Hur sämst måste man vara på en skala för att få till det?
Har svårt att riktigt ta in detta
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-12-06 20:18:29, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
woooo ett skott på mål ...nästan
- Jim Morrison
Vi har nu spelat 160 minuter mot samma lag som har använt exakt samma taktik och vunnit alla matcher på det. Inte en enda förändring verkar ha gjorts. Kan ni stava till inkompetens hos DIF?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Om vi vid förlust idag inte slår rekord i antal sidor för den här tråden (jämfört med coco-torsken t.ex.) är vi nog lobotemerade allihop vid det laget.Degear skrev:Det är ändå rätt trevligt att man vant sig att bönder sopar till oss, i början grät jag, nu zippar jag bara lite whiskey och känner mig allmänt lobomoterad och bara stirrar.....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Asså hur fan kan vi ligga under mot ett jävla pissgäng som Troja-Ljungby?
Hela jävla laget ska skämmas, för pinsamt är vad det är.
Hela jävla laget ska skämmas, för pinsamt är vad det är.