Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Brukar det stå att Weigel inte lirar? Han gör ju uppenbarligen inte de men har inte sett de tidigare, eller har hans lånetid gått ut?
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Brukar stå till och från, var samma sak med Blomstrand när han spelade hos oss.Alexander skrev:Brukar det stå att Weigel inte lirar? Han gör ju uppenbarligen inte de men har inte sett de tidigare, eller har hans lånetid gått ut?
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Alltså backsidan... Herre min jävla gud.
Är nöjd om vi får med oss en pinne.
Är nöjd om vi får med oss en pinne.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- reservjesus
Har en jävligt dålig känsla inför matchen, motbevisa mig tack.
clowns to the left of me, jokers to the right
Åh nej, inte Warschaw.
- Jim Morrison
Har Timmy Pettersson fått ett enda skott på mål från offensiv blå än?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Suck, s24. Så otroligt dåligt. Verkar iaf slippa äckelros idag.
Snälla kom inte med något fånigt resonemang om att hockeyallsvenskans sändningar är ännu sämre.
Timmy ja, helt jävla hopplös i PP. Hade gjort det bättre själv.
Snälla kom inte med något fånigt resonemang om att hockeyallsvenskans sändningar är ännu sämre.
Timmy ja, helt jävla hopplös i PP. Hade gjort det bättre själv.
Senast redigerad av Henkos den 2012-12-06 19:06:14, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
Sitter här och käkar Max och kollar hockey, kan inte bli bättre.pulverapa skrev:Åh nej, inte Warschaw.
Jag tycker S24s sändningar är charmiga på nåt sättHenkos skrev:Suck, s24. Så otroligt dåligt. Verkar iaf slippa äckelros idag.

Senast redigerad av Daniel942 den 2012-12-06 19:05:50, redigerad totalt 1 gånger.
DIF!
Re: Sv: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Förlåt, jag gillar att se hur mycket tid det är kvar bara.Henkos skrev:Suck, s24. Så otroligt dåligt. Verkar iaf slippa äckelros idag.
Patetiskt försvarsarbete. Värva, Challe.
- SirDIFalot
Otippat att det är Timmy och Lidström som är inne på backsidan när två Troja-spelare får stå och hugga på en retur och Hörnqvist är den enda som är nära att stoppa det.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Du behöver inte ens skapa en målchans för att göra mål på DIF, så tröttsamt, från ingenstans som vanligt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Det var Gustafssons fel!SirDIFalot skrev:Otippat att det är Timmy och Lidström som är inne på backsidan när två Troja-spelare får stå och hugga på en retur och Hörnqvist är den enda som är nära att stoppa det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Daniel942
Ja, snubben satt ju och stirrade puck bara från bänken!Jim Morrison skrev:Det var Gustafssons fel!SirDIFalot skrev:Otippat att det är Timmy och Lidström som är inne på backsidan när två Troja-spelare får stå och hugga på en retur och Hörnqvist är den enda som är nära att stoppa det.
DIF!
Va fan, det ser ju ut som allmänhetens åkning framför chet emellanåt!?