Liwing och Nicklas Petade!
- Jack Daniel
Jag fattar inte varför alla gnäller på liwing???? jag tycker han är en bra back och när man ser i pöängstatistiken så är han skapligt bra...
en back däremot som jag skulle villja klaga på är ronie pettersson och t,Johansson och då framför allt vill jag klaga på T,Johansson som inte kommit upp i den höga klass han hadde i Linköping.
Och ronie som bara gjort 2 poäng jämmfört med Liwing ??? och dessa 2 är dessutom ruttinerade
och från en sak till en annan ...är det någon som vet någt mer om crippe sjögren???
en back däremot som jag skulle villja klaga på är ronie pettersson och t,Johansson och då framför allt vill jag klaga på T,Johansson som inte kommit upp i den höga klass han hadde i Linköping.
Och ronie som bara gjort 2 poäng jämmfört med Liwing ??? och dessa 2 är dessutom ruttinerade

och från en sak till en annan ...är det någon som vet någt mer om crippe sjögren???
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag håller verkligen med dig. Thomas och Ronnie kan man förvänta sig mycket mer av, speciellt eftersom de ska visa vägen för resten av laget.smurf02 skrev:Jag fattar inte varför alla gnäller på liwing???? jag tycker han är en bra back och när man ser i pöängstatistiken så är han skapligt bra...
Och ronie som bara gjort 2 poäng jämmfört med Liwing ??? och dessa 2 är dessutom ruttinerade![]()
Liwing hade man inga förväntningar på, och för mig har han varit en positiv överraskning.
- Diffe89
- Kontakt:
Det stämmer, men med Marusak och Fernholm in i laget har vi faktiskt defensiva backar så det räcker, med eller utan Ronnie. Han hänger verkligen inte med längre, det märks tydligt vissa stunder. Därför behåller jag hellre Liwing, och petar Ronnie, än tvärtom.MAP skrev:Liwing är ju värvad som en spelskicklig back som ska vara bra i PP. Tyvärr så har han gummiarmar i både passningar och skott. Svårare än så är det inte. Går inte riktigt att jämföra Liwing med Ronnie, det är som att jämföra Linkan med Fimpen.
smurf02 skrev:Jag fattar inte varför alla gnäller på liwing???? jag tycker han är en bra back och när man ser i pöängstatistiken så är han skapligt bra...
Och ronie som bara gjort 2 poäng jämmfört med Liwing ??? och dessa 2 är dessutom ruttinerade![]()
Förväntar man sig att Ronnie ska bli någon poäng kung kommer man bli besviken i all evighet
Han är med som en spelskicklig back och därför ska han då leverera.smurf02 skrev:Jag fattar inte varför alla gnäller på liwing???? jag tycker han är en bra back och när man ser i pöängstatistiken så är han skapligt bra...
Varför får han all skit? Är det verkligen så?
Ericson tycker jag blivit kapad flera ggr (med all rätt), Ronnie har i alla fall jag kapat, Thomas har ju inte presterat nåt ännu och Lindman har fått mycket skit. Sammanfattningsvis har vi alldeles för få bra backar. Just nu är det bara Fernholm och Timmie som är godkända.
Att Liwing får skt idag är ju att han dillar i tidningen, skitsamma om det är sant eller inte, han ska va tyst och spela.
- DIF_Soldier
- Ritterwand
Att spelarna ens kommenterar det här i media är skitdåligt.
Sen kan man ju alltid diskutera om petningarna är riktiga.. Förrutom Ölvestad, Bremberg, Hörnqvist och Fernholm så tycker jag att samtliga spelare underpresterar. Och när en dålig trupp underpresterar så har de inte chans att slå speciellt många andra elitserielag.
Peta tränarna istället. De har haft 35 omgångar på sig att styra upp det här och inget har förbättrats. Snarare tvärtom. Laget spelar inte tajtare, de skjuter inte mer och spelarna hjälper inte varandra bättre.
4 bortasegrar på de senaste 12 månaderna. 2 av dem mot Leksand (som åkte ur), 1 mot Malmö (jumbo i år) och 1 mot Skellefteå (nykomling).. Är det under en sån tränarstab som ledningen väntar sig att DIF ska klara av kvalserien?
Sen kan man ju alltid diskutera om petningarna är riktiga.. Förrutom Ölvestad, Bremberg, Hörnqvist och Fernholm så tycker jag att samtliga spelare underpresterar. Och när en dålig trupp underpresterar så har de inte chans att slå speciellt många andra elitserielag.
Peta tränarna istället. De har haft 35 omgångar på sig att styra upp det här och inget har förbättrats. Snarare tvärtom. Laget spelar inte tajtare, de skjuter inte mer och spelarna hjälper inte varandra bättre.
4 bortasegrar på de senaste 12 månaderna. 2 av dem mot Leksand (som åkte ur), 1 mot Malmö (jumbo i år) och 1 mot Skellefteå (nykomling).. Är det under en sån tränarstab som ledningen väntar sig att DIF ska klara av kvalserien?
- Diffe89
- Kontakt:
Kan du då förklara för mig varför laget spelar som ett slutspelslag (och ibland som ett topplag) på hemmaplan? Om tränarna är dåliga, borde inte laget vara dåligt både hemma och borta? Nej, anställ en mental rådgivare, nu.Ritterwand skrev:Att spelarna ens kommenterar det här i media är skitdåligt.
Stocky skrev:smurf02 skrev:Jag fattar inte varför alla gnäller på liwing???? jag tycker han är en bra back och när man ser i pöängstatistiken så är han skapligt bra...
Förväntar man sig att Ronnie ska bli någon poäng kung kommer man bli besviken i all evighet
Lika besviken lär man bli om man förväntar sig att RågsvedsRonnie ska lära sig att skjuta...
Det är bara att inse, likt Toni K i DIF fotboll så hänger han inte med längre.