Liwing och Nicklas Petade!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Irriterande att läsa Liwings gnäll i pressen.
INTE vad DIF behöver i dagsläget! :?

Danielsson verkar vara mer av en man iaf.
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Plus till Danielsson, däremot Liwings förklaring verkar vara idiotisk och tror inte på den.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: ok

Inlägg av Diffe89 »

micke_1891 skrev:Plus till Danielsson, däremot Liwings förklaring verkar vara idiotisk och tror inte på den.
För mig är det så här:

Är förklaringen inte sann sjunker Liwing något oerhört i mina ögon, trots att jag tycker att han borde vara ordinarie.

Är förklaringen däremot är jag väldigt besviken på Challe och Säcken som petar en spelare p.g.a. en sådan skitgrej.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson

Han kan börja sälja grönsaker i skärholmen istället där gör han mer nytta och kan snacka skit
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Stocky skrev:Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson

Han kan börja sälja grönsaker i skärholmen istället där gör han mer nytta och kan snacka skit
Vad är det som gör Liwing så jävla dålig? Vad har han gjort som är sämre än det som t.ex. Ericson, Ribben och Ronnie presterat?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Diffe89 skrev:
Stocky skrev:Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson

Vad är det som gör Liwing så jävla dålig? Vad har han gjort som är sämre än det som t.ex. Ericson, Ribben och Ronnie presterat?
Slår man upp ordet indianare är det en helbild på Mr. Liwing!
Han är vek i närkamperna, halv dassigt skott, och börjar man gråta ut i media för man blir petad (efter att ha gjort en riktig kanon säsong och bara väntar på att få sin tröja upp hissad i taket brevid Tumba/co) han behöver dom inte lägga några extra pengar på när kontraktet går ut.

Till och med flickscouten Ribben ser ju rutenerad ut vid sidan av Liwing! (där tog jag i lite) :)
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.
Det är som om folk tycker att Liwing är sämre bara för att media har vinklat en del citat från honom och gjort en egen lite story om det. Men eftersom "allas" hatobjekt Nr 1 var med i dagens sporttidning så fortsätter hönsjakten på honom. Det är oerhört patetiskt att folk har hakat upp sig på Liwing speciellt, trots att han inte ens är den sämsta backen i laget. Vart är de som egentligen sett tillräckligt med matcher för att döma Liwing iår?

Majoriteten här inne verkar ha läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Jag gillar inte Liwing mer än någon annan spelare, men tycker det är skandal att folk hoppar på honom ännu mera på grund av artikel från en tidning som har jättespännande reportage om Linda Rosing och Fadde Darwich.
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-01-03 21:17:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Stocky skrev:
Diffe89 skrev:

Slår man upp ordet indianare är det en helbild på Mr. Liwing!
Han är vek i närkamperna, halv dassigt skott, och börjar man gråta ut i media för man blir petad (efter att ha gjort en riktig kanon säsong och bara väntar på att få sin tröja upp hissad i taket brevid Tumba/co) han behöver dom inte lägga några extra pengar på när kontraktet går ut.

Till och med flickscouten Ribben ser ju rutenerad ut vid sidan av Liwing! (där tog jag i lite) :)
De tre andra herrarna jag tog upp är rätt bra på indianare de också (möjligtvis inte Ronnie). Dessutom är det farligt att tänka att en spelare är dålig för någon/några indianare, precis som att tänka att Lindman är dålig för att han tappade pucken en gång och kastade ut pucken över sargen en annan.

Jag håller med dig om att man inte behöver lägga mycket krut på Liwing om det som står i tidningarna inte är sant, utan att han bara hittar på för att hitta en anledning till att han är petad och för att gnälla.

Hade vi haft fullt lag hade jag förstått petningen på något plan. Det gör jag inte nu
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Remy Lebeau skrev:Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.
Det är som om folk tycker att Liwing är sämre bara för att media har vinklat en del citat från honom och gjort en egen lite story om det. Men eftersom "allas" hatobjekt Nr 1 var med i dagens sporttidning så fortsätter hönsjakten på honom. Det är oerhört patetiskt att folk har hakat upp sig på Liwing speciellt, trots att han inte ens är den sämsta backen i laget. Vart är de som egentligen sett tillräckligt med matcher för att döma Liwing iår?

Majoriteten har inne har säkert läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Jag gillar inte Liwing mer än någon annan spelare, men tycker det är skandal att folk hoppar på honom ännu mera på grund av artikel från en tidning som har jättespännande reportage om Linda Rosing och Fadde Darwich.
Jag har sett alla hemma matcher samt en i Luleå och en mot VF.
Och han är inte top 3 bland backarna

Timmy KLART bäst enligt mig
Lindman
sen Ronnie som ger lung och sällan gör bort sig

Hoppas Jiri åker upp på förta platsen! :)
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Remy Lebeau skrev:Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.

Majoriteten här inne verkar ha läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Kan bara hålla med........

Timmy har väl gjort fler indianare?
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Stocky skrev:

Lindman

Nej, han är verkligen inte topp 3 bland backarna, men likväl har vi minst 2 backar som är sämre, kanske t.o.m. 3 och ibland 4.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Stocky skrev:

Majoriteten har inne har säkert läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.

Lindman

Nu var det inte riktigt tal om vem som var bäst. Det som skulle lyftas fram var att Liwing inte är våran sämste back, villket flera vill få det till. Vet inte hur många fjortistrådar det gjorts om Liwing, men det är för många.
espen21

Inlägg av espen21 »

Liwing är en fjant! Han har precis som Wiken sa i hockeykväll ingen attityd. Han har fått chansen gång efter gång och har aldrig gett nånting tillbaks. 2 mål trots ständig plats i powerplay och defensivt är han totalt viljelös. Helt rätt att han blir petad, sen om det är som han sa eller inte bryr jag mig inte om.

Sluta gnäll och visa att du vill nåt istället!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Nej han är inte sämst, men är en kille som han inte sämst i truppen förstår man att vi ligger där vi ligger
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Stocky skrev:Nej han är inte sämst, men är en kille som han inte sämst i truppen förstår man att vi ligger där vi ligger
Jo, men ska vi peta honom kan vi lika gärna peta Ericson, Ribben och kanske Ronnie innan vi petar honom. Vi kan inte byta ut 4 av backarna mitt under säsong.
Skriv svar