INTE vad DIF behöver i dagsläget!

Danielsson verkar vara mer av en man iaf.
För mig är det så här:micke_1891 skrev:Plus till Danielsson, däremot Liwings förklaring verkar vara idiotisk och tror inte på den.
Vad är det som gör Liwing så jävla dålig? Vad har han gjort som är sämre än det som t.ex. Ericson, Ribben och Ronnie presterat?Stocky skrev:Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson
Han kan börja sälja grönsaker i skärholmen istället där gör han mer nytta och kan snacka skit
Slår man upp ordet indianare är det en helbild på Mr. Liwing!Diffe89 skrev:Vad är det som gör Liwing så jävla dålig? Vad har han gjort som är sämre än det som t.ex. Ericson, Ribben och Ronnie presterat?Stocky skrev:Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson
Han kan börja sälja grönsaker i skärholmen istället där gör han mer nytta och kan snacka skit
De tre andra herrarna jag tog upp är rätt bra på indianare de också (möjligtvis inte Ronnie). Dessutom är det farligt att tänka att en spelare är dålig för någon/några indianare, precis som att tänka att Lindman är dålig för att han tappade pucken en gång och kastade ut pucken över sargen en annan.Stocky skrev:Slår man upp ordet indianare är det en helbild på Mr. Liwing!Diffe89 skrev:Vad är det som gör Liwing så jävla dålig? Vad har han gjort som är sämre än det som t.ex. Ericson, Ribben och Ronnie presterat?Stocky skrev:Liwing kan dom bänka resten av säsongen! Sämsta stolpskottet sen Andre Mattson
Han är vek i närkamperna, halv dassigt skott, och börjar man gråta ut i media för man blir petad (efter att ha gjort en riktig kanon säsong och bara väntar på att få sin tröja upp hissad i taket brevid Tumba/co) han behöver dom inte lägga några extra pengar på när kontraktet går ut.
Till och med flickscouten Ribben ser ju rutenerad ut vid sidan av Liwing! (där tog jag i lite)
Jag har sett alla hemma matcher samt en i Luleå och en mot VF.Remy Lebeau skrev:Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.
Det är som om folk tycker att Liwing är sämre bara för att media har vinklat en del citat från honom och gjort en egen lite story om det. Men eftersom "allas" hatobjekt Nr 1 var med i dagens sporttidning så fortsätter hönsjakten på honom. Det är oerhört patetiskt att folk har hakat upp sig på Liwing speciellt, trots att han inte ens är den sämsta backen i laget. Vart är de som egentligen sett tillräckligt med matcher för att döma Liwing iår?
Majoriteten har inne har säkert läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Jag gillar inte Liwing mer än någon annan spelare, men tycker det är skandal att folk hoppar på honom ännu mera på grund av artikel från en tidning som har jättespännande reportage om Linda Rosing och Fadde Darwich.
Kan bara hålla med........Remy Lebeau skrev:Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.
Det är som om folk tycker att Liwing är sämre bara för att media har vinklat en del citat från honom och gjort en egen lite story om det. Men eftersom "allas" hatobjekt Nr 1 var med i dagens sporttidning så fortsätter hönsjakten på honom. Det är oerhört patetiskt att folk har hakat upp sig på Liwing speciellt, trots att han inte ens är den sämsta backen i laget. Vart är de som egentligen sett tillräckligt med matcher för att döma Liwing iår?
Majoriteten här inne verkar ha läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Jag gillar inte Liwing mer än någon annan spelare, men tycker det är skandal att folk hoppar på honom ännu mera på grund av artikel från en tidning som har jättespännande reportage om Linda Rosing och Fadde Darwich.
Nej, han är verkligen inte topp 3 bland backarna, men likväl har vi minst 2 backar som är sämre, kanske t.o.m. 3 och ibland 4.Stocky skrev:
Jag har sett alla hemma matcher samt en i Luleå och en mot VF.
Och han är inte top 3 bland backarna
Timmy KLART bäst enligt mig
Lindman
sen Ronnie som ger lung och sällan gör bort sig
Hoppas Jiri åker upp på förta platsen!
Nu var det inte riktigt tal om vem som var bäst. Det som skulle lyftas fram var att Liwing inte är våran sämste back, villket flera vill få det till. Vet inte hur många fjortistrådar det gjorts om Liwing, men det är för många.Stocky skrev:Jag har sett alla hemma matcher samt en i Luleå och en mot VF.Remy Lebeau skrev:Nu får väl ni ändå ger er lite! Liwing har blivit precis som DIF fotbolls Abgar Barsom, det vill säga spelaren som får ta mest skit oavsett om hela laget är dåligt. Både Ericsson och Ribbenstrand har varit minst lika dåliga som Liwing, om inte sämre stundtals. Ändå får de inte i närheten lika mycket skit som Liwing får.
Majoriteten har inne har säkert läst Aftonbladet och deras spelarbetyg, för om de faktiskt hade SETT mer matcher hade de också sett att Liwing inte varit sämsta backen.
Och han är inte top 3 bland backarna
Timmy KLART bäst enligt mig
Lindman
sen Ronnie som ger lung och sällan gör bort sig
Hoppas Jiri åker upp på förta platsen!