Har vi inte redan snackat klart om Kronwall? Alla vet väl vad som gäller där.Rocky3000 skrev:Muršak alla dagar i veckan! Vad gör Niklas Kronwall nu, någon som vet? Skulle vara Guld om han kom hit och ersatte Murrays plats!Jim Morrison skrev:Jag skulle älska om vi fick Jan Mursak hit.
Lockout 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Lockout 2012
Expert.
Jag vet inte riktigt vad som gäller. Kan inte du Rocky3000 slänga in en bild som förklarar läget?SirDIFalot skrev:Har vi inte redan snackat klart om Kronwall? Alla vet väl vad som gäller där.Rocky3000 skrev:Muršak alla dagar i veckan! Vad gör Niklas Kronwall nu, någon som vet? Skulle vara Guld om han kom hit och ersatte Murrays plats!Jim Morrison skrev:Jag skulle älska om vi fick Jan Mursak hit.
Kungen skrev:Jag vet inte riktigt vad som gäller. Kan inte du Rocky3000 slänga in en bild som förklarar läget?

- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Ditt EKG under tredjeperioderna?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?

Jag är inte arg, och inte besviken.
Haha vem va hjälten som slängde ut ett sånt där över våra målvakter för några säsonger sen?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?
Salas?Manijock skrev:Haha vem va hjälten som slängde ut ett sånt där över våra målvakter för några säsonger sen?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?

Den tillsammans med "whatever you want" och "Klasen-natten" är de tre stora klassikerna på detta forumSjöwall skrev:Salas?Manijock skrev:Haha vem va hjälten som slängde ut ett sånt där över våra målvakter för några säsonger sen?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?

- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Lockout 2012
Ryssvideon angående Klasen var världsklass!Manijock skrev:Den tillsammans med "whatever you want" och "Klasen-natten" är de tre stora klassikerna på detta forumSjöwall skrev:Salas?Manijock skrev:Haha vem va hjälten som slängde ut ett sånt där över våra målvakter för några säsonger sen?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?

Är det inte märkligt att våra NHL stjärnor lämnar pga skatteskäl medans Västerås idag går ut med att deras tre spelare lugnt kan spela kvar?! Detta efter, som dom utryckte det, "ett möte med en av Sveriges bästa skattejurister". Intervjun finns att läsa på vlt.se. Lite underligt tycker jag iaf.
- SirDIFalot
Varken Backlund eller Berglund spelade VM. Det hjälper nog till.Natanoy skrev:Är det inte märkligt att våra NHL stjärnor lämnar pga skatteskäl medans Västerås idag går ut med att deras tre spelare lugnt kan spela kvar?! Detta efter, som dom utryckte det, "ett möte med en av Sveriges bästa skattejurister". Intervjun finns att läsa på vlt.se. Lite underligt tycker jag iaf.
Expert.
- -daniel-
Om nu det Challe säger stämmer undrar jag en sak: Hur alla dessa NHL-spelare kunde stanna hela säsongen under förra lockouten... har verkligen Sveriges skatteregler förändrats så kapitalt på 7-8 år, eller var det helt enkelt så att klubbarna täckte upp samt betalade spelarna för deras extra beskattningar (och att det var en av anledningarna ekonomin rasade samman för en del klubbar efter den lockouten)?
Någon initierad som vet?
Någon initierad som vet?
Re: Sv: Re: Lockout 2012
Ni kan inte göra så där =/ Jag har inte hängt på det här forumet tillräckligt länge för att varit med och upplevt dessa glädjetiderSkönaDjurgårn skrev:Ryssvideon angående Klasen var världsklass!Manijock skrev:Den tillsammans med "whatever you want" och "Klasen-natten" är de tre stora klassikerna på detta forumSjöwall skrev:Salas?Manijock skrev:Haha vem va hjälten som slängde ut ett sånt där över våra målvakter för några säsonger sen?Enbom skrev:JAG KAN OCKSÅ JAG KAN OCKSÅ!
Förstår alla?

Sv: Re: Sv: Re: Lockout 2012
Alexander skrev: Ni kan inte göra så där =/ Jag har inte hängt på det här forumet tillräckligt länge för att varit med och upplevt dessa glädjetiderNågon som orkar upplysa?

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!