Du kan säkert räkna ut vad hans problem är, inte sant?Benjamin L. Willard skrev: Förstår inte riktigt vad ditt problem är?
Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hans problem är nog samma som för alla oss andra. Att DIF är på väg ner i Division 1 och alla förstärkningar vi kan få in är viktiga, betydligt viktigare än lite nattunderhållning.Benjamin L. Willard skrev: Haha nej jag såg inte på Sverige - England , jag så Djurgården spela mot Karlskoga. Eftersom jag är väldigt hockeyintresserad tycker jag det är grymt kul att sitta uppe på nätterna och kolla NHL också.
Förstår inte riktigt vad ditt problem är?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så vi ska förlita oss på att det blir lockout varje år med andra ord. Självklart att det bra att vi får förstärkningar, men att hänga upp hela vår existens på dom spelarna känns jävligt Div 5.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Damp?sensei skrev:Du kan säkert räkna ut vad hans problem är, inte sant?Benjamin L. Willard skrev: Förstår inte riktigt vad ditt problem är?
-
Ja det är klart det är bra med förstärkningarna men att vi ska behöva förlita oss på NHL spelare som kan försvinna när som helst tror jag gör mer skada en nytta just nu.
Menar du att bra spelare skadar laget just nu, eller att du just nu tror att bra spelare kan skada laget senare?Benjamin L. Willard skrev:Ja det är klart det är bra med förstärkningarna men att vi ska behöva förlita oss på NHL spelare som kan försvinna när som helst tror jag gör mer skada en nytta just nu.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Nu formulerade jag mig fel här, det jag självklart menade är i längden då vi helt plötsligt kan stå utan dessa spelare som Vi har förlitat oss på väldigt mycket. Att inte få några klara besked hur det står till i NHL är sjukt frustrerande. Helt plötsligt är allt bra, start i december. Dagen efter är allt skit, inställd säsong.sensei skrev:Menar du att bra spelare skadar laget just nu, eller att du just nu tror att bra spelare kan skada laget senare?Benjamin L. Willard skrev:Ja det är klart det är bra med förstärkningarna men att vi ska behöva förlita oss på NHL spelare som kan försvinna när som helst tror jag gör mer skada en nytta just nu.
- DIF_Soldier
Just därför ska man ju hoppas nåt in i helvete på att de aldrig återupptar den där business-ligan utan själ. Feta amerikanska slipsnissar som inte ger ett single fuck om sporten hockey i det där vraket till land de kallar "bäst i världen". De flyttar lag mellan städer som om det vore en mjölbudsfirma och skiter fullständigt i fansen.Benjamin L. Willard skrev:Nu formulerade jag mig fel här, det jag självklart menade är i längden då vi helt plötsligt kan stå utan dessa spelare som Vi har förlitat oss på väldigt mycket. Att inte få några klara besked hur det står till i NHL är sjukt frustrerande. Helt plötsligt är allt bra, start i december. Dagen efter är allt skit, inställd säsong.sensei skrev:Menar du att bra spelare skadar laget just nu, eller att du just nu tror att bra spelare kan skada laget senare?Benjamin L. Willard skrev:Ja det är klart det är bra med förstärkningarna men att vi ska behöva förlita oss på NHL spelare som kan försvinna när som helst tror jag gör mer skada en nytta just nu.
Må NHL brinna. Brinn, din jävel. Brinn.
Säg den glädje som varar
- minalman
Lockout 2012
Att sämsta laget får välja först i draften är väl bevis nog för att det inte står riktigt rätt till? Det är bara en cirkus för att sälja biljetter, tv-reklamtid och souvenirer och killarna vi skickar blir artister på skridskor, inga sportutövare.DIF_Soldier skrev:Just därför ska man ju hoppas nåt in i helvete på att de aldrig återupptar den där business-ligan utan själ. Feta amerikanska slipsnissar som inte ger ett single fuck om sporten hockey i det där vraket till land de kallar "bäst i världen". De flyttar lag mellan städer som om det vore en mjölbudsfirma och skiter fullständigt i fansen.Benjamin L. Willard skrev:Nu formulerade jag mig fel här, det jag självklart menade är i längden då vi helt plötsligt kan stå utan dessa spelare som Vi har förlitat oss på väldigt mycket. Att inte få några klara besked hur det står till i NHL är sjukt frustrerande. Helt plötsligt är allt bra, start i december. Dagen efter är allt skit, inställd säsong.sensei skrev:Menar du att bra spelare skadar laget just nu, eller att du just nu tror att bra spelare kan skada laget senare?Benjamin L. Willard skrev:Ja det är klart det är bra med förstärkningarna men att vi ska behöva förlita oss på NHL spelare som kan försvinna när som helst tror jag gör mer skada en nytta just nu.
Må NHL brinna. Brinn, din jävel. Brinn.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Man hör inte mycket om Kronwall. Vad gör han, sitter och dricker bira i Detroit?
Verkar inte som att han är hemma i Sverige f.n. Vi skulle verkligen behöva honom just nu, våra backar är under all kritik.
Verkar inte som att han är hemma i Sverige f.n. Vi skulle verkligen behöva honom just nu, våra backar är under all kritik.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Han kommer nog i slutet av Januari om drömmen om kvalserien fortfarande finns då.1962FenderStrat skrev:Man hör inte mycket om Kronwall. Vad gör han, sitter och dricker bira i Detroit?
Avskaffa tre mot tre.
Sv: Lockout 2012
Du lär inte höra så mycket mer så länge vi inte har något besked om hur det blir med NHL. Jag kan förstå honom.
- Lee Harvey Oswald
Full Ad-HD..?-daniel- skrev:Damp?sensei skrev:Du kan säkert räkna ut vad hans problem är, inte sant?Benjamin L. Willard skrev: Förstår inte riktigt vad ditt problem är?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Lockouten kan vara på väg att ta slut.
Enligt Bosse Berglund som jag hade "nöjet" att ha bredvid mig igår så är man nära att komma överens.
Bosse satt för övrigt och scoutade Alexander Wennberg för Buffalos räkning igår, misstänker att rapporten var ganska positiv.
Enligt Bosse Berglund som jag hade "nöjet" att ha bredvid mig igår så är man nära att komma överens.
Bosse satt för övrigt och scoutade Alexander Wennberg för Buffalos räkning igår, misstänker att rapporten var ganska positiv.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- minalman
Lockout 2012
"Problemet" var vi stoppar in Linkan och Fimpen kanske NHL löser åt oss...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)