Nej, du har inte motiverat alls, därför gissade jag. Givetvis får du tycka som du vill men jag efterfrågar en motivering då jag anser att betyget är oförtjänt.Caveman skrev:Jag har inte pratat om några poäng, jag ser inte Honken som en poängspelare. Men i detta läge så hade jag hellre haft en poängspelare i laget, det finns alldeles för många spelare för 3-4:e linorna i DIF.JohanPez skrev:Vad är det med folk eller det jag som är tokig?Caveman skrev:Dom har inte gjort någonting.... Fimpen kan vara helt Ok i BP, men sedan så är det inte mycket mer, han blir bara sämre & sämre. Mycket snack på honom, men lite verkstad.JohanPez skrev:Vad är det Fimpen och Honken gjort/inte gjort för att komma upp i förväntad nivå enligt dig?Caveman skrev:5 - FANTASTISK!
4 - Mycket bra
3 - Bra
2 - Godkänd
1 - Icke godkänd
0 - Carlsson/Lassen-dålig.
Adam Reideborn 3
Chet Pickard 3
----------------
Douglas Murray 4
Elias Granath 1
Linus Arnesson 2
Kim Lennhammer 2
Timmy Pettersson 1
Philip Holm 2
Alexander Falk 2
David Lidström 1
Erik Gustafsson 2
------------------
Kristoffer Ottosson 4
Alexander Wennberg 4
Henrik Eriksson 1
Michael Holmqvist 1
Jimmie Ölvestad 3
Christian Eklund 1
Ludwig Blomstrand 1
Fredrik Bremberg 0
Tim Eriksson 2
Pontus Åberg 3
Markus Ljungh 3
Markus Sörensen 2
Dustin Johner 2
Gabriel Landeskog 4
Honken, det han gör kan vilken junior som helst göra, men vi i DIF gillar våra äldre spelare & vägrar att inse att det räcker nu.
Honken har smartness och nära inpå hundra procent vet han när han ska släppa efter eller gasa på. De poäng han gör skulle en duktig junis också kunna göra men ett lag kan inte bara bestå av poänggörare.
Nu så får väl inte Honken så mycket i lön, han själv sa att man får inte mer än vad man är värd, det är bra att han insett detta själv, så efter dessa 19 omgångar antar jag att han snarare betalar än får ut någon lön från DIF.
Sedan så var detta min betygsättning jag lär inte ändra på mig för att du eller någon annan tycker annorlunda. Jag tycker att Honken är en meningslös spelare.
Micke är en spelare som du säger för 3:e eller 4:e linan, vi har spelare som ska göra poäng och att de inte gör det bör väl knappast han lastas för. Med andra ord är det ju snarare Åberg, Linkan, Johner mfl som i så fall borde ersättas med riktiga poängspelare eller komma upp i nivå. Man måste ha en sjyst blandning i ett lag.