Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Sv: Challe Berglund

Inlägg av minalman »

Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Alberget4A

Re: Challe Berglund

Inlägg av Alberget4A »

"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe

Synd att han inte fick sätta ihop hela laget så som han själv ville.. vänta nu, det var ju det han fick! Ändå är åldersstrukturen helt kass tycker han. Erkänner ju i princip sitt misslyckande i värvningensprocessen.
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Alberget4A skrev:"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe

Synd att han inte fick sätta ihop hela laget så som han själv ville.. vänta nu, det var ju det han fick! Ändå är åldersstrukturen helt kass tycker han. Erkänner ju i princip sitt misslyckande i värvningensprocessen.
Ja, mycket märkligt. Märkligare blir det då han kritiserade förra säsongens lag för samma sak.
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

Alberget4A skrev:"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe

Och marknaden drällde av vassa "mellanregister"-spelare som inget hellre ville än att spela för DIF i Allsvenskan för kaffepengar?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Sv: Challe Berglund

Inlägg av Jim Morrison »

minalman skrev:Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
Jaaaa, mer incest... Ta in en tränare HELT utan DIF-anknytning istället, tack!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
minalman

Sv: Re: Sv: Challe Berglund

Inlägg av minalman »

Jim Morrison skrev:
minalman skrev:Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
Finns sådana? ; )
Alla har ju fan legat med oss nån gång. Eller horat med någon arvfiende.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bigge

Re: Sv: Challe Berglund

Inlägg av Bigge »

Jim Morrison skrev:
Kan bara instämma!
Vi har sett detta under många år med tränare med DIF anknytning och det funkar aldrig.
In med ngn som vågar trampa spelare m.fl på tårna osv.
Tycker även att spelare med DIF hjärta borde minska. Förra året va ett jätte exempel på mycket DIF hjärta bland spelarna inför säsongen. Och alla vet hur det slutade..

Sen får jag väl länka lite offtopic till en Morrison låt som passar bra in just nu..
There is no I in TEAM!!!!
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Vad hände med dina 9 poäng denna vecka Charles?
Djurgårdens IF
DIFVästertorp

Nu får det faktiskt räcka......
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Om han har ett Djurgårdshjärta så avgår han ikväll.
Staten

Inlägg av Staten »

Hur väljer du dina straffskyttar egentligen? Jäkla sopa. Holmqvist, Bremberg, fimpen ska alla gå före de du väljer.
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av johan_80 »

vem bestämmer straffskyttarna?? han måste tro det är ett skämt eller nått.. ljung? inte 1 byte i matchen bra val........ suck AVGÅ!!
DIFVästertorp

Fimpen,Bremberg,Johner,Wennberg, alla de går före i valet av straffskyttar. Ljungh???
Djurgårdens IF
Bigge

Inlägg av Bigge »

Challe verkar inte ha ngn aning.
Frågan är om han ens medverkar på träningarna?? Eller han är sportchef under träningarna kanske?

Nej trött på dessa jävla inavel värvningarna! Värvar spelare/tränare efter hur bra de är och inte hur mycket DIF hjärta de har. För det har vi sett innan att det spelar tamej fan ingen roll hur mycket DIF hjärta ngn har för det kämpas inte mer för det..
There is no I in TEAM!!!!
Tobbe_Gotland

Inlägg av Tobbe_Gotland »

Nu måste den hända något....
Skriv svar