Challe Berglund
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Challe Berglund
Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Re: Challe Berglund
"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe
Synd att han inte fick sätta ihop hela laget så som han själv ville.. vänta nu, det var ju det han fick! Ändå är åldersstrukturen helt kass tycker han. Erkänner ju i princip sitt misslyckande i värvningensprocessen.
Synd att han inte fick sätta ihop hela laget så som han själv ville.. vänta nu, det var ju det han fick! Ändå är åldersstrukturen helt kass tycker han. Erkänner ju i princip sitt misslyckande i värvningensprocessen.
Ja, mycket märkligt. Märkligare blir det då han kritiserade förra säsongens lag för samma sak.Alberget4A skrev:"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe
Och marknaden drällde av vassa "mellanregister"-spelare som inget hellre ville än att spela för DIF i Allsvenskan för kaffepengar?Alberget4A skrev:"– Jag är inte nöjd med åldersstrukturen. Vi har för få spelare i ”mellanregistret” (25–28 år) som hade kunnat bära upp laget. Det är mest 90- och 70-talister." -Challe
- Jim Morrison
Re: Sv: Challe Berglund
Jaaaa, mer incest... Ta in en tränare HELT utan DIF-anknytning istället, tack!minalman skrev:Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Sv: Re: Sv: Challe Berglund
Finns sådana? ; )Jim Morrison skrev:Jaaaa, mer incest... Ta in en tränare HELT utan DIF-anknytning istället, tack!minalman skrev:Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
Alla har ju fan legat med oss nån gång. Eller horat med någon arvfiende.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Challe Berglund
Kan bara instämma!Jim Morrison skrev:Jaaaa, mer incest... Ta in en tränare HELT utan DIF-anknytning istället, tack!minalman skrev:Oavsett om det blir nio poäng på tre matcher vill jag se Challe som sportchef. Säcken huvudcoach och Zabel J-20. Det vore en perfekt rollfördelning. Sen i ES nästa år vill jag se bröderna Johansson i båset om Säcken inte vill fortsätta.
Vi har sett detta under många år med tränare med DIF anknytning och det funkar aldrig.
In med ngn som vågar trampa spelare m.fl på tårna osv.
Tycker även att spelare med DIF hjärta borde minska. Förra året va ett jätte exempel på mycket DIF hjärta bland spelarna inför säsongen. Och alla vet hur det slutade..
Sen får jag väl länka lite offtopic till en Morrison låt som passar bra in just nu..
There is no I in TEAM!!!!
-
-
Om han har ett Djurgårdshjärta så avgår han ikväll.
Hur väljer du dina straffskyttar egentligen? Jäkla sopa. Holmqvist, Bremberg, fimpen ska alla gå före de du väljer.
vem bestämmer straffskyttarna?? han måste tro det är ett skämt eller nått.. ljung? inte 1 byte i matchen bra val........ suck AVGÅ!!
-
Fimpen,Bremberg,Johner,Wennberg, alla de går före i valet av straffskyttar. Ljungh???
Djurgårdens IF
Challe verkar inte ha ngn aning.
Frågan är om han ens medverkar på träningarna?? Eller han är sportchef under träningarna kanske?
Nej trött på dessa jävla inavel värvningarna! Värvar spelare/tränare efter hur bra de är och inte hur mycket DIF hjärta de har. För det har vi sett innan att det spelar tamej fan ingen roll hur mycket DIF hjärta ngn har för det kämpas inte mer för det..
Frågan är om han ens medverkar på träningarna?? Eller han är sportchef under träningarna kanske?
Nej trött på dessa jävla inavel värvningarna! Värvar spelare/tränare efter hur bra de är och inte hur mycket DIF hjärta de har. För det har vi sett innan att det spelar tamej fan ingen roll hur mycket DIF hjärta ngn har för det kämpas inte mer för det..
There is no I in TEAM!!!!
-
Nu måste den hända något....