Tessan skrev:Kommer förmodligen gå med familjen imorgon, sitter på familjeläktaren. Har i såna fall en biljett över till någon av mina bänkgrannar på A10! Om inget oförutsett inträffar...
Jag tar den isåfall pmade dig om detta!
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
PM till mig under dagen eller ni som har mitt telnummer ta och ring mig.
Antar att du stannar hemma idag igen då? - För lugnets skull ?
Nej, däremot måste jag jobba sent idag. Vi skall migrera det interna nätverket över till svartfiber mot USA och sen integrera vårt LAN med det amerikanska moderbolagets på vissa tjänster, och vi börjar med detta 17.30
Rent teoretiskt skall detta bara ta 5 minuter, men vet av erfarenhet att så inte är fallet. :/
Nej, däremot måste jag jobba sent idag. Vi skall migrera det interna nätverket över till svartfiber mot USA och sen integrera vårt LAN med det amerikanska moderbolagets på vissa tjänster, och vi börjar med detta 17.30
Rent teoretiskt skall detta bara ta 5 minuter, men vet av erfarenhet att så inte är fallet. :/
pyjamasjobb är kul men inte när det krockar med hockey, vi har sånt ikväll också så pulver har fått vårdnad om min plåt.
18DIF91 skrev:På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
18DIF91 skrev:På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
pyjamasjobb är kul men inte när det krockar med hockey, vi har sånt ikväll också så pulver har fått vårdnad om min plåt.
Ingenting gick alls som planerat. Clusterfuck och jag missade hockeyn också, noll kul Men skall ta igen det idag mot Mora.