Jag tar den isåfallTessan skrev:Kommer förmodligen gå med familjen imorgon, sitter på familjeläktaren. Har i såna fall en biljett över till någon av mina bänkgrannar på A10! Om inget oförutsett inträffar...
Säsongskort men ingen kompis? Se här!
- Tapout1891
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Wkb 14:30. Obligatorisk ölhävning hemma fr.o.m. nu. Gäller även dig 18DIF91
- Tapout1891
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Jörn är lite under täcket hörde jag(ev,magsjuk), får se om han dyker upp!pulverapa skrev:Wkb 14:30. Obligatorisk ölhävning hemma fr.o.m. nu. Gäller även dig 18DIF91
Stay strong.
Jag tar med mig frugan, så vi får se hur det blir med ölen
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
Japp, magsjuk.. fucking yippie.. not. Så satans irriterande. Kommer sitta och skrika och gorma från kontorsstolen dock.
Min biljett är dock utlånad, så min plats blir fylld i allafall, så det kommer inte stå någon plats tom pga att jag inte kommer i allafall.
Nästa match skall jag fan gå på, om jag så dör på kuppen, har missat 2 matcher på raken nu
Min biljett är dock utlånad, så min plats blir fylld i allafall, så det kommer inte stå någon plats tom pga att jag inte kommer i allafall.
Nästa match skall jag fan gå på, om jag så dör på kuppen, har missat 2 matcher på raken nu
Alltid Oavsett.
Sv: Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Sex pinnar på de senaste två matcherna hemma. Jag ser ett mönster.18DIF91 skrev:Japp, magsjuk.. fucking yippie.. not. Så satans irriterande. Kommer sitta och skrika och gorma från kontorsstolen dock.
Haha.
Jag får sluta gå på matcherna helt enkelt.
Alltid Oavsett.
Antar att du stannar hemma idag igen då? - För lugnets skull ?18DIF91 skrev:Haha.
På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
PM till mig under dagen eller ni som har mitt telnummer ta och ring mig.
Alltid Oavsett.
Sjöwall skrev:Antar att du stannar hemma idag igen då? - För lugnets skull ?18DIF91 skrev:Haha.
Nej, däremot måste jag jobba sent idag. Vi skall migrera det interna nätverket över till svartfiber mot USA och sen integrera vårt LAN med det amerikanska moderbolagets på vissa tjänster, och vi börjar med detta 17.30
Rent teoretiskt skall detta bara ta 5 minuter, men vet av erfarenhet att så inte är fallet. :/
Alltid Oavsett.
Säsongskort men ingen kompis? Se här!
pyjamasjobb är kul men inte när det krockar med hockey, vi har sånt ikväll också så pulver har fått vårdnad om min plåt.18DIF91 skrev:Sjöwall skrev:Antar att du stannar hemma idag igen då? - För lugnets skull ?18DIF91 skrev:Haha.
Nej, däremot måste jag jobba sent idag. Vi skall migrera det interna nätverket över till svartfiber mot USA och sen integrera vårt LAN med det amerikanska moderbolagets på vissa tjänster, och vi börjar med detta 17.30
Rent teoretiskt skall detta bara ta 5 minuter, men vet av erfarenhet att så inte är fallet. :/
Sv: Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Fan du går ju aldrig på matcherna längre...18DIF91 skrev:På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Har dragit i mig 9 bira här på wkb, var är alla? 
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Du sitter ju där, inte så konstigt att ingen är där.pulverapa skrev:Har dragit i mig 9 bira här på wkb, var är alla?
DIF!
Re: Sv: Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
pulverapa skrev:Fan du går ju aldrig på matcherna längre...18DIF91 skrev:På grund av att jag kommer behöva jobba sent i dag (Torsdag den 25:e okober) så kommer jag inte ha möjlighet att gå på matchen. Därför är min plats up for grabs idag, förutsatt att ni kan komma och hämta plåten vid hötorgsskrapa 2 i Stockholm. Jag har inte möjlighet att åka härifrån och har biljetten med mig.
Man skall aldrig säga aldrig!
I dag dyker jag upp, kommer du vara på WKB?
Alltid Oavsett.
Ingenting gick alls som planerat. Clusterfuck och jag missade hockeyn också, noll kulJohanPez skrev:pyjamasjobb är kul men inte när det krockar med hockey, vi har sånt ikväll också så pulver har fått vårdnad om min plåt.18DIF91 skrev:Sjöwall skrev:Antar att du stannar hemma idag igen då? - För lugnets skull ?18DIF91 skrev:Haha.
Alltid Oavsett.