JohanPez skrev:Du får charma honomTessan skrev:Absolut! Var det du eller jag som skulle kontakta honom, Johan?!JohanPez skrev:Läste en gammal chatt som Magnusson hade efter att ha vunnit ett pris och visst är han Djurgårdare. Världens finaste speakerjobb måste ju vara bättre än att vara nyhetsankareTessan skrev:Han är väl en av oss?!?JohanPez skrev:Såg Bengt Magnusson i Haninge C i dag, där har vi en röst to die for.
Är han uttalad supporter av något lag?
Speakern
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Speakern
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Speakern
Kan vi inte bara plocka fotbollens speaker, han e ju grymt bra
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
- Christopher J
Särskilt nu när vi har Linkan i laget igen så skulle man vilja höra Magnus Gustavssons röst säga:
" Nr 23 Fredrik Linkan Bremberg" igen. Den nuvarande speakern har gjort fiasko i Elitserien och senast nu i VM, låt henne slippa göra det i allsvenskan också.
" Nr 23 Fredrik Linkan Bremberg" igen. Den nuvarande speakern har gjort fiasko i Elitserien och senast nu i VM, låt henne slippa göra det i allsvenskan också.
Var det inte gnagets speaker på VM eller har jag fel?Christopher J skrev:Särskilt nu när vi har Linkan i laget igen så skulle man vilja höra Magnus Gustavssons röst säga:
Speakern
Båda två var med.Stocky skrev:Var det inte gnagets speaker på VM eller har jag fel?Christopher J skrev:Särskilt nu när vi har Linkan i laget igen så skulle man vilja höra Magnus Gustavssons röst säga:
2014-04-07, vad hände?
- ANTECKNINGSBLOCK
Speakerns icke-kunnande och ointresse
Är det bara jag som blir fullständigt galen på våran inkvoterade speakers lycka i rösten när motståndarna gör mål?
Att hon även lyckas dra 1-timmars monologer vid HELT fel tillfällen (underläge) gör inte saken bättre.
Att hon även lyckas dra 1-timmars monologer vid HELT fel tillfällen (underläge) gör inte saken bättre.
- SirDIFalot
Re: Speakerns icke-kunnande och ointresse
Hon är sanslöst dålig. Men det finns det redan en tråd om.ANTECKNINGSBLOCK skrev:Är det bara jag som blir fullständigt galen på våran inkvoterade speakers lycka i rösten när motståndarna gör mål?
Expert.
Re: Speakerns icke-kunnande och ointresse
Lite som ett nyhetsankare som levererar nyhet på nyhet i samma tonläge.SirDIFalot skrev:Hon är sanslöst dålig. Men det finns det redan en tråd om.ANTECKNINGSBLOCK skrev:Är det bara jag som blir fullständigt galen på våran inkvoterade speakers lycka i rösten när motståndarna gör mål?
Jag anser att vi ska vara partiska i vår hemma-arena. Ryt i när vi gör mål och tona ner motståndet. Så görs på andra håll.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Sv: Speakern
En ny Speaker mot troja! Nu ni!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Christopher J
Bra med en annan speaker. Kommer han att fortsätta?
- -daniel-
Ny? Trodde det var Whiskey-Britta som hade gått lös på farfars barskåp.Christopher J skrev:Bra med en annan speaker. Kommer han att fortsätta?
- SirDIFalot