Lee Harvey Oswald skrev:Lite läge för plattmatch här, bara för att allt känts snäppet bättre den senaste veckan.
Förvisso svagt motstånd i några matcher i rad nu, men ändå en klar uppryckning på slutet.
Tror det räcker att några av spelarna går i just det tankarna, att det löser sig nu ...typ.
Då tappar vi poäng här.
Tips:
AIS-DIF 3-2 (efter straffar)
Hur orkar du kliva ur sängen på morgnarna?
Alltid pessimistisk.
Du skulle bara veta vilken kamp det är, eller det vill du inte veta förresten.
Alltid pessimistisk?.....När det gäller DIF?
Ja oftast.
I riktiga livet?
Njaa, snarare står jag rustad inför varje ny dag med en lagom stor dos realism
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Lite läge för plattmatch här, bara för att allt känts snäppet bättre den senaste veckan.
Förvisso svagt motstånd i några matcher i rad nu, men ändå en klar uppryckning på slutet.
Tror det räcker att några av spelarna går i just det tankarna, att det löser sig nu ...typ.
Då tappar vi poäng här.
Tips:
AIS-DIF 3-2 (efter straffar)
Hur orkar du kliva ur sängen på morgnarna?
Alltid pessimistisk.
Du skulle bara veta vilken kamp det är, eller det vill du inte veta förresten.
Alltid pessimistisk?.....När det gäller DIF?
Ja oftast.
I riktiga livet?
Njaa, snarare står jag rustad inför varje ny dag med en lagom stor dos realism
Tja, vill man bli glatt överraskad så ofta som möjligt är en låg profil strategisk.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
"– Självklart hoppas jag att Dif går upp, de hör hemma i elitserien, säger Almtuna-tränaren."
"– När vi mötte dem i premiären på Hovet kändes det konstigt att stå i bortabåset, måste jag erkänna. Men jag har aldrig mött Dif som spelare och det tror jag hade varit tuffare och känts ännu konstigare."
"– Självklart hoppas jag att Dif går upp, de hör hemma i elitserien, säger Almtuna-tränaren."
"– När vi mötte dem i premiären på Hovet kändes det konstigt att stå i bortabåset, måste jag erkänna. Men jag har aldrig mött Dif som spelare och det tror jag hade varit tuffare och känts ännu konstigare."
Varje gång jag hör namnet Ragnarsson vill jag vrida tillbaks tiden till 09/10. Fyfan vad jag saknar honom. Tur att vi har Murray som temporär kompensation, jag brukar roa mig med att fundera på vilken spelare av dem jag gillar mest.