Jag hatar att gnälla på sånt här men det är typ andra gången på en dag jag ser det; man går på PUMPEN men kan få EN PLUMP I PROTOKOLLET.Rix skrev:Hade vi mött något starkare lag än Almtuna så hade vi kunnat gått på plumpen nu, brukar bli så när det går såhär bra.
Almtuna IS - Djurgårdens IF 23/10 2012
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 23/10 2012
Dra inte alla över en och samma KANT!-daniel- skrev:Jag hatar att gnälla på sånt här men det är typ andra gången på en dag jag ser det; man går på PUMPEN men kan få EN PLUMP I PROTOKOLLET.Rix skrev:Hade vi mött något starkare lag än Almtuna så hade vi kunnat gått på plumpen nu, brukar bli så när det går såhär bra.
dustin johner ?@dustinjohner
Still not cleared to play yet by the doctor. Will be watching another game from my couch. #dissapointed #feelingready
Johner verkar missa tisdag också, hoppas han kommer tillbaka snart.
Still not cleared to play yet by the doctor. Will be watching another game from my couch. #dissapointed #feelingready
Johner verkar missa tisdag också, hoppas han kommer tillbaka snart.
- zetterberg_88
Om bremberg är klar får han gå in 4e kedjan helt enkelt. Samt spela PP
- Silverminken
Där ser man.. Undrar lite varför Almtuna har en nyhet där det står att alla biljetter utom i hemmaklacken är slutOkocha skrev:Just nu finns det 84 plåtar kvar på sektion D-Höger. Närmast borta stå.
http://almtuna-is.ebiljett.nu/Home/events
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 23/10 2012
Du skulle bara veta vilken kamp det är, eller det vill du inte veta förresten.minalman skrev:Hur orkar du kliva ur sängen på morgnarna?Lee Harvey Oswald skrev:Lite läge för plattmatch här, bara för att allt känts snäppet bättre den senaste veckan.
Förvisso svagt motstånd i några matcher i rad nu, men ändå en klar uppryckning på slutet.
Tror det räcker att några av spelarna går i just det tankarna, att det löser sig nu ...typ.
Då tappar vi poäng här.
Tips:
AIS-DIF 3-2 (efter straffar)
Alltid pessimistisk.
Alltid pessimistisk?.....När det gäller DIF?
Ja oftast.
I riktiga livet?
Njaa, snarare står jag rustad inför varje ny dag med en lagom stor dos realism
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
Tja, vill man bli glatt överraskad så ofta som möjligt är en låg profil strategisk.Lee Harvey Oswald skrev:Du skulle bara veta vilken kamp det är, eller det vill du inte veta förresten.minalman skrev:Hur orkar du kliva ur sängen på morgnarna?Lee Harvey Oswald skrev:Lite läge för plattmatch här, bara för att allt känts snäppet bättre den senaste veckan.
Förvisso svagt motstånd i några matcher i rad nu, men ändå en klar uppryckning på slutet.
Tror det räcker att några av spelarna går i just det tankarna, att det löser sig nu ...typ.
Då tappar vi poäng här.
Tips:
AIS-DIF 3-2 (efter straffar)
Alltid pessimistisk.
Alltid pessimistisk?.....När det gäller DIF?
Ja oftast.
I riktiga livet?
Njaa, snarare står jag rustad inför varje ny dag med en lagom stor dos realism
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Som den där supportern på DIF fotbolls hemsida sa för ett tag sen
"Jag går alltid in med inställningen att det kommer gå åt helvete"
"Jag går alltid in med inställningen att det kommer gå åt helvete"
SJ Regional från Centralstationen 17:23. Hur många blir vi på det tåget?
Borta imorgon:
Johner
Bremberg
Holm
Osäker
Granath efter smällen mot Asplöven
Källa: http://difhockey.se/blogg.php#blogg735
Ölvestad är inte avstängd enligt Hallman.
Johner
Bremberg
Holm
Osäker
Granath efter smällen mot Asplöven
Källa: http://difhockey.se/blogg.php#blogg735
Ölvestad är inte avstängd enligt Hallman.
2014-04-07, vad hände?
- Daniel942
942 kommer garanterat vara med!Salas skrev:SJ Regional från Centralstationen 17:23. Hur många blir vi på det tåget?
DIF!
Sv: Almtuna IS - Djurgårdens IF 23/10 2012
Fortfarande snack om att Ölve är avstängd. Han fick game misc och kommer spela. Hur svårt ska det vara..
Tror på seger imorrn men det kommer inte gå lika lätt som de senaste matcherna. Kanske tom med endast blir två pinnar.
Tror på seger imorrn men det kommer inte gå lika lätt som de senaste matcherna. Kanske tom med endast blir två pinnar.
Kung Ragge inför matchen:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5652769.ab
"– Självklart hoppas jag att Dif går upp, de hör hemma i elitserien, säger Almtuna-tränaren."
"– När vi mötte dem i premiären på Hovet kändes det konstigt att stå i bortabåset, måste jag erkänna. Men jag har aldrig mött Dif som spelare och det tror jag hade varit tuffare och känts ännu konstigare."
"– Självklart hoppas jag att Dif går upp, de hör hemma i elitserien, säger Almtuna-tränaren."
"– När vi mötte dem i premiären på Hovet kändes det konstigt att stå i bortabåset, måste jag erkänna. Men jag har aldrig mött Dif som spelare och det tror jag hade varit tuffare och känts ännu konstigare."
Varje gång jag hör namnet Ragnarsson vill jag vrida tillbaks tiden till 09/10. Fyfan vad jag saknar honom. Tur att vi har Murray som temporär kompensation, jag brukar roa mig med att fundera på vilken spelare av dem jag gillar mest.Acke83 skrev:Kung Ragge inför matchen:
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
När vi ändå är i farten så är det "Dra alla över samma KAM"pulverapa skrev:Dra inte alla över en och samma KANT!-daniel- skrev:Jag hatar att gnälla på sånt här men det är typ andra gången på en dag jag ser det; man går på PUMPEN men kan få EN PLUMP I PROTOKOLLET.Rix skrev:Hade vi mött något starkare lag än Almtuna så hade vi kunnat gått på plumpen nu, brukar bli så när det går såhär bra.