Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
XantE
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av XantE »

Haha fan vad tung ramsa!
Rogga
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Rogga »

-daniel- skrev:Det som är mest frapperande är ju fortfarande att Jesper väljer att ens ta upp det. Måste ju tyda på att de själva anser att publiken inte gör ett fullgott jobb och sköter sig enligt de ramar man satt upp.

Djurgården Hockey mot en ny storhetstid, med 40 man i klacken i 1500 totalt på läktarna. Snart på en uterink. Nära dig.
Det känns ju jävligt magstark av DIF att gå ut och KRÄVA av publiken med tanke på hur man har betett sig.
Användarvisningsbild
Hajduk
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Rogga skrev:
-daniel- skrev:Det som är mest frapperande är ju fortfarande att Jesper väljer att ens ta upp det. Måste ju tyda på att de själva anser att publiken inte gör ett fullgott jobb och sköter sig enligt de ramar man satt upp.

Djurgården Hockey mot en ny storhetstid, med 40 man i klacken i 1500 totalt på läktarna. Snart på en uterink. Nära dig.
Det känns ju jävligt magstark av DIF att gå ut och KRÄVA av publiken med tanke på hur man har betett sig.
Håller med till 100%! Vad är det här för pajas-mejl? DIF ska bara vara glada att det fortfarande finns folk som går på matcherna med tanke på hur de behandlar fansen. Ska man inte få reagera på det här usla sättet som spelarna och ledarna visar vid rinken? Det finns en familjesektion. Uppmana folk att köpa där om de är rädda om ungarnas öron. Skulle kanske inte ta med mig barn själv till klacken men just nu går jag dit just för att ha möjlighet att få sjunga och svära precis så mycket som jag vill.
jonas_j

Inlägg av jonas_j »

Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
Användarvisningsbild
Tessan

Frågetråden

Inlägg av Tessan »

Själv fick jag dubbla medlemskort - samma dag, samma nr. Hoppas det bara var ett litet misstag - onödig kostnad för porto och kortframtagning om alla medlemmar får dubbelt... Framöver är jag ständig medlem - får man guldkort då? ?
Användarvisningsbild
Hajduk
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Tessan skrev:Själv fick jag dubbla medlemskort - samma dag, samma nr. Hoppas det bara var ett litet misstag - onödig kostnad för porto och kortframtagning om alla medlemmar får dubbelt... Framöver är jag ständig medlem - får man guldkort då? ?
Jag blev ständig medlem i våras och som jag förstod var att man får bara ett guldkort, när du gått med, som visar att du är ständig medlem och sen får du separata, vanliga, medlemskapskort varje ny säsong.
Användarvisningsbild
Hajduk
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

jonas_j skrev:Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
Kontakta Stefan Traav på stefan.traav@difhockey.se, han vet.
jonas_j

Inlägg av jonas_j »

Hajduk skrev:
jonas_j skrev:Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...

Okej tackar. Fick svaret att jag borde ha fått de för länge sedan men han ska kolla upp de.
Användarvisningsbild
Hajduk
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

jonas_j skrev:
Hajduk skrev:

Okej tackar. Fick svaret att jag borde ha fått de för länge sedan men han ska kolla upp de.
Varsågod. Ja, det låter som lite väl oroväckande lång tid.
Användarvisningsbild
Leow

Inlägg av Leow »

Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

Leow skrev:Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.
Nej men nu lär det ju vara det ;)
Användarvisningsbild
Leow

Inlägg av Leow »

JohanPez skrev:
Leow skrev:Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.
Nej men nu lär det ju vara det ;)
Fan va surt då :? :wink:
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Det är nog ingen fara ska du se!
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

presskonferens angående aktiebolag osv... vart kan man läsa om vad som sades där, ngn som vet?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
inloss

Inlägg av inloss »

Sjöwall skrev:DJURGÅRDEN ÄR DOM BÄSTA !!!!11 HEJJA HEJJA HEJJA DJURGÅRN!!!!11 111!!!11 sen trumma på det.
Japp och ett hagelgevär mot huvudet... :roll:
"Whatever you want"
Skriv svar