Frågetråden
Re: Frågetråden
Det känns ju jävligt magstark av DIF att gå ut och KRÄVA av publiken med tanke på hur man har betett sig.-daniel- skrev:Det som är mest frapperande är ju fortfarande att Jesper väljer att ens ta upp det. Måste ju tyda på att de själva anser att publiken inte gör ett fullgott jobb och sköter sig enligt de ramar man satt upp.
Djurgården Hockey mot en ny storhetstid, med 40 man i klacken i 1500 totalt på läktarna. Snart på en uterink. Nära dig.
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Håller med till 100%! Vad är det här för pajas-mejl? DIF ska bara vara glada att det fortfarande finns folk som går på matcherna med tanke på hur de behandlar fansen. Ska man inte få reagera på det här usla sättet som spelarna och ledarna visar vid rinken? Det finns en familjesektion. Uppmana folk att köpa där om de är rädda om ungarnas öron. Skulle kanske inte ta med mig barn själv till klacken men just nu går jag dit just för att ha möjlighet att få sjunga och svära precis så mycket som jag vill.Rogga skrev:Det känns ju jävligt magstark av DIF att gå ut och KRÄVA av publiken med tanke på hur man har betett sig.-daniel- skrev:Det som är mest frapperande är ju fortfarande att Jesper väljer att ens ta upp det. Måste ju tyda på att de själva anser att publiken inte gör ett fullgott jobb och sköter sig enligt de ramar man satt upp.
Djurgården Hockey mot en ny storhetstid, med 40 man i klacken i 1500 totalt på läktarna. Snart på en uterink. Nära dig.
Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
- Tessan
Frågetråden
Själv fick jag dubbla medlemskort - samma dag, samma nr. Hoppas det bara var ett litet misstag - onödig kostnad för porto och kortframtagning om alla medlemmar får dubbelt... Framöver är jag ständig medlem - får man guldkort då? ?
- Hajduk
- Kontakt:
Jag blev ständig medlem i våras och som jag förstod var att man får bara ett guldkort, när du gått med, som visar att du är ständig medlem och sen får du separata, vanliga, medlemskapskort varje ny säsong.Tessan skrev:Själv fick jag dubbla medlemskort - samma dag, samma nr. Hoppas det bara var ett litet misstag - onödig kostnad för porto och kortframtagning om alla medlemmar får dubbelt... Framöver är jag ständig medlem - får man guldkort då? ?
- Hajduk
- Kontakt:
Kontakta Stefan Traav på stefan.traav@difhockey.se, han vet.jonas_j skrev:Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
Hajduk skrev:Kontakta Stefan Traav på stefan.traav@difhockey.se, han vet.jonas_j skrev:Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
Okej tackar. Fick svaret att jag borde ha fått de för länge sedan men han ska kolla upp de.
- Hajduk
- Kontakt:
Varsågod. Ja, det låter som lite väl oroväckande lång tid.jonas_j skrev:Hajduk skrev:Kontakta Stefan Traav på stefan.traav@difhockey.se, han vet.jonas_j skrev:Hur länge måste man vänta på medlemskortet? 26e Juni fyllde jag i allt och betalade in avgiften...
Okej tackar. Fick svaret att jag borde ha fått de för länge sedan men han ska kolla upp de.
Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.
Frågetråden
Nej men nu lär det ju vara detLeow skrev:Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.

Fan va surt dåJohanPez skrev:Nej men nu lär det ju vara detLeow skrev:Ni som hänger på WKB innan matchen, brukar det vara dörrvakt med legkontroll? Brorsan är nämligen 17 vore ju skönt om han kom in han med.

Det är nog ingen fara ska du se!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
presskonferens angående aktiebolag osv... vart kan man läsa om vad som sades där, ngn som vet?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Japp och ett hagelgevär mot huvudet...Sjöwall skrev:DJURGÅRDEN ÄR DOM BÄSTA !!!!11 HEJJA HEJJA HEJJA DJURGÅRN!!!!11 111!!!11 sen trumma på det.

"Whatever you want"