Ja, enligt pålitliga The Fourth Period.Jim Morrison skrev:Skulle Landeskog signa med ett lag den här veckan eller?
Lockout 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Lockout 2012
Expert.
- Jim Morrison
Hoppas inte att detta var ett lite illavarslande sammanträffande då...SirDIFalot skrev:Ja, enligt pålitliga The Fourth Period.Jim Morrison skrev:Skulle Landeskog signa med ett lag den här veckan eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Frölunda väljer väl Duchene för att svenskarna är för dyra att signa? Så ser inte varför de skulle ta in Landeskog för exempelvis Loui Eriksson, Viktor Stålberg..Jim Morrison skrev:Hoppas inte att detta var ett lite illavarslande sammanträffande då...SirDIFalot skrev:Ja, enligt pålitliga The Fourth Period.Jim Morrison skrev:Skulle Landeskog signa med ett lag den här veckan eller?
Expert.
- Jim Morrison
Landeskog är väl billigare än båda dom? Eller kanske inte billigare än Stålberg, men knappt dyrare heller. Plus att han är en mycket bättre spelare.SirDIFalot skrev:Frölunda väljer väl Duchene för att svenskarna är för dyra att signa? Så ser inte varför de skulle ta in Landeskog för exempelvis Loui Eriksson, Viktor Stålberg..Jim Morrison skrev:Hoppas inte att detta var ett lite illavarslande sammanträffande då...SirDIFalot skrev:Ja, enligt pålitliga The Fourth Period.Jim Morrison skrev:Skulle Landeskog signa med ett lag den här veckan eller?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skulle DIF signa Landeskog hade jag börjat gråta av lycka. Det borde väl finnas pengar till att få hit honom om man vill. för visst var väl Hörnqvists försäkring "fixad"?
- SirDIFalot
Japp.#87 skrev:Skulle DIF signa Landeskog hade jag börjat gråta av lycka. Det borde väl finnas pengar till att få hit honom om man vill. för visst var väl Hörnqvists försäkring "fixad"?
Expert.
Bra.SirDIFalot skrev:Japp.#87 skrev:Skulle DIF signa Landeskog hade jag börjat gråta av lycka. Det borde väl finnas pengar till att få hit honom om man vill. för visst var väl Hörnqvists försäkring "fixad"?
- SirDIFalot
Sen kan det väl alltid dyka upp något oväntat hinder, som i fallet med Landeskog.#87 skrev:Bra.SirDIFalot skrev:Japp.#87 skrev:Skulle DIF signa Landeskog hade jag börjat gråta av lycka. Det borde väl finnas pengar till att få hit honom om man vill. för visst var väl Hörnqvists försäkring "fixad"?
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lockout 2012
Landeskog värvad enligt flash jag fick från SportExpressen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fan va skönt! Hur bra som helst! Ingen är gladare än jag!
JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAA. http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... jurgarden/
Jag känner mig seriöst som en 5-åring på julafton som får precis den där julklappen han väntat på. Det här var helt underbart!
Jag känner mig seriöst som en 5-åring på julafton som får precis den där julklappen han väntat på. Det här var helt underbart!
Låter ju helt sjukt!
Någon som kan skriva en kort recap om vad som händer i förhandlingarna? Hur länge kan man förvänta sig att lockouten håller på?
Grymt med Gabbe!
Grymt med Gabbe!